کد خبر : 71606

نگاهی به کاروان فوق لوکس ویل اسمیت + تصاویر

نگاهی به کاروان فوق لوکس ویل اسمیت + تصاویر

نکته جالب دیگر در رابطه با این خانه متحرک 2.5 دلاری به حضور نام ویل اسمیت مربوط می شود زیرا در ابتدا به سفارش هنرپیشه و خواننده مشهور هالیوودی شخصی سازی شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران- احتمالا تا کنون مدل های مختلفی از خودروها یا خانه های متحرک کلاس RV را مشاهده کرده اید. وسایل نقلیه ای که امکانات اقامت در سفر و جاده را پیش روی کاربران خود قرار می دهند. مواردی مانند:

اما در ادامه مطلب امروز با یکی از متفاوت ترین خانه های متحرک جهان با نام اندرسن ریل استیت آشنا می شویم که در نوع خود یک اثر هنری فناورانه و بسیار مجلل محسوب می شود.

این خانه متحرک توسط رون اندرسون ساخته شده و بسیار بزرگ(بخش کانتینر) است و دقیقا به همین دلیل اندرسن ریل استیت نامگذاری شده است.

از امکانات خانه باید به بخش های ماژولار آن اشاره کرد که توسط کاربر فعال شده و کانتینر را تبدیل به آپارتمانی دوطبقه اشرافی می کند. در مجموع 111.5 متر فضای مسقف فراهم می شود و از امکانات داخلی باید به تمامی جزئیات یک واحد مسکونی در بهترین و شیک ترین نوع آن اشاره کنیم تا رکورد بزرگترین و گرانترین RV جهان بدان اختصاص یابد.

در توسعه جزئیات و دکوراسیون داخلی خانه از بهترین و لوکس ترین مواد استفاده شده است. 125 هزار دلار برای پوشش سنگ گرانیت در قسمت های مختلف، آشپزخانه 200 هزار دلاری ماژولار، 14 تلویزیون، میز گریم حرفه ای و ماژولار، 300 هزار دلار چرم برای پوشش قسمت های مختلف از جمله کاناپه و سرویس مبلمان و ...

براساس اطلاعاتی که در فیلم ارائه می شود، این کانتینر 22 چرخ باردیگر در مالکیت رون اندرسن قرار گرفته و علاقه مندان می توانند تجربه اقامت در آن را با پرداخت 9 هزار دلار برای هر شب، داشته باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها