کد خبر : 67473

با کیفیت ترین خودروها در بازار آمریکا | جدول

با کیفیت ترین خودروها در بازار آمریکا | جدول

یک نظرسنجی از مالکان خودروهای نو در آمریکا نشان داده که کارخانه وانت‌ سازی رم (RAM) باکیفیت‌ترین محصولات را در سال گذشته تولید کرده است. دوج، خودروساز دیگر آمریکایی در این نظرسنجی دوم شده و میتسوبیشی و لکسوس با کسب امتیازی برابر به طور مشترک سوم شده‌اند.

به گزارش خودروتک ، موسسه جی‌دی‌پاورز با نظرسنجی از حدود ۱۱۱ هزار نفر این رتبه‌بندی را تهیه کرده است. این رده‌بندی که ۳۴ سال است منتشر می‌شود، معیار معتبری برای ارزیابی واکنش خریداران به خودرو‌های نو است.

در نظرسنجی از مالکان خودرو‌ها خواسته می‌شود تا اشکال‌ خودرو‌ها را در ۹۰ روز اول ثبت کنند. تعداد این ایرادها به ازای هر ۱۰۰ خودرو منتشر می‌شود و هر کارخانه‌ای که امتیاز کمتری بگیرد، رتبه بهتری کسب خواهد کرد. این رده‌بندی به طور مجزا برای هر کلاس خودرو هم منتشر می‌شود.

رم امسال ۱۲۸ امتیاز گرفت که نشان می‌دهد خودرو‌هایش به ازای هر صد دستگاه ۱۲۸ ایراد داشتند. این کارخانه دو سال پیش در رده ۲۱ قرار داشت و سال گذشته سوم شد. این اولین بار است که رم در این رده‌بندی اول می‌شود.

با کیفیت ترین خودروسازان آمریکا

در نظرسنجی بر اساس کلاس‌های مختلف خودرو، هفت مدل از گروه هیوندای در رتبه اول قرار گرفت و موفق‌ترین خودروساز بود. تویوتا با پنج مدل و ب‌ام‌و با چهار مدل در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

تسلا به جی‌دی پاور اجازه نمی‌دهد تا خودرو‌هایش در پانزده ایالت در نظرسنجی کنند و به همین دلیل به طور رسمی در این رده‌بندی حضور ندارد. اما جی‌دی‌پاور می‌گوید به اندازه کافی از رانندگان در ۳۵ ایالت دیگر اطلاعات کسب کرده تا بتواند امتیازی عادلانه به این کارخانه بدهد. کیفیت خودرو‌های تسلا اگرچه نسبت به سال قبل بهتر شده، اما این خودروساز الکتریکی با ۲۳۱ امتیاز در پایین جدول است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها