کد خبر : 73100

امیدواری لامبورگینی به ادامه عمر موتورهای بنزینی

امیدواری لامبورگینی به ادامه عمر موتورهای بنزینی

لامبورگینی امید بسته است که عمر موتورهای درون‌سوز بیشتر از سال۲۰۳۰ قد بدهد. لامبورگینی از زیربرندهای گروه خودروسازی فولکس واگن به دنبال راه‌هایی است که موتورهای بنزین‌سوز خودروهایش بعد از دهه جاری هم به حیات خود ادامه بدهند.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز ، استفن وینکلمان مدیرعامل لامبورگینی در مصاحبه با روزنامه آلمانی Welt am Sonntag گفته است: «بعداز هیبریدی شدن (دو رگه بنزینی -برقی) باید منتظر ماند و دید که آیا امکان آن وجود دارد که طول عمر خودروهای بنزینی بعد از سال ۲۰۳۰ ادامه پیدا کند یا خیر.

یکی از راه‌های حفظ موتورهای درون‌سوز، جایگزینی بنزین با سوخت‌های صنعتی مصنوعی است.»

ماه گذشته لامبورگینی خبر داده بود که اولین خودروی تمام برقی آن زودتر از ۲۰۳۰ عرضه نخواهد شد اما حالا احتیاط بیشتری به خرج داده و این خبر را تصحیح کرده و می‌گوید خودروی تمام برقی لامبورگینی در نیمه دوم این دهه به بازار خواهد آمد.

خودرو لامبورگینی هوراکان STO مدل 2021

لامبورگینی و رقبای اصلی آن فراری، آستون مارتین، لاگوندا و مک‌لارن، با این حقیقت دست‌وپنجه نرم می‌کنند که چگونه بدون از دست رفتن عملکرد (قدرت، سرعت و شتاب) دوره گذار از بنزینی به برقی را طی کنند، مخصوصا که قیمت‌های ممتاز آنها به دلیل عملکرد بالای آنهاست و بدون حفظ عملکرد بالا، حفظ قیمت‌های بالا تقریبا غیرممکن است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها