کد خبر : 66658

دردسرهای عجیب برای لوگوی جدید کیا موتورز

دردسرهای عجیب برای لوگوی جدید کیا موتورز

طراحی مجدد لوگوی کیا به ذائقه ها خوش نیامده و همچنان منتقدان زیادی دارد و حالا از زبان این منتقدان شنیده می شود که این لوگو گیج کننده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، از ابتدای سال جاری میلادی [2021] کیا لوگوی جدید خود را به دنیا معرفی کرد. به جای آن لوگوی بیضی شکل که واژه کیا به وضوح در آن دیده می شد، حروف به هم چسبیده به جای کلمه کیا دو حرف «ک» و «م» KM‌ را تداعی می کند و خیلی از مردم در پست های توییتر خود می پرسند این خودروی کی ام KM‌ چه خودرویی است؟ آیا خودروی جدیدی به نام «کی ام» به بازار آمده است؟

در یکی از پست های توییتری آمده است: «تا به حال اسم خودرویی به نام کی ام را شنیده اید؟» در جواب آمده است: «من هم نشنیده ام. کوچکترین ایده ای هم ندارم که چه زمانی و از کجا آمده است. در گوگل هم اطلاعات مفیدی در باره این خودروی جدید در دسترس نیست.»

این لوگوی جدید هم روی خودروهای شاسی بلند و هم روی خودروهای سدان به چشم می خورد بدون آن که در کنارش، واژه ای درج شده باشد. چون این خودروها هم مدل جدید هستند، به نظر می رسد که خودروسازی جدیدی تازه به بازار آمده است. برای خودروساز جا افتاده ای که تقریباً همه می شناسند، مثل آن است که تازه شروع به معرفی خود کرده باشد و معمولاً با خودروسازان تازه واردی مقایسه می شود که تازه باید خود را به اثبات برسانند.

توجیه خود کیا این است که تغییر لوگو به خاطر تغییرات بنیادی است که در محصولات این شرکت به وجود آمده است. کیا دیگر دوست ندارد آن را به عنوان سازنده خودروهایی بشناسند که فقط افراد با بودجه بسیار کم به سراغ آن می روند. با روزآمدی خیره کننده ای که در خودروهای تیلورید و استرنگر به وجود آورده، طبیعی است که این کمپانی دوست داشته باشد از گذشته خود فاصله بگیرد. اما این لوگوی جدید نیاز به زمان زیادی دارد که جا بیفتد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها