کد خبر : 63100

نتایج خیره کننده تست تصادف تسلا مدل S | فیلم

نتایج خیره کننده تست تصادف تسلا مدل S | فیلم

سدان مدل S تسلا اولین اتومبیل در بازار انبوه بود که ثابت کرد وسایل نقلیه الکتریکی می‌توانند در هنگام رانندگی سرگرم کننده، سازگار با محیط زیست، برای حمل و نقل روزمره مناسب و حتی برای سفر‌های طولانی قابل استفاده باشند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مدل S می‌تواند فقط با یک بار شارژ بین 627 تا 836 کیلومتر حرکت کند و عملکرد خوبی را ارائه دهد و با برخی از بهترین ابر خودرو‌های جهان رقیب کند. تسلا اکنون مدل‌های عملی‌ و مقرون به صرفه تری مانند شاسی بلند مدل Y  و سدان مدل ۳ را به فروش می‌رساند، اما مدل S همچنان به عنوان پرچمدار این برند باقی مانده است.

فضای داخلی آن برای چهار بزرگسال جادار است، اما با قیمت یک خودرو لوکس مطابقت ندارد. با افزایش فشار رقبایی مانند پورشه تایکان و لوسید Air که در آینده عرضه می‌شود، مدل S دیگر در رده یک کلاس قرار ندارد. برای سال ۲۰۲۱، تسلا حتی عملکرد بیشتری را به مدل S اضافه می‌کند.

دو مدل فوق العاده Plaid و Plaid + نامیده می‌شوند، از سه موتور الکتریکی ۱۰۱۰ اسب بخار قدرت برخوردار خواهند بود و گفته می‌شود که توانایی صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از دو ثانیه است، تسلا علاوه بر اعتبار چشمگیر قدرت و سرعت خود، همچنین می‌گوید که Plaid + قادر به ارائه حداکثر 836 کیلومتر برد رانندگی است.

تسلا مدل S

این خودرو از یک تجدید طراحی در فضای داخلی و یک فضای داخلی پیشرفته بهره برده است و فرمان آن از نوع یوغ که از ماشین‌های مسابقه‌ای F۱ الهام گرفته شده است.

هنوز مدل Range Long یا Plaid مدل S آزمایش نشده است، اما خودروی آزمایشی مدل S مدل ۲۰۲۰ با سرعت ۲.۴ ثانیه سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را تحویل داده و به لطف قدرت بالا، سرگرمی بی پایان را به ارمغان می آورد.  مدل‌های Plaid و Plaid + دارای سومین موتور الکتریکی هستند که تولید ترکیبی را به ۱۰۲۰ اسب بخار می‌رساند.

تسلا ادعا کرده که قادر است صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از دو ثانیه پر کند.

مدل استاندارد S خود را به عنوان یک سدان چابک اسپرت با حرکات بدنه کنترل شده ثابت کرده است. دو تنظیم مختلف به رانندگان اجازه می‌دهد تا فرمان سنگین یا فرمان سبک را انتخاب کنند، در فیلم زیر تست تصادف این مدل را خواهید دید.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها