کد خبر : 5578

ب‌ام‌و X8 رکورد قیمت شرکت را خواهد شکست

ب‌ام‌و X8 رکورد قیمت شرکت را خواهد شکست

در وب‌سایت ب‌ام‌و و به هنگام خرید مدل X7، اگر همه آپشن های خودرو را تیک بزنید قیمت آن تا 122 هزار و 425 دلار برای مدل xDrive50i M افزایش می‌یابد، ولی اگر توان پرداخت پول بیشتری دارید، شایعاتی وجود دارند که به‌زودی می‌توانیم منتظر یک شاسی‌بلند لوکس‌تر و گران‌قیمت‌تر دیگر از باواریا باشیم.

به گزارش خودروتک، گزارش‌های مختلف در مورد طراحی و توسعه مدل X8 مدت‌هاست که منتشر می‌شود و اکنون، منابع ناشناس داخل شرکت، به گزارش ب‌ام‌و بلاگ ادعا کرده‌اند که شرکت در حال کار روی یک شاسی‌بلند پرچم‌دار جدید است.

آلمان‌ها قصد دارند برای پر کردن جای خالی بین X7 و رولز رویس کالینان یک شاسی‌بلند پرچم‌دار جدید طراحی کنند.

این خودرو که فعلاً با کد G09 شناخته می‌شود، یک شاسی‌بلند لوکس فول سایز است که برخلاف انتظار همه، شکل بدنه کوپه مانند X7 را نخواهد داشت. به‌جای آن، ب‌ام‌و می‌خواهد برای پر کردن فاصله بین X7 و رولزرویس کالینان یک شاسی‌بلند باشکوه‌تر از آن را طراحی کند. طبق ادعای منابع داخل شرکت، این شاسی‌بلند لوکس فقط ظرفیت 4 سرنشین را دارد، سرنشین‌هایی که بالاترین سطح راحتی و آسایش را داخل کابین آن تجربه خواهند کرد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد دیگر موارد قابل‌توجه کابین X8 نداریم.

درحالی‌که ب‌ام‌و بلاگ در گزارش خود گفته خط سقف X8 در مقایسه با X7 تغییر خواهد کرد، ولی مانند آن چه در X6 و X4 دیده‌ایم شیب تندی به سمت عقب ندارد. این به معنی وجود فضای سر بسیار خوب برای سرنشین‌های عقب است. از سویی دیگر و با توجه به‌اندازه بدنه خودرو، فضای بار بسیار خوبی را هم می‌توان برای X8 متصور بود.

گفته می‌شود این خودرو بعد از رونمایی و ورود به بازار عنوان گران‌قیمت‌ترین مدل ب‌ام‌و را به خود اختصاص خواهد داد. البته ب‌ام‌و مدل‌های گران‌قیمت‌تری از X7 هم دارد که از آن جمله می‌توان به آلپینا B7 صد و چهل هزار دلاری، i8 کوپه 147 هزار دلاری، M760i صد و پنجاه و هفت هزار دلاری و i8 رودستر 163 هزار دلاری اشاره کرد. حتی اگر شاسی‌بلند پرچم‌دار جدید باواریایی‌ها گران‌تر از i8 رودستر باشد، هنوز هم در برابر خودرویی مانند رولزرویس کالینان 325 هزار دلاری یک مدل ارزان‌قیمت محسوب خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها