کد خبر : 61568

حمله اینترنتی منتقدین به تویوتا پریوس

حمله اینترنتی منتقدین به تویوتا پریوس

تویوتا پریوس در کاربردی که برایش تعریف شده، کم نگذاشته است پس لطفا این قدر در حق آن بی‌رحمی نکنید. اینترنت می‌تواند بی‌رحم باشد. رفتار کاربران در فضای مجازی در حق برخی از محصولات خودرویی بی‌رحمانه است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپا نیوز، اینکه مردم می‌توانند بدون فاش شدن نام واقعی‌شان در این فضا حضور پیدا کنند، گاهی بدترین آثار را به جا می‌گذارد. نکته غم‌انگیز اینجا است که خودرو هم از این پدیده جان سالم به در نمی‌برد.

برخی از خودروها نیز بیشتر در بازار آمریکا سیبل هدف کاربران قرار می‌گیرند که برخی مستحق آن هستند اما بعضی دیگر نه. وب‌سایت انجیل خودرو Car Bibles به این موضوع پرداخته و مشخص شده است که تویوتا پریوس بیشتر از بقیه خودروها در معرض بی‌رحمی کاربران قرار دارد. این در حالی است که کیفیت این محصول خیلی بهتر از آن چیزی است که اینترنت و کاربران بی‌رحمش القا می‌کنند.

خودروی پریوس تویوتا شاید کُند و کسل‌کننده بوده و مهم‌ترین کارآیی آن صرفه‌جویی در بنزین باشد اما نکته همین جا است. هدف‌گذاری سازنده آن هم همین بوده که این خودرو راحت، بی‌دردسر [no-fuss]، ارزان و مقرون به صرفه از لحاظ هزینه‌های نگهداری باشد و به درد کسانی بخورد که بین محل کار و منزل در رفت و آمد هستند.

انصافا هم از این لحاظ به اهداف سازنده نزدیک بوده و ماموریت خود را به شکل تحسین‌آمیزی انجام می‌دهد. نمی‌توان از پریوس همان انتظاری را داشت که از خودروی اسپورت یا وانت می‌رود. خودروهای اسپورت جا و مکان خاص خود را دارند و پریوس هم همین طور، پس لطفا از نفرت پراکنی علیه پریوس بپرهیزید.

سردبیر مجله The Drive، جری پرز Jerry Perez خواسته است که این جمله هم اضافه شود که لطفا به جای واژه‌های «ارزان و پایه» از «هوندا سیویک» استفاده نکنید. ورژن‌های جدید هوندا هم جمع و جور هستند و هم رانندگی بسیار عالی دارند؛ انصافا هم به انواعی از فناوری‌های روز –متناسب با پولی که صرف می‌کنید- مجهز هستند.

این خودرو با مقیاس‌های منطقی، نیازهای واقعی هر فرد را برآورده می‌سازند. البته این موضوع را به حساب این واقعیت نگذارید که سردبیر مجله همین حالا صاحب یک هوندای سیویک است و با آن رفت و آمد می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها