کد خبر : 73036

نگاهی به کلکسیون خاص خودروهای محمد صلاح

نگاهی به کلکسیون خاص خودروهای محمد صلاح

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول انسان سر به زیر و خاکی‌ای است، اما او هم مثل خیلی از فوتبالیست‌ها به خرید خودروهای لوکس علاقه زیادی دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرورزشی - محمد صلاح به سر به زیر بودن و خاکی و ساکت بودن مشهور است، اما کلکسیون ماشینهای او چیز دیگری می‌گوید. مهاجم لیورپول عاشق ماشین‌هایی با موتوری سریع و پر سر و صدا است.

به همین دلیل است که به خودروهای لوکسی مانند بنتلی، لامبورگینی و غول‌های آلمانی مرسدس بنز اعتقاد دارد.

اما ستاره مصری در چه ماشین‌هایی دیده شده و ارزش کلکسیون ماشین‌های او چقدر است؟

بنتلی کانتیننتال GT (۱۶۰ هزار پوند)

آخرین مورد اضافه شده به مجموعه خودروهای صلاح این خودروی کانتیننتال GT است که مورد علاقه فوتبالیست‌هاست. درواقع این دومین خودروی اجاره‌ای محبوب در سال ۲۰۱۹ بین فوتبالیست‌ها بوده است، بعد از رنج روور اسپرت SVR. این ماشین با ارزش ۱۶۰ هزار پوند دارای فضای داخلی لوکس و صندلی‌های چرمی است. از نظر عملکرد، حداکثر سرعتش به ۲۱۰ مایل بر ساعت می‌رسد و با موتور کارآمد V۱۲ ساخته شده است. هواداران می‌دانند که این خودروی صلاح است؛ به تازگی یک پسر جوان بنتلی را تعقیب کرد تا بتواند نگاهی به قهرمانش بیاندازد اما پس از برخورد با تیر چراغ برق و شکستن بینی‌اش دیگر ناامید شده بود که صلاح بنتلی را متوقف کرد تا ببیند آیا حال این پسر خوب است یا نه. پسر درد را فراموش کرد و با ذوق فراوان با صلاح عکس گرفت.

تصاویر کلکسیون ماشین‌های محمد صلاح/ عشق خودروهای پرسروصدا و لوکس!

لامبورگینی اونتادور (۲۷۱ هزار پوند)

درست مانند پیرامریک اوبامیانگ، صلاح هم یک اونتادور شیک دارد. این ابرخودروی ایتالیایی که قادر به رسیدن به حداکثر سرعت ۲۱۸ مایل بر ساعت است مطمئناً سریع‌ترین خودرو در کلکسیون صلاح است. اونتادور می‌تواند در عرض تنها ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۰-۶۰ مایل بر ساعت برسد. به نظر می‌رسد بازیکن سریعی مانند صلاح در خارج از زمین هم نیاز به سرعت داشته باشد.

تصاویر کلکسیون ماشین‌های محمد صلاح/ عشق خودروهای پرسروصدا و لوکس!

مرسدس AMG GLE کوپه (از ۶۵ هزار پوند)

فوتبالیست‌ها وقتی به سمت زمین تمرینی حرکت می‌کنند دوست دارند سوار بر ماشین‌های جادارتر باشند. به همین دلیل است که آن‌ها به دنبال شاسی‌بلندهایی مانند رنج‌روور و بنتلی بنتایگا هستند. اما صلاح از ظاهر مرسدس AMG GLE کوپه که دارای موتور ۳٫۰ لیتری توئین توربو V۶ با قدرت ۳۶۸ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتن متر است، خوشش می‌آید. این ماشین برای سروقت رسیدن به زمین تمرینی لیورپول عالی‌ست.

تصاویر کلکسیون ماشین‌های محمد صلاح/ عشق خودروهای پرسروصدا و لوکس!

مرسدس بنز SLS AMG رودستر (از ۱۷۶ هزار پوند)

این خودرو با قیمت ۱۷۶ هزار پوندی‌اش یکی از گرانترین ماشین‌های مرسدس بنز به شمار می‌رود. اما این قیمت برای صلاح که هفته‌ای ۲۰۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد مبلغ هنگفتی نیست. موتور ۶٫۳ لیتری V۸ که ۵۷۱ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند، این ماشین را به هیولا تبدیل کرده است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۹۷ مایل بر ساعت برسد و در عرض ۳٫۸ ثانیه سرعت ۰-۶۰ را پر می‌کند.

تصاویر کلکسیون ماشین‌های محمد صلاح/ عشق خودروهای پرسروصدا و لوکس!

آئودی Q۷ (از ۵۴ هزار پوند)

آئودی همیشه انتخابی معقول در خرید ماشین است. قابل اعتماد بودن و عملکرد دو فاکتوری است که غول‌های آلمانی همیشه به آن می‌بالند. چندین ستاره سرشناس بارسلونا برای رفتن و برگشتن به تمرین از Q۷ استفاده می‌کردند تا اینکه قرارداد اسپانسر کاتالان‌ها منقضی شد. صلاح زمانی که با لیورپول به لیگ برتر برگشت یکی از این ماشین‌ها را برای خودش خرید.

تصاویر کلکسیون ماشین‌های محمد صلاح/ عشق خودروهای پرسروصدا و لوکس!

تویوتا کمری (۲۹ هزار پوند)

همه ما باید از جایی شروع کنیم. یکی از اولین خودروهای صلاح یک تویوتا کمری مقرون به صرفه بود که حدود ۲۹ هزار پوند می‌ارزید. مقایسه کمری با خودروهای دیگر صلاح بی‌رحمانه است. اما با حداکثر سرعت فقط ۱۱۱ مایل بر ساعت واقعاً در مقام مقایسه با ماشین‌های دیگر این کلکسیون ضعیف است. با این وجود هنوز هم این ماشین، مینی کوپر قدیمی انگولو کانته را شکست می‌دهد!

تصاویر کلکسیون ماشین‌های محمد صلاح/ عشق خودروهای پرسروصدا و لوکس!

 

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها