کد خبر : 6437

صاحب فیس بوک چه خودروهایی دارد؟ + تصاویر

صاحب فیس بوک چه خودروهایی دارد؟ + تصاویر

همه ما مارک زوکربرگ Mark Zuckerberg را به عنوان شخصی که تنها یک پیراهن مشخص را هر روز به تن می‌کند تا وقت خود را در این راه تلف نکرده باشد، می‌شناسیم. با این حال چیزی که او واقعا با آن مشهور است فیسبوک است. چیزی که او را به یک بیلیونر تبدیل کرد.

به گزارش خودروتک، بنابراین با تمام این پول که می تواند به زندگی و خواسته هایی مبنی بر لذت گرایی منجر شود شما احتمالا فرض می کنید که او ولخرجی کرده و زندگی گرانی دارد و وسایل لوکسی مانند خودروهای اسپرت را استفاده می کند، درست است؟ اما شما غالبا اشتباه می کنید (در انتهای این نوشتار دلیل این موضوع را خواهید دانست).

هرچه که باشد این فرد دوست دارد که متواضع باشد. با فروتنی لباس می پوشد، فروتنانه غذا می خورد و حتی فروتنانه کار می کند. اما چیزی که او برای جمع کردن آنها به زرق و برقشان اهمیتی نمی دهد و کیفیت آن برایش مهم است خودروهایی هستند که او مالک آن ها می باشد و به شرح زیر هستند:

Acura TSX

 

Acura که نام برند لوکس شرکت Honda می‌باشد Acura TSX را به عنوان خودروی لوکس سطح ورودی اندازه متوسط تولید کرده است. این خودرو از روی سری CL خودروی Accord مهندسی و طراحی شده و جایزه های متعددی را برده که در زیر نام برده شده اند:

بر اساس US News و World Report بهترین خودروی خانوادگی در اندازه کوچک سال ۲۰۱۱ شده است.

طبق AutoPacific در سال ۲۰۱۲ ایده آل ترین کار شناخته شده است.

طبق گزارشات مصرف کننده ها در سال ۲۰۰۷ به عنوان “محصول خوب” لقب گرفت.

در سال ۲۰۰۶ بر اساس CNN بهترین خودروی بازفروش شده است.

طبق SmartMoney.com خودروی با ارزش بالا انتخاب شد (خودروی سدان زیر ۳۵ هزار دلار).

 

Volkswagen Golf

 

همانند Acura TSX این خودروی خانوادگی کوچک نیز بسیاری از جوایز را در تاریخ و یکی از معتبرترین جوایز در دنیای خودروها در سال ۲۰۰۹ را نیز برده است. این جایزه نباید سرسری گرفته شود چرا که برندگان در اینجا توسط هیات داوری ۸۲ روزنامه‌ نگار بین‌المللی خودرو از ۲۴ کشور انتخاب شده‌ اند.

 

Honda Fit/Jazz

 

یک خودروی خانوادگی کوچک دیگر، چه کسی هیچ وقت حدس می زد کسی با ارزش خالص مالی ۶۶٫۴ بیلیون دلار آمریکا صاحب خودرویی باشد که ارزش آن در بازار امروز  آمریکا ۱۶ هزار دلار است.

اشتباه نکنید Honda Fit یک خودروی خوب است. ما جوایز زیادی برای جادار بودن و مصرف سوخت عالی به آن داده ایم. با این حال انتخاب این خودرو از طرف او از میان سایر خودروها ذهن را درگیر می کند.

 

Infiniti G Sedan

 

Infiniti متعلق به برند لوکس شرکت نیسان است و خودروی سدان کلاس G آن (که واقعا در جهان خودرو دست کم گرفته می شود) یکی از آن ماشین هایی است که توسعه یافته است. محصول آخر آن مدل سال ۲۰۱۵ بود و پس از این سال نام Q40 را گرفت.

سدان G در سال‌های اخیر جوایز بسیاری کسب کرده است :

رتبه اول گزارش مصرف کنندگان : جزء ۱۰ خودروی برتر سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸

بنا بر گزارش CAR Magazine یکی از ۱۰ خودروی برتر جهان در کنترل و فرمان دهی است.

جزء لیست ۱۰ خودروی برتر Car and Driver در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹٫

نامزد ماشین سال آمریکای شمالی سال ۲۰۰۳

ماشین سال Motor Trend در سال ۲۰۰۳

بهترین خودروی ژاپنی سال ۲۰۰۶ طبق IGN

 

Pagani Huayra

ما آنقدر به وسایل نقلیه بدون زرق و برقی Mark عادت‌ کرده‌ایم که مدت زیادی طول کشید تا این حقیقت را هضم کنیم که او واقعا صاحب یک supercar است. حدس بزنید چه ماشینی؟ ابرخودرویی که ارزش آن بالای ۱٫۴ میلیون دلار است.

 

این خودرو در کنار آستون مارتین و فراری از افسانه‌های ایتالیایی است، بنابراین وضعیت آن به عنوان یک ماشین فوق‌ العاده کاملا مقبول و جذاب است.


منبع: رگلاژ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها