کد خبر : 67153

انتقال نمایشگاه خودرو ژنو به قطر؟

انتقال نمایشگاه خودرو ژنو به قطر؟

بانیان و سازمان دهندگان نمایشگاه بین المللی ژنو Geneva International Motor Show (GIMS) اعلام کرد که با «گردشگری قطر» شراکت خواهد داشت و در کنفرانس مطبوعاتی که به همین منظور در مرکز برگزاری نمایشگاه های دوحه برگزار شد خبر از اجرای نمایشگاه بین المللی خودرو داد که هر دو سال یک بار در این مرکز برگزار می شود و اولین آن در پاییز سال 2022 یا 2023 خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپا نیوز ، البته باید به این نکته دقت داشت که قرار نیست نمایشگاه بین المللی ژنو به قطر انتقال پیدا کند. در حقیقت نمایشگاه دوسالانه خودروی قطر اسپیناف [انشعاب یا شاخه ای] از نمایشگاه بین المللی ژنو خواهد بود. زمان دقیق و نحوه برگزاری این نمایشگاه ظرف هفته های آینده مشخص خواهد شد و به احتمال زیاد بین 19 تا 27 فوریه 2022 خواهد بود.

محصول اصلی این شراکت بین گردشگری قطر و نمایشگاه ژنو، ایجاد یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در خاورمیانه است. آنها اطمینان دارند که با انتخاب زمان مناسب می توانند هواداران و عاشقان خودرو را از سرتاسر جهان به این رویداد بکشانند.

موریس تورتینی رئیس کمیته دائم نمایشگاه خودروی ژنو می گوید: «اشتراک مساعی با گردشگری قطر این توانایی را به ما می دهد که تمرکز بیشتری روی نود و یکمین نمایشگاه ژنو در فوریه 2022 داشته باشیم و از نمایشگاه دوحه بیشترین ایده و یادگیری را به دست آوریم.»

همان طور که اطلاع دارید به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، نمایشگاه بین المللی ژنو در سال های 2020 و 2021 کنسل شده اند. هنوز هم آینده این نمایشگاه در سال آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد. تلاش بانیان و برگزارکنندگان نمایشگاه بین الملل ژنو زنده نگهداشتن میراث اسطوره ای رویداد نمایشگاهی ژنو است.  در صورت برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو 2022 این رویداد در سوئیس 91 ساله خواهد شد که یکی از دیرینه ترین نمایشگاه های بین المللی دنیا است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها