کد خبر : 52744

لپ تاپ جدید ایسر با طراحی پورشه RS

لپ تاپ جدید ایسر با طراحی پورشه RS

به تازگی گروه طراحی پورشه دیزاین طی همکاری با کمپانی ایسر محصول متفاوتی را ارائه کرده و روح RS را با فناوری روز در زمینه تولید رایانه همراه پیوند زده است!

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - نام RS در مجموعه پورشه برای اشاره به قابلیت های برتر یک محصول اسپرت مورد اشاره قرار می گیرد.

از این رو لوگوی مذکور حسی از هیجان را در طرفداران برند آلمانی ایجاد می کند. آر اس از کلمه " Rennsport " در زبان آلمانی معادل ریسینگ در زبان انگلیسی آمده است.

از 718 مدل 1957 تا 911 کاررا آر اس مدل 1972 و   جی تی 3 آر اس دوران کنونی؛ RS تبدیل به یکی از مهمترین نشان های فعال در گروه پورشه شده است.

 
شباهت های طراحی لپ تاپ مذکور و این مدل از پورشه یعنی GT3 RS کاملا مشهود است.

شباهت های طراحی لپ تاپ مذکور و این مدل از پورشه یعنی GT3 RS کاملا مشهود است.

 

اشاره به موضوع مذکور از آن جهت است که به تازگی گروه طراحی پورشه دیزاین طی همکاری با کمپانی ایسر محصول متفاوتی را ارائه کرده و روح RS را با فناوری روز در زمینه تولید رایانه همراه پیوند زده است!

گفتنی است گروه پورشه دیزاین در زمینه طراحی و تولید انواع پوشاک، کفش، کالای دیجیتال و لوازم جانبی لوکس فعالیت دارد. پورشه دیزاین در سال 2003 راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لودویگزوبورگ، آلمان قرار دارد.

حاصل همکاری پورشه دیزان و ایسر یک لپ تاپ با نام ایسر بوک آر اس است که فناوری روز دیجیتال را با فلسفه طراحی RS پیوند زده است. این محصول در مجموع از اصول طراحی مینیمال پیروی می کند و برای پوشش بیشتر بخش های کابینت آن از کاور فیبرکربن 3K استفاده شده است. تمام برش های بدنه با استفاده از دقیق ترین ماشین های CNC انجام شده تا جائیکه ظرافت و دقت تولید آن ببیننده را برای دقایقی درگیر خود می کند.

برای تولید این لپ تاپ از مواد کم وزن که در توسعه خودروهای مسابقه کاربرد دارند، استفاده شده تا وزن کل آن برابر با 1.25 کیلوگرم باشد. ضخامت لپ تاپ نیز برابر با 15.99 میلیمتر است.

 
 

اما در رابطه با ویژگی های عملکردی نیز باید به یازدهمین نسل از پردازنده i7 اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس ام اکس350 و همینطور 16 گیگابایت RAM اشاره کنیم.

نمایشگر این لپ تاپ نیز از نسل FHD IPS3 انتخاب شده و با پوششی از Antimicrobial4 Corning Gorilla Glass  محافظت می شود.

ایسر بوک RS پورشه دیزاین در بازار آمریکا با قیمت پایه 1399 دلار عرضه شده و بسته ویژه آن شامل لپ تاپ، پک مسافرتی و ماوس مخصوص 1999 دلار قیمت دارد.

لازم به ذکر است که پورشه دیزاین در سال 2018 نیز طی پروژه ای مشابه، لپ تاپ میت RS را با هواوی ارائه کرد که قیمت آن از 1800 دلار آغاز می شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها