کد خبر : 65608

برنامه تقویتی آستون مارتین برای خودروهای اسپرت

برنامه تقویتی آستون مارتین برای خودروهای اسپرت

خودرو‌های اسپرت شرکت Aston Martin، جهت بهبود کیفیت و کارایی تقویت می‌شوند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استون مارتین شرکت خودروساز انگلیسی است که پس از عبور و حل مسائل مالی فراوانی که داشت، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین خودروسازان دنیا به حساب می‌آید.

این شرکت برای سال ۲۰۲۲ تغییرات اندکی در صف تولید ماشین‌های خود ایجاد کرده است.

این تغییرات شامل ورود یک پیکربندی آنلاین کاملاً جدید است که می‌توانید آن به روزرسانی‌ها را در عمل مشاهده کنید. تجدید نظر در این محدوده شامل قدرت بیشتر برای DB۱۱ V۸، گزینه‌های جدید چرخ برای DBS و DBX است و در تلاش برای ساده سازی دامنه خود، استون مارتین در حال حذف پلاک‌های "Superleggera" و "AMR" است.

DB۱۱ کوپه و مدل‌های کانورتیبل مجهز به پایه V۸ از بزرگترین تغییرات استقبال می‌کنند. موتور ۴.۰ لیتری توربوشارژ دوقلو اکنون ۵۲۸ اسب بخار قدرت (۳۹۴ کیلووات) را فراهم می‌کند که حداکثر سرعت جدید و بهبود یافته ۱۹۲ مایل در ساعت (۳۰۸ کیلومتر در ساعت) را تولید می‌کند. اکنون خریداران می‌توانند DB۱۱ V۸ را با صندلی‌های Sports Plus انتخاب کنند تا با سرعت اضافی آن کنار بیایند.

خودروهای DB۱۱ V۸، Drops Superleggera و AMR

تغییرات به وجود آمده توسط استون مارتین

DB۱۱ V۱۲ کوپه با همان ۶۳۰ اسب بخار (۴۷۰ کیلووات) دور می‌زند، اما پلاک AMR خود را از دست می‌دهد. DBS نیز از همان سرنوشت رنج می‌برد و نشان Superleggera را از کاپوت خود بیرون انداخت، اما دو توربوشارژ V۱۲ خود را حفظ کرده و هنوز هم برای ۷۱۵ اسب بخار (۵۳۳ کیلووات) و حداکثر سرعت ۲۱۱ مایل در ساعت (۳۴۰ کیلومتر در ساعت) خوب است. گشودن نشان‌های AMR و Superleggera، به گفته استون مارتین، به ساده‌تر شدن ترکیب کمک می‌کند.

خودروهای استون مارتین

به روزرسانی‌های بصری شامل طرح‌های جدید چرخ ۲۱ اینچی برای DBS و مجموعه‌ای جدید از گزینه‌های چرخ ۲۳ اینچی DBU SUV است. با استفاده از تنظیم کننده جدید، خریداران همچنین می‌توانند از بین سه "محیط داخلی" از پیش تعیین شده، هر کدام با رنگ، مواد و الگو‌هایی را که با دقت توسط تیم طراحی Aston Martin طراحی شده اند، انتخاب کنند.

خودروی اسپورت

محیط "Inspire" با چرم نیمه آنیلین سوراخ دار، دوخت کنتراست و حداکثر ۳۸ ترکیب رنگ داخلی بر لوکس بودن سطح بالا تأکید دارد. همچنین تم ورزشی با چرم منحصر به فرد و ترکیب آلکانتارا، به علاوه حداکثر ۱۰ رنگ چرمی با چهار رنگ لهجه را ارائه می‌دهد.

خودروی DB۱۱ V۸

اگر می‌خواهید ترکیبات رنگ جدید و گزینه‌های چرخ را برای خود بررسی کنید، تنظیم کننده استون مارتین در وب سایت این شرکت فعال است. هنوز قیمت رسمی هیچ یک از خودرو‌های مدل ۲۰۲۲ به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار تغییرات عمده نسبت به سال گذشته را نداشته باشید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها