کد خبر : 69998

نگاهی به دی اس 7 مخصوص ریاست جمهوری فرانسه

نگاهی به دی اس 7 مخصوص ریاست جمهوری فرانسه

خودروهای ویژه ریاست جمهوری در کشورهایی که صاحب صنعت خودرو هستند معمولا نماینده عالی ترین سطح مهندسی و ایمنی محسوب می شوند. برای مثال در آمریکا، این نمایندگی برعهده برند کادیلاک قرار دارد که بسیاری از پیشرفت های امروزی صنعت خودرو از خلاقیت های دهه های گذشته آن شکل گرفته است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، اما اگر سری به فرانسه بزنیم؛ امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه از یک دستگاه دی اس 7 کراس بک الیزه بروزرسانی شده، استفاده می کند که در ادامه نگاهی به مشخصات آن خواهیم داشت.

کراس اوور DS در ستون دوم اتاق حدود 20 سانتیمتر در مقایسه با نسخه استاندارد افزایش طول داشته تا فضای پای سرنشین ردیف عقب به 545 میلیمتر افزایش یابد و این به مفهوم راحتی بیشتر برای سرنشین این قسمت است.

همچنین صندلی های نیمکتی ردیف عقب جای خود را به یک جف صندلی کاپیتانی داده اند که دارای استراحتگاه دست هستند. از امکانات کابین برای ردیف عقب نیز باید به شارژر بی سیم، پورت های یو اس بی، پایه نگهدارنده اسناد کاغذی و پوشش آلکانتارا برای قسمت های مختلف اشاره کرد.

دی اس 7 الیزه در بخش پیشرانه از نمونه هیبریدی 300 اسب بخاری مجهز به سامانه تمام چرخ محرک استفاده می کند. بخش الکتریکی این پیشرانه از دو موتور(الکتریکی) تشکیل شده که در هماهنگی با تپنده بنزینی 1.6 لیتری 4 سیلندر عمل می کنند.

رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه 20 اینچی انتخاب شده اند.

این خودرو همچنین مجهز به سطح محافظتی در برابر سلاح گرم شده که جزئیات آن تا کنون فاش نشده است.

از منظر ابعاد، خودرو برابر با 4790 میلیمتر در طول توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2940 میلیمتر است. به علت عدم ارائه اطلاعات بیشتر، مشخص نیست چگونه پیشرانه هیبریدی در وضعیت الکتریکی کامل می تواند وزن اضافه مربوط به سطح محافظت در برابر سلاح گرم را تحمل می کند و این موضوع تا چه میزان بر برد حرکتی خودرو در وضعیت الکتریکی کامل اثر می گذارد.

 
 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها