کد خبر : 6503

مشهورترین بازیگران بالیوود سوار چه خودروهایی می شوند؟ + تصاویر

مشهورترین بازیگران بالیوود سوار چه خودروهایی می شوند؟ + تصاویر

بالیوود دنیای خاص خودش را دارد و به‌غیر از مردمان کشور هفتاد و دو ملت، سایر کشورها نیز به این سینما علاقه زیادی نشان می‌دهند و این امر بالیوود را به یکی از فعال‌ترین تولیدکننده‌های فیلم در دنیا تبدیل کرده است.

به گزارش خودروتک، کاملاً مشخص است فعالیت و پویایی در هر امری ثروت و دارایی را نیز به دنبال دارد و به لطف اقتصاد چشمگیر بالییود، ستاره‌های حاضر در فیلم‌های هندی به اندازه‌ای پول در می‌آورند که حسابش از دستشان در رفته است. این پول‌ها صرف چیزهای زیادی می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها خودرو است. با این حساب قصد داریم ببینیم ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند.

۱٫ آمیتاب باچان

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

پدر سینمای هند، بازیگر هزاره و شاهنشاه بالیوود تنها قسمتی از لقب‌هایی است که آمیتا باچان با آن‌ها خطاب می‌شود. این بازیگر ۷۶ ساله اولین بار در سال ۱۹۶۹ با فیلم سیاه و سفید هفت هندی وارد عرصه سینما شد و از آن زمان تاکنون همیشه موفق بوده و افتخارات زیادی کسب کرده است.

این افتخارات مال و منال خوبی هم برای آمیتا به دنبال داشته است و گفته می‌شود که چیزی بیشتر از ۲۰ خودرو دارد، رنج‌ روور، بنتلی کنتیننتال جی‌تی، بی‌.‌ام‌.‌و، مرسدس بنز و چندین برند معروف دیگر را می‌توان از نام‌هایی دانست که در کلکسیون خودروهای آمیتا باچان به چشم می‌خورد.

جالب است بدانید آمیتا باچان یک خودرو رولز رویس فانتوم دارد که از جانب دوست صمیمی‌اش ویدهو وینود چوپرا هدیه گرفته است. یک خودروی مینی‌ کوپر اس نیز در میان کلکسیون خودروهای آمیتا باچان به چشم می‌خورد که پسر و نوه‌اش به او هدیه داده‌اند.

۲٫ سلمان خان

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

این ستاره درخشان سینمای بالیوود کارنامه بسیار درخشانی دارد و در بیشتر از ۵۰ فیلم بازی کرده است. سلمان خان از سال ۱۹۸۸ در سینمای بالیوود حضور دارد و با ایفای نقش در فیلم «منه پیار کیا»، محصول سال ۱۹۸۹ به شهرت رسید. این فیلم در سینمای جهانی نیز با رونق خوبی روبرو شد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های دهه ۹۰ تبدیل شد. این امر راه سلمان خان را برای حضور بیشتر در فیلم‌های بالیوودی باز کرد و ثروت هنگفتی از این راه به جیب زد.

این ثروت خرج چیزهای مختلفی شده است که در بین آن‌ها خودروهای سلمان خان بیشتر به چشم می‌خورد. این ستاره دنیای بالیوود در کلکسیون شخصی خود آئودی آر ۸، آئودی کیو ۷، بی‌.‌ام‌.‌و ایکس ۶ و لندروور وُوگ را نگه‌داری می‌کند.

۳٫ شاهرخ‌ خان

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

شاهرخ خان در سینمای هندوستان با لقب پادشاه بالیوود خطاب می‌شود و بیشتر از ۵۵ فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد. شاهرخ خان اکنون حدود ۵۲ سال سن دارد و در یک خانواده مسلمان به دنیا آمده است. جالب است بدانید شاهرخ خان در کنار حضور بسیار فعال در دنیای سینما، اهل فعالیت‌های اجتماعی نیز هست و در همین راستا با اعضای دولت اسرائیل که به هندوستان سفر کرده بودند ملاقات نکرد تا خشم خود را به دولت این کشور ابراز کند.

شاهرخ خان این روزها به‌عنوان پردرآمد‌ترین بازیگر بالییود شناخته می‌شود و لاکچری‌ترین خودروهای دنیا را می‌توانید در کلکسیون‌ خودروهای وی پیدا کنید. جدیدترین مدل بی‌.‌ام‌.‌و کوپه، رولز رویس فانتوم، بنتلی کانتیننتال جی‌تی، میتسوبیشی پاجرو، لند کروز، بی‌.ام.‌و سری ۶، آئودی کیو ۶ و چند دستگاه از خودروهای سری ۷ بی‌.‌ام.‌و را می‌توان از خودروهایی دانست که در کلکسیون شاهرخ خان به چشم می‌خورد.

۴٫ عامر خان

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

ما ایرانی‌ها عامر خان را بیشتر با نام امیر خان می‌شناسیم، وی یکی از هنرمند‌ترین هنرپیشه‌های بالیوود است و سابقه داوری در جشنواره فیلم برلین را نیز در کارنامه خود دارد. عامر خان در خانواده‌ای مسلمان به دنیا آمد و پس از حضور در فیلم «قیامت سی قیامت تک» در سال ۱۹۸۸ به شهرت رسید و از آن زمان تاکنون همیشه شاهد فیلم‌های خوبی از عامر خان بوده‌ایم.

عامر خان این روزها ۵۳ سال سن دارد و همانند سایر همکارانش عاشق گشت و گذار با خودروهای گران‌قیمت و لاکچری است. به همین منظور نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از خودروی رولز رویس گوست را در کلکسیون خودروهای خود دارد. جالب است بدانید عامر خان سومین فرد در هندوستان است که یک خودروی مرسدس بنز اس ۶۰۰ دارد، به غیر از وی تنها نخست وزیر سابق هندوستان و یکی از تاجرین بانفوذ این کشور مالک این خودروی گران‌قیمت هستند.

۵٫ پریانکا چوپرا

پریانکا یکی از پولسازترین چهره‌های بالیوود است و در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم «دوستانا» ثابت کرد که یکی از بهترین بازیگران زن بالیوود است. پریانکا چوپرا ۳۶ سال سن دارد و در کنار هنرپیشگی به عنوان چهره‌ای سرشناس و فعال مدنی در هندوستان شناخته می‌شود.

جالب است بدانید پریانکا وسواس زیادی در انتخاب خودرو دارد و ممکن است همانند سایر همقطارانش خودروهای زیادی را در کلکسیون خود ندارد اما بهترین مدل‌های خودرو را سوار می‌شود. در این زمینه می‌توان به یک مدل شخصی‌سازی شده از رولز رویس گوست اشاره کرد، یک خودروی بی‌.‌ام‌.‌و سری ۷ با رنگ سفید و مرسدس بنز کلاس E را می‌توان از دیگر خودروهای پریانکا چوپرا ذکر کرد. در کنار این خودروها پریانکا یک پورشه کاین نیز دارد.

۶٫ ریتیک روشن

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

ما ایرانی‌ها ریتیک را بیشتر با نام هیتریک می‌شناسیم، وی یکی از گران‌قیمت‌‌‌ترین بازیگران بالیوود است و در کنار بازیگری ید طولایی در رقص و آواز دارد. جالب است بدانید دست راست ریتیک شش انگشت دارد و به‌رغم اینکه برداشتن این انگشت با یک عمل جراحی نه‌چندان دشوار به راحتی انجام می‌شود اما ریتیک ترجیح داده است که این انگشت اضافی را قطع نکند. وی مدعی است این انگشت برای او شانس می‌‌آورد!

ریتیک روشن ۴۴ سال سن دارد و همچنان به عنوان یکی از موفق‌ترین چهره‌های بالیوود شناخته می‌شود، این موفقیت ثروت زیادی را برای ریتیک به دنبال داشته و خودروهای مختلفی را از برند‌های بی.‌ام‌.‌و در کلکسیون خودروی ریتیک روشن شاهد هستیم. ریتیک در کنار بی.‌ام‌.‌و یک خودروی پورشه کاین دارد و خودروهای رنج روور اسپرت، مرسدس‌ بنز کلاس اس و جگوار ایکس را در کلکسیون خودروی این هنرمند می‌توان یافت.

۷٫ سیف علی خان

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

وی پدر و مادری مسلمان دارد و ریشه‌‌اش به ملت افغان باز می‌گردد. سیف علی خان ۴۸ سال سن دارد و آنگونه که باید و شاید نتوانسته است همانند سایر هنرپیشه‌های مرد بالیوود افتخار کسب کند اما باز هم به اندازه‌ای پول و ثروت دارد که بتواند هر خودرویی که می‌خواهد را سوار شود.

یک موستانگ قدرتمند آمریکایی، رنج‌ روور، بی‌.‌ام‌.‌و سدان از سری ۷، لکسوس ۴۷۰، لند کروز و آئودی آر ۸ اسپایدر را می‌توان از خودروهایی دانست که سیف علی خان سوار بر آن‌ها در خیابان‌های هندوستان جولان می‌دهد.

۸٫ سانجی دات

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

این ستاره بالیوود که ۵۹ سال سن دارد در میان هواداران با نام سانجو بابا نیز شناخته می‌شود. وی در یک خانواده هنری به دنیا آمد و پدرش نیز بازیگر معروف بالیوود بود. چهره خشن سانجی باعث شده است تا بیشتر در نقش‌های منفی ظاهر شود و انصافاً هم باید گفت شخصیت‌های آدم‌های بد داستان را به خوبی اجرا می‌کند.

همسر اول سانجی به سرطان مبتلا شد و از دنیا رفت، مدتی بعد نیز به وی اتهام همدستی در بمب‌گذاری‌های تروریستی در هندوستان نسبت داده شد و چند وقتی زندانی بود اما پس از اثبات بیگناهی از زندان آزاد شد و توانست به مشکلات فایق آید و روی پای خودش بیاستد تا همچنان شاهد حضور درخشان سانجی در بالیوود باشیم.

خودروی فراری ۵۵۹، آئودی آر ۸ دو سرنشین، بی‌.‌ام.‌و سری ۷، یکی از مدل‌های شاسی‌بلند لکسوس، مرسدس بنز کلاس ام و آئودی کیو ۷ را می‌توان از خودروهایی دانست که در کلکسیون سانجی دات به چشم می‌خورد. در کنار این خودروها یک پورشه شاسی‌بلند، تویوتا لند کروز و رولز رویس گوست را می‌توان از دیگر خودروهایی دانست که سانجی دات مالک آن‌هاست.

۹٫ اجی دیوگن

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

اجی پسر یکی از معروف‌ترین کارگردان‌های بالیوود است و به لطف نام پدر و همچنین استعداد ذاتی که دارد توانسته است پله‌های بالیوود را دوتا یکی بالا برود و به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

اجی دیوگن برای اولین بار در فیلم «پهول کانتی»، حضور پیدا کرد و این فیلم فروش بسیار خوبی داشت. در نتیجه پس از این فیلم سالی یک دوبار در فیلم‌های مختلف حضور پیدا کرد و کارنامه بسیار پرکاری را برای خود جمع‌آوری کرده است.

اجی دیوگن مالک یک مازراتی کوآرتوپورته، فراری، رنج‌ روور رُوگ، نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از تویوتا سلیکا، مرسدس بنز کلاس زد، بی‌.‌ام‌.‌و زد ۴ و نسخه‌ای قدیمی محصول سال ۱۹۶۷ از یک خودرو که در فیلم روزی روزگاری در بمبئی استفاده شده بود را می‌توان از خودروهای کلکسیون اجی دیوگن نام برد.

۱۰٫ کاترینا کایف

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

این ستاره زیباروی سینمای بالیوود اصالتی هندی انگلیسی دارد و برای بازی در فیلم «ویپول شاه» به شهرت و آوازه‌ چشمگیری دست پیدا کرد. کاترینا کایف در سینمای بالیوود به عنوان یک هنرپیشه زن بسیار با جرأت و جسارت شناخته می‌شود که نقش‌های نامتعارف و سختی را بر عهده می‌گیرد و به خوبی از عهده اجرای آن‌ها بر می‌آید.

کاترینا کایف در کنار داشتن صورتی زیبا از اندام خوب و خوش‌تراشی نیز برخوردار است و به همین دلیل هواداران به وی لقب باربی هالیوود را داده‌اند.

کاترینا عاشق خودروهای آئودی است و یک آئودی کیو ۷ را در کنار خودروی آئودی کیو ۳ می‌توان در مجموعه خودروهای این هنرپیشه معروف بالیوود پیدا کرد.

۱۱٫ رانبیر کاپور

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

تجربه نشان داده است موفقیت در بالیوود موروثی است و بیشتر هنرپیشه‌های موفق بالیوود بواسطه یکی از خویشاوندان خود به اسم و رسم خوبی دست پیدا کرده‌اند. این واقعیت در خصوص رانبیر کاپور نیز صدق می‌کند.

اگر از علاقه‌مندان قدیمی بالیوود باشید به احتمال زیاد راج کاپور، هنرپیشه اسطوره هندی را می‌شناسید. جالب است بدانید رانبیر کاپور نوه راج کاپور است و فیلم‌هایی که رانبیر در آن‌ها بازی می‌کند همیشه به پرفروش‌ترین عناوین بالیوود تبدیل می‌شود.

در اولین نگاه به کلکسیون خودروهای رانبیر متوجه می‌شوید که وی عاشق خودرو است و یک آئودی آر ۸، رنج روور، مرسدس بنز جی‌۶۳ ای‌.‌ام.‌جی را می‌توان از بهترین خودورهایی نام برد که رانبیر سوار آن‌ها میشود.

۱۲٫ بیپاشا باسو

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

بیپاشا یکی از هنرپیشه‌های نسبتاً قدیمی بالیوود است که از سال ۲۰۰۱ تاکنون فعالیت چشمگیری در صنعت سینمای هندوستان داشته است. این بازیگر زیباروی بالیوودی اکنون ۳۰ سال سن دارد و در بیشتر از ۳۰ فیلم موفق و پرفروش حضور پیدا کرده است.

باسو عاشق پورشه کاین است و در کنار این خودرو یک فولکس‌واگن قورباغه‌ای نیز دارد که به عنوان یک خودروی نوستالژیک در کلکسیون خودروهای خود نگهداری می‌کند. یک آئودی کیو ۷ و مرسدس کلاس اس را می‌توان از دیگر خودروهای حاضر در گاراژ بیپاشا نام برد.

۱۳٫ آکشی کومار

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

آکشی از آن دسته هنرپیشه‌های بالیوود است که طرفداران مدعی هستند هرگز پیر نمی‌شود و با توجه به اینکه مرز ۵۰ سالگی را نیز رد کرده است اما همچنان جوان و جذاب به‌نظر می‌رسد. آکشی کومار اولین بار در فیلمی با نام «سوگند»، محصول سال ۱۹۹۱ ایفای نقش کرد از آن زمان تاکنون در بیشتر از ۱۰۰ فیلم ایفای نقش کرده است.

این فیلم‌ها جوایز مختلفی را از جمله جایزه «پادما شری» را برای او به ارمغان آورده‌ است. جالب است بدانید آکشی کومار دوره ورزش‌های رزمی را در هند گذرانده و کمربند سیاه تکواندو دارد. همچنین وی در تایلند یک در دوره آموزشی موی تای شرکت کرده و به همین دلیل در فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد شاهد هنرنمایی ویژه آکشی کومار هستیم.

آکشی را بیشتر سوار بر یک خودروی فیات می‌بینیم در حالی که از برندهای مرسدس و هوندا نیز خودورهایی را در کلکسیون خود دارد. بنتلی کانتیننتال و یک پورشه کاین که در هندوستان بسیار محبوب است نیز از دیگر خودروهای آکشی کومار به حساب می‌آید.

۱۴٫ جان آبراهام

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

این هنرپیشه بالیوودی ریشه پارسی دارد و نام فارسی او فرهان است. مادر جان آبراهام زنی با نام فیروزه است و پدرش تبار هندی دارد. جان آبراهام با ۴۵ سال سن در میان سایر هنرپیشه‌های بالیوود کارنامه پرکاری ندارد و تنها در طول کار حرفه‌ای خود در حدود ۳۰ فیلم بازی کرده است اما این فیلم‌ها همگی فروش خوبی را تجربه کرده‌اند و باعث شده تا جان آبراهام ولخرجی زیادی برای خریدن خودرو انجام دهد.

اطلاعات زیادی از کلکسیون خودورهای جان آبراهام در دست نیست و در بیشتر مواقع وی سوار بر یک مدل شخصی‌سازی شده از لامبورگینی گالاردو مشاهده شده است. با این حساب می‌توان گفت آبراهام ممکن است سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارد و سوار بر یکی از بهترین خودورهای دنیا در خیابان‌های هندوستان چرخ می‌زند.

۱۵٫ شاهد کاپور

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

شاهد فرزند یکی از هنرپیشه‌های قدیمی فیلم‌های کلاسیک هندوستان است و مادرش نیز از رقصنده‌های قدیم هندوستان شناخته می‌شود. در نتیجه شاهد کاپور در کنار تسلط به امر هنرپیشگی رقصنده بسیار خوبی نیز هست و همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید این ویژگی برای موفقیت در فیلم‌های هندی امری بسیار ضروری است.

شاهد کاپور فیلم‌های پرفروش زیادی را در کارنامه خود دارد و پول بدست آمده از این فیلم‌ها را خرج خودروهایی مانند مرسدس بنز جی‌ال کلاس، رنج روور و جگوار ایکس کی‌‌.آر.اس کرده است.

۱۶٫ دیپکا پادوکن

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

دیپکا از آن دسته هنرپیشه‌‌های زیباروی بالیوودی است که ابتدا در دنیای مدلینگ مطرح شد و چهره زیبا و اندام خوش‌تراش پادوکن راه را برای حضور وی بر روی پرده نقره‌ای باز کرد. دیپا از سال ۲۰۰۶ در سینمای بالیوود شروع به کار کرد اما حضور چشمگیر وی در فیلم «کوکتل» محصول سال ۲۰۱۲ در کنار سیف علی خان باعث شد تا دیپکا پادوکن اسم و رسم خوبی برای خود دست و پا کند.

دیپکا پادوکن در سینمای هالییود نیز در فیلم سه ایکس ۳: بازگشت ژاندر کیج درکنار وین دزیل هنرنمایی کرد و بازخوردهای بسیار مثبتی نیز از بازی در این فیلم دریافت کرد. دیپکا کاپون سوار بر یک خودروی آئودی کیو ۷ در خیابان‌های هندوستان گشت و گذار می‌کند.

۱۷٫ مالیکا شراوات

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

مالیکا در کنار هنرپیشگی در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد و از سال ۲۰۰۲ تاکنون شاهد حضور وی بر روی پرده نقره‌ای بوده‌ایم. مالیکا در کنار هنرپیشگی و حضور موفق در بالیوود یکی از فعالان حقوق زنان در هندوستان به‌حساب می‌آید و از هرفرصتی برای دفاع از حقوق زنان هندی استفاده کرده است.

مالیکا سوار بر یک خودروی لامبورگینی اونتادور اس‌وی می‌شود و گفته شده است که شخصاً این خودرو را نخریده بلکه در ولنتاین سال ۲۰۱۵ یک شخص‌ به‌خصوص این لامبورگینی گران‌قیمت را به او هدیه داده است. مالیکا تاکنون راز این هدیه را برملا نکرده است اما بدون شک این خودروی گران‌قیمت از جانب فردی به او هدیه داده شده که خاطر مالیکا را حسابی می‌خواهد.

۱۸٫ شرادها کاپور

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

شرادها از سال ۲۰۱۰ به‌صورت حرفه‌ای وارد بالیوود شد و از آن زمان تاکنون حدود ۱۸ فیلم را در به کارنامه خود اضافه کرده است. شرادها در کنار هنرپیشگی، صدای خوبی نیز دارد و این امر به پیشرفت وی در فیلم‌های هندی که پایه بیشتر آن‌ها بر اساس ساز و آواز است تأثیر زیادی داشته.

شرادها علاقه زیادی به مرسدس بنز دارد و در بیشتر مواقع وی با مرسدس‌ شاسی‌بلند کلاس ام.‌ال مشاهده شده است.

۱۹٫ آیشواریا رای

ستاره‌های بالیوود سوار چه خودروهایی می‌شوند

فهرست خودروهای ستاره‌های هندی را با آیشواریا رای به پایان می‌رسانیم که بدون شک آوازه چهره زیبای او به گوش شما خورده است. آیشواریا رأی تنها بازیگر هندی است که در سال ۱۹۹۴ به عنوان دختر شایسته جهان شناخته شود و رسانه‌های زیادی را سراغ داریم که آیشواریا را به عنوان زیباترین زن دنیا می‌شناسند.

آیشواریا مدتی نامزد سلمان بود و بعد از آن هم نامزد هنرپیشه معروف بالیوود ویوک اوبروی شد اما این نامزدی‌ها به سرانجام نرسید تا اینکه در نهایت با آبیشک باچان ازدواج کرد.

با اولین نگاه به کلکسیون خودروهای این هنرپیشه زیباروی هندی متوجه عشق آیشواریا به برند‌های خودروساز آلمانی خواهید شد. وی مالک یک آئودی A8 L است و گاهی اوقات نیز سوار بر خودروی مرسدس بنز اس ۵۰۰ خود در خیابان‌های هند گشت و گذار می‌کند.

در این قسمت به پایان فهرست خودروهای سلبریتی‌های بالیوود رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی سرشناسی از دنیای بالیوود را سراغ دارید که خودروهای مختلفی را در کلکسیون خود دارد، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این سلبریتی‌ و خودروهایش قرار دهید.

منبع: برترین ها

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها