کد خبر : 69722

پاور بانک خودروهای برقی معرفی شد + تصاویر

پاور بانک خودروهای برقی معرفی شد + تصاویر

شرکت انگلیسی ZipCharge، یک شارژر قابل حمل به اندازه یک چمدان معرفی کرده که برای رانندگان شهری خودرو‌های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از autocar، یک شرکت فناوری انگلیسی اولین شارژر قابل حمل را معرفی کرده است که برای دارندگان خودرو‌های برقی که نمی‌توانند در خانه به برق متصل شوند، طراحی شده است.

ZipCharge Go یک شارژر به اندازه چمدان است که قرار است در سال ۲۰۲۲ به فروش برسد. این باتری به اندازه ای ظرفیت دارد تا انرژی کافی برای حرکت ۳۲ کیلومتری یک اتومبیل الکتریکی را تامین کند. این شرکت ادعا می‌کند با توجه به میانگین رفت و آمد رانندگی در انگلیسی این مقدار از شارژر کافی به نظر می‌رسد. ZipCharge هنوز قیمت دقیق شارژر را تایید نکرده است.

شارژ خودرو با این دستگاه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، پس از آن می‌توان این باتری را برای شارژ مجدد به برق خانگی متصل کرد. در حین شارژ، دستگاه از طریق کابل نوع ۲ به خودرو متصل می‌شود و برای امنیت بیشتر، هم قابلیت ژئوفنسی و هم ردیابی دستگاه را دارد. پشتیبانی داخلی ۴G امکان نظارت از راه دور و برنامه ریزی برای شارژ را فراهم می‌کند.

کنترل شارژ قابل حمل

این پاوربانک همچنین دارای یک اینورتر AC/DC برای شارژ دوطرفه است که به آن اجازه می‌دهد تا زمانی که قیمت‌ها پایین است، برق را ذخیره کرده و در زمان اوج مصرف به شبکه بازگرداند.

ساخت بدنه باتری با استفاده از مواد بازیافتی

این باتری در اطراف یک قاب فضایی آلومینیومی قرار گرفته که با یک پوسته بیرونی ساخته شده از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است دستگیره‌ها و چرخ‌های تعبیه شده امکان حمل و نقل آسان این باتری را فراهم می‌کند و طراحی ویژه آن، این باتری را برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی ایمن می‌کند. این شرکت قصد دارد تا نیمه دوم دهه از مواد کاملا بازیافتی استفاده کند.

شارژر قابل حمل

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که ناتوانی در شارژ در خانه دلیل اصلی عدم تمایل خریداران خودرو برای رفتن به سمت به خودرو‌های برقی است، زیرا حدود ۸.۵ میلیون مالک خودرو در انگلیس فاقد هرگونه پارکینگ مشخص در خیابان یا خارج از خیابان هستند. در لندن، این رقم معادل حدود ۶۵ درصد از مالکان خودرو است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها