کد خبر : 60778

نمایش خیره کننده لوگوی جنسیس با 3281 پهپاد

نمایش خیره کننده لوگوی جنسیس با 3281 پهپاد

شرکت خودروسازی جنسیس ورود خود به بازار کشور چین را با به پرواز درآوردن 3281 پهپاد که برند این کارخانه را در آسمان شهر پکن به تصویر درآوردند، اعلام کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، این روزها از پهپادها برای اهداف و کاربردهای گوناگونی استفاده می‌شود که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، به‌کارگیری این پرنده‌های هدایت‌پذیر از راه دور در قالب «نمایش پهپادی» است. در واقع، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از این روش برای جلب توجه مخاطبان استفاده می‌کنند.

جنسیس، شرکتی که تحت مالکیت هیوندای قرار دارد، اخیرا دست به ابتکاری جالب زده و رکورد جهانی گینس برای به پرواز درآوردن بیشترین تعداد پهپاد در آسمان به طور همزمان را به نام خود ثبت کرد.

این شرکت در شهر شانگهای چین و به مناسبت ورود خود به بازار این کشور، 3281 پهپاد را برای به نمایش درآوردن لوگوی خود به آسمان فرستاد و توانست رکوردی جدید را برای خود در گینس ثبت کند.

این رکورد پیشتر در اختیار یک شرکت چینی به نام Shenzhen Damoda Intelligent Control Technology بود که در سپتامبر سال 2020 توانست 3051 پهپاد را به طور همزمان به پرواز درآورد. پیش از آن نیز این رکورد در اختیار یک گروه روسی با 2200 پهپاد بود.

البته نباید اینتل را فراموش کرد که در ماه ژوئیه 2018 و در کالیفرنیای آمریکا، 2066 پهپاد را همزمان به آسمان فرستاد و این رکورد را در آن زمان به خود ثبت کرد.

مارکوس هین، مدیر شرکت جنسیس در چین نیز در این خصوص گفت: با این رکورد جدید، ما داستان و فلسفه برند خود را به تصویر کشیدیم. به زودی با محصولات خود، تجربه جدید و متفاوتی را برای خریداران چینی رقم خواهیم زد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها