کد خبر : 55917

تویوتا لندکروز به پایان خط رسید

تویوتا لندکروز به پایان خط رسید

لندکروزر شاید با چهره‌ای جدید بازگردد. لندکروزر تویوتا از سال ۲۰۲۱ دیگر در بازار آمریکا عرضه نمی‌شود، اما تویوتا می‌گوید ممکن است ورژن بهتری از آن دوباره بازگردد.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد : بیش از ۶۰ سال است که تویوتا، لندکروزر را به دنیا معرفی کرده و فقط از سال ۲۰۰۷ تا به حال ۲۰۰ سری از آن عرضه شده است. لندکروزر سری ۲۰۰ هم تا به حال دوبار تغییر چهره داده، اما بعید است تغییر چهره سوم را به خود ببیند.
 
با اینکه قیمت آن خیلی بالا است و سن آن هم خیلی بالا رفته، این شاسی بلند با «بدنه روی فریم» body-on-frame که شیوه‌ای قدیمی به حساب می‌آید هنوز مشتریان خاص خود را دارد. اما گزارش‌های جدید مجله کار‌اند درایور نشان می‌دهد که سال ۲۰۲۱ آخرین سال تولید و عرضه لندکروزر در آمریکا است.
 
طی ۶۰‌سال گذشته، لندکروزر شهرت افسانه‌ای پیدا کرده و استخوان‌بندی محکم آن، باعث دوام، جلب اعتماد و توانایی عبور از دشوارترین مسیرها شده است. قابلیت‌های آن در دشت و دمن و مسیر‌های صعب العبور طی این دوران بهبود چشمگیری پیدا کرده است و در سایر بخش‌های دنیا تویوتا لندکروزر هواداران زیادی بین مردم و به خصوص علاقمندان به آفرود دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها