کد خبر : 60207

رکوردشکنی لامبورگینی روی یخ + عکس

رکوردشکنی لامبورگینی روی یخ + عکس

لامبورگینی اوروس با سرعت ۲۹۸ کیلومتر بر ساعت، بیشترین سرعت رانندگی روی یخ را از آن خود کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، اجرای حداکثر سرعت کار ساده‌ای نیست. نیازی به گفتن نیست، افرادی که پشت فرمان این رکوردزنی‌ها هستند برای اینکه تمرکز خود را حفظ کنند باید تجربه و استعداد خیلی خوبی داشته باشند علاوه بر این، روی خودرو قدرتمند سوار شوند.

برای لامبورگینی اوروس، این امر به معنای واقعی کلمه با آخرین شاهکار این خودرو در روسیه رقم خورد.

در رویدادی که توسط شرکت اتومبیلرانی LAV برگزار شد، لامبورگینی با ثبت ۲۹۸ کیلومتر در ساعت (۱۸۵ مایل در ساعت) رکورد سرعت را روی یخ ثبت کرده است. این اولین بار است که این شرکت ایتالیایی در Days of Speed ​​شرکت می‌کند، جشنواره‌ای سالانه که به تنظیم سرعت رکورد بر روی یخ اختصاص دارد.

5

این رویداد در دریاچه بایکال روسیه رخ داد که به عنوان بزرگترین و عمیق‌ترین دریاچه آب شیرین در جهان شناخته می‌شود. Urus در واقع با سرعت ۳۰۲ کیلومتر در ساعت (۱۸۷.۶ مایل در ساعت) سرعت بیشتری را ثبت کرد. این شاسی بلند همچنین از شروع ایستاده رکورد ۱۰۰۰ متر را با سرعت متوسط ​​۱۱۴ کیلومتر در ساعت (۷۱ مایل در ساعت) ثبت کرد. این شاهکار‌ها علی رغم شرایط نامطمئن آشکار و این واقعیت که در حال اجرا یخبندان در حال گرم شدن قابل توجهی است، اتفاق افتاد.

آندری لئونتیف، رکورددار ۱۸ بار Days of Speed ​​پشت فرمان اوروس بود. FIA و RAF (فدراسیون اتومبیلرانی روسیه) بر روند ادعای رکوردشکنی نظارت کردند که اطلاعات رسمی را در ماه آوریل منتشر می‌کند.

علی رغم انتشار رسمی، بی تردید فراموش نکنیم که سریعترین سرعت ثبت شده روی یخ ۳۳۵.۷ کیلومتر در ساعت (۲۰۸.۶۰۲ مایل در ساعت) توسط یک آئودی RS۶ بود. این کار در سال ۲۰۱۳ در خلیج بوتنیای فنلاند انجام شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها