کد خبر : 51548

واژگونی ب ام و میلیاردی در تهران

واژگونی ب ام و میلیاردی در تهران

سرهنگ مجید رنجبر از واژگونی یک دستگاه خودروی بی ام و به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: در این حادثه راننده بی ام و مجروح شد.

به گزارش خودروتک به نقل از برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در ساعت 14:40  ظهر روز گذشته در مسیر خیابان ملاصدرا به شرق بعد از شیخ بهایی  یک دستگاه سواری بی ام و  که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان از مسیر خارج شده و با جدول کنار راه  و سپس واژگون می شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او افزود : به همین خاطر در این مسیر شاهد بروز بار ترافیکی بودیم که با کنار کشیدن این خودرو از مسیر ، ترافیک به حالت عادی بازگشت .

این مقام انظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده خودروی بی ام و  بود، پس از معاینه سرپایی، به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

رنجبر در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی خودروی بی ام و  سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردید .

او از رانندگان در خواست کرد: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها