کد خبر : 64912

پرفروش ترین خودروهای دنیا در 6 ماهه ابتدایی 2021

پرفروش ترین خودروهای دنیا در 6 ماهه ابتدایی 2021

در ۶ ماه اول سال میلادی ۲۰۲۱، تعداد فروش خودروها معلوم شده و به خوبی نشان می‌دهد که تلاطم‌های سال ۲۰۲۰ را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد، خیلی از خودروسازان در ماه ژوئن ۲۰۲۱ رکورد زدند و اکثر خودروسازان مطرح دنیا رشد مثبتی از خود نشان داده‌اند. به طور کلی در نیمه اول سال ۲۰۲۱، فروش خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته است. بر این اساس حدود ۸ میلیون خودرو از ابتدای سال در بازار آمریکا به فروش رسیده است.

اما در جدول پر‌فروش‌ترین خودروهای ۶ ماهه اول ۲۰۲۱ در ابتدا به Ford F-Seriesnv سری فورد بر می‌خوریم با فروش ۳۶۲,۰۳۲ دستگاهی و بعد به Ram Truck وانت برند رام با فروش ۳۱۳هزار و ۰۶۸ در رده سوم شورولت سیلورادو قرار دارد با فروش ۲۹۱هزار و ۳۲۲ دستگاه‌. تویوتا راوفور در رده چهارم جدول قرار دارد با فروش ۲۲۱هزار و ۱۹۵ دستگاه از این خودرو. هوندا سی‌آر‌وی نیز در رده بعدی این جدول با فروش ۲۱۳ هزار و ۱۹۹ خودنمایی می‌کند.

نیسان روگ نیز در رده خودروهای پرفروش این لیست است‌. این خودرو نیز ۱۸۲هزار و ۲۸۹ دستگاه فروش داشته است. تویوتا کمری با فروش ۱۷۷هزار و ۶۷۱ در رتبه هفتم این جدول قرار دارد.

تویوتا کرولا به عنوان خودرویی که در رتبه هشتم این جدول است ۱۵۵هزار و ۵۳۱ دستگاه فروش داشته است‌. در ادامه نیز هوندا سیویک، تویوتا هایلند، تویوتا تاکوما، جی‌ام‌سی سییرا، شورولت اکویناکس، جیپ رانگلر، فورد اکسپلورر، هوندا اکورد، جیپ گراند چروکی، سوبارو فارستر، مزدا سی ایکس-۵، سوبارو آوتبریک، فورد اسکیپ، هیوندایی توسان، شورولت تراورس، نیسان سانترا و هوندا پایلوت توانسته‌اند در لیست پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ قرار بگیرند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها