کد خبر : 65333

آغاز فروش موتورسیکلت هارلی دیویدسون اسپرتسر S

آغاز فروش موتورسیکلت هارلی دیویدسون اسپرتسر S

موتورسیکلت Sportster هارلی دیویدسون در سال ۱۹۵۷ راهی بازار شد. مدل ابتدایی تا سال ۱۹۸۶ که موتور Evolution را دارا بود، قهرمان Head Iron شرکت موتور بود. از آن زمان، Sportster همان Evolution V-twin را در یک قاب فولادی تولید کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در جولای ۲۰۱۸، هارلی از ۱۲۵۰ سفارشی رونمایی کرد، مفهومی که بسیاری معتقد بودند جایگزین پلتفرم قدیمی Sportster می‌شود. پس از نزدیک به سه سال، سرانجام MoCo با رونمایی از  ۲۰۲۱ Sportster S، این گمانه زنی‌ها را تأیید می‌کند.

در حال حاضر، هارلی Sportster را وارد نسل جدیدی می‌کند. DOHC، هشت سوپاپ، ۱۲۲۵ سی سی V-twin قدرت ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۹۴ پوند فوت را دارد. مشابه نمونه آمریکایی Sportster’s همچنین از زمان بندی متغیر سوپاپ و بالابر‌های خودتنظیم نیز بهره می‌برد.

البته، تمام این قدرت و فناوری بدون داشتن یک شاسی مفید نیست. هارلی تصمیم دارد موتور را به عضوی تحت فشار از شاسی تبدیل کند، در حالی که سختی و هندلینگ را بهبود می‌بخشد. نوار چرخشی فولادی به مخزن عقب Piggyback Showa Piggyback با یک دکمه تنظیم قبل از بار متصل می‌شود‌.

جدیدترین موتورسیکلت هارلی دیویدسون رونمایی شد

چرخ‌های سبک آلومینیومی ریخته گری نیز وزن را کاهش می‌دهند و لاستیک‌های Dunlop GT۵۰۳ قدرت بسیار خوبی دارند. با ترکیبی قوی از قدرت و چابکی، ترمز‌ها نیز به یک ارتقا نیاز دارند؛ بنابراین، هارلی Sportster S را به یک کولیس متصل کرد که یک دیسک جلو ۳۲۰ میلیمتری متصل می‌کند. Sportster S با یک صفحه نمایش گرد چهار اینچی TFT، چرخش ABS / کنترل کشش و روشنایی LED همه چیز را تغییر می‌دهد.

حالت‌های سواری قابل انتخاب به کاربران امکان می‌دهد حالت های مختلف بین سفارشی، ورزشی، جاده‌ای و بارانی را انتخاب کنند یا آن را شخصی سازی کنند. همچنین اتصال بلوتوث موسیقی، تماس‌های ورودی / خروجی و ناوبری را درست در نوک انگشتان سوار قرار می‌دهد.

جدیدترین موتورسیکلت هارلی دیویدسون رونمایی شد

در کنار مجموعه الکترونیکی، Sportster S یک درگاه USB-C اضافی، شارژر همراه را نیز در حین حرکت دارد. Sportster جدید مجهز به کروز کنترل، سنسور دمای محیط (با هشدار دمای پایین) و مخزن بنزین ۳.۱ گالنی را داراست. 

مدیر اجرایی هارلی دیویدسون، جوچن زیتز گفت: Sportster S موتور سیکلت بعدی کاملاً جدیدی است که روی پلتفرم Revolution Max ساخته شده و یک استاندارد جدید برای خط Sportster ایجاد می‌کند. این یک نسل جدید Sportster است که قدرت، عملکرد، تکنولوژی و سبک تعریف شده جدیدی دارد.

جدیدترین موتورسیکلت هارلی دیویدسون رونمایی شد

 ۲۰۲۱ Sportster S که در رنگ‌های سیاه، مروارید سفیدی شسته شده از سنگ و سرمه‌ای Midnight وجود دارد، با قیمت ۱۴۹۹۹ دلار (پایه) به فروش می‌رسد. مطمئناً، مشتریان می‌توانند Sporty جدید خود را با لوازمی مانند کیت تبدیل کنترل میانی، شیشه جلو اتومبیل قابل جدا شدن دریافت کنند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها