کد خبر : 63851

لامبورگینی سیان FKP 37 با 400 هزار قطعه لگو | عکس

لامبورگینی سیان FKP 37 با 400 هزار قطعه لگو | عکس

لامبورگینی از اولین سیان FKP 37 با پوشش لگو رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک نسخه تبلیغاتی از لامبورگینی سیان FKP ۳۷ با ۴۰۰ هزار عنصر لگو ساخته شده است. لگو برای ساخت Sián از ۱۵۴ قطعه مختلف استفاده کرده است که شامل ۲۰ جز منحصر به فرد است.

این مدل، از رنگ مخصوص پوشش UV برای مطابقت با ظاهر سیان که سال گذشته عرضه شد، استفاده می‌کند. برای ایجاد و ساخت مدل و همچنین یک نسخه دیجیتالی تعاملی که در یک کارگاه مجازی لگو موجود است، ۱۵ نفر ۸۶۶۰ ساعت کار کردند.

این همکاری تجاری برای ساخت یک Sián پلاستیکی ۴۸۵۰ پوندی که تقریباً مشابه واقعی است، بیش از ۴۰۰ هزار قطعه لگو استفاده کرده است. از ۱۵۴ عنصر مختلفی که لگو در این ساخت استفاده شده است، ۲۰ مورد از آن‌ها به طور خاص قالب گرفته شده تا یک خودرو واقعی از سیان ساخته شود.

لامبورگینی سیان FKP 37 لگو از 400،000 قطعه ساخته شده است

این اولین مدل در مقیاس بزرگ لگو است که از پوشش رنگ UV استفاده می‌کند که در فروشگاه رنگ آمیزی لامبورگینی اعمال شد. لامبورگینی گفت برخی از قطعات منحصر به فرد در مدل بزرگ شش ضلعی به صورت تکنیک اعمال شده است که برای ادای احترام به شکل شش وجهی جدایی ناپذیر با زبان طراحی لامبورگینی استفاده شده است.

لامبورگینی سیان FKP 37 لگو از 400،000 قطعه ساخته شده است

مدل لگو همچنین با تطبیق علامت روشنایی استارتاپ با قطعات Technic از اتومبیل واقعی تقلید می‌کند. لامبورگینی گفت، Sián در گویش بولونیایی به معنای "رعد و برق" است. در سال ۲۰۱۹، لگو  بیش از یک میلیون قطعه تکنیک، یک بوگاتی شیرون بزرگ ساخته است. گردآوری این مورد بیش از 13.400 ساعت به طول انجامید، اما شاید شگفت انگیزترین جزئیات این باشد که دارای چرخ دنده‌های Lego (۴۰۳۲) و موتور (۲۳۰۴) به اندازه کافی برای حرکت باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها