کد خبر : 4949

بهترین های تویوتا در سال 2018 + قیمت

بهترین های تویوتا در سال 2018 + قیمت

ایمنی و قابلیت اطمینان از اهداف اصلی کمپانی تویوتا به شمار می‌روند. این خودرو ساز ژاپنی کارآمد و قابل اطمینان به دلیل وجود خودرو‌های پرفروشی مانند کمری، کرولا، و پریوس، طی سال‌های گذشته‌ به گزینه‌‌ای محبوب در بازار آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش خودروتک، این کمپانی حتی بخش بزرگی از خودرو‌های خود را در خاک آمریکا تولید می‌کند. رسیدن به لیستی کوتاه در جست و جوی بهترین خودرو‌ها با توجه به وجود مدل‌های تویوتا‌ی زیادی که از امتیازات بالایی برخوردار هستند می‌‌تواند امری دشوار باشد. در این مطلب ما بهترین خودرو‌های کمپانی تویوتا را به ترتیبِ امتیازات هر خودرو و بر اساس امتیاز کلی که توسط وبسایت یو اس نیوز به آن‌ها اعطا شده، گرد آوری کرده‌ایم. امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز با توجه به نظر جمعی منتقدین صنعت خودرو از سراسر کشور و همچنین داده‌های موجود در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان به هر خودرو نسبت داده می‌شود. به یاد داشته باشید که امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است همزمان با گنجانده شدن داده‌ها و نقد و بررسی‌های جدید در روند امتیاز دهی ما، تغییر کنند. چه به دنبال خودرو‌ی خانوادگی، شاسی بلند یا هیبرید باشید کمپانی تویوتا پیشنهادی برای شما خواهد داشت. پس در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید تا دریابید کدام یک از محصولات کمپانی تویوتا در صدر رتبه بندی‌های وبسایت یو اس نیوز قرار گرفته‌اند:

تویوتا C-HR 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۶٫۹

قیمت: ۲۲٫۵۰۰ دلار

اگرچه جدید‌ترین مدل شاسی بلند ساب کامپکت کمپانی تویوتا از ظاهر خارجی جسورانه‌ای برخودار است اما تقریباً در هر یک از بخش‌های دیگر فاقد توانایی لازم برای رقابت می‌باشد. موتور به کار رفته در این خودرو قادر به تولید تنها ۱۴۴ اسب بخار قدرت است که توانایی جلب رضایت بیشتر رانندگان را نخواهد داشت. به علاوه، فضای داخلی آن از پلاستیک ارزان قیمت ساخته شده و همچنین فاقد امکانات تکنولوژی کلیدی همچون پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌باشد. با این وجود این خودرو طبق آزمایشاتی که توسط سازمان ملی مدیریت ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها به انجام رسیده، تمامی استاندارد‌های ایمنی کمپانی تویوتا را محقق ساخته است. تویوتا CH-R همچنین از لیست بلندی از امکانات ایمنی پیش فرض شامل سیستم کروز کنترل منطبق شونده و سیستم هشدار دهنده‌ی پیش از برخورد به همراه سیستم تشخیص عابرین پیاده بهره می‌برد.

تویوتا تاندرا ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۳

قیمت: ۳۱٫۳۲۰ دلار

ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده از نقاط قوت تویوتا تاندرا به شمار می‌روند. این خودرو در هر زمینه به ترتیب امتیاز ۸٫۴ از ۱۰ و ۴٫۵ از ۵ را دریافت نموده است. کمپانی تویوتا برای سال ۲۰۱۸ پکیج ایمنی Safety Sense خود را به صورت پیش فرض در مدل تاندرا خود ارائه داده است، در نتیجه حتی در مدل پایه‌ی این خودرو نیز شاهد وجود امکاناتی مانند کروز کنترل منطبق شونده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و سیستم تشخیص عابرین پیاده هستیم. با این وجود قیمت پایه‌ی این خودرو از ۳۱٫۳۲۰ دلار آغاز می‌شود که این قیمت از بسیاری از رقبا که از امتیازات بالاتری برخودار هستند بالاتر می‌‌باشد. اما قیمت پایه‌ی بالا تنها نقطه‌ی منفی تویوتا تاندرا محسوب نمی‌شود. این خودرو در رتبه بندی خودرو‌های پیکاپ فول سایز ما در جایگاه آخر قرار می‌گیرد و بخشی از علت این امتیاز دهی، رتبه‌ی پایین این خودرو در قابلیت بکسل کردن و همچنین نبود آپشن‌های مختلف موتور می‌باشد.

تویوتا یاریس ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۴

قیمت: ۱۵٫۶۳۵ دلار

تویوتا یاریس در نزدیکی انتهای بخش خودرو‌های ساب کامپکت جای می‌گیرد. اگرچه لیست نقاط قوت این خودرو بسیار کوتاه است اما ویژگی‌هایی مانند امتیاز قابلیت اطمینان بالا و امکانات ایمنی فراوان از جمله ویژگی‌هایی هستند که می‌توان در خودرو‌های صدرنشین در این لیست یافت. مدل پایه‌ی یاریس از امکاناتی مانند نور بالای خودکار، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم ترمز پیش از برخورد خودکار ، بهره می‌برد. این خودرو برای سال جدید از فضای داخلی تازه‌ای برخوردار است که به اضافه شدن به امتیاز کلی این خودرو کمک می‌کند. در اتاق جدید این خودرو استفاده‌‌ی از مواد با سطوح نرم و همچنین امکانات تکنولوژی به چشم می‌خورد. اما ویژگی‌هایی که همچنان در این اتاق غایب هستند صندلی‌های راحت و سیستم ادغام تلفن همراه پیشرفته می‌باشد.

تویوتا پریوس C 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۴

قیمت: ۲۰٫۶۳۰ دلار

تویوتا یاریس جایگاه خود در انتهای لیست را با همتای هیبرید خود یعنی تویوتا پریوس c به اشتراک می‌گذارد. این خودرو نیز همانند مدل یاریس لیست بلندی از امکانات ایمنی پیش فرض و همچنین امتیاز قابلیت اطمینان بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این خودرو همچنین یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی کاربر پسند و امکانات پیش فرض فراوانی شامل سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی را نیز به همراه خواهد داشت. این خودرو هیبرید یکی از گران قیمت‌ترین مدل‌های ساب کامپکت در کلاس خود به شمار می‌رود، اما از طرف دیگر یکی از ارزان قیمت‌ترین خودرو‌‌های هیبرید موجود در بازار کنونی نیز محسوب می‌شود. به علاوه،‌ از آنجاییکه این خودرو به صورت ترکیبی دارای راندمان سوختی برابر با ۴۶ مایل بر گالن می‌باشد، در هزینه‌های سوخت شما نیز صرفه جویی خواهد شد. متاسفانه شتاب گیری با موتور ۹۹ اسب بخاری این خودرو به کندی صورت گرفته و در سرعت‌های بالا نیز عملکرد پر سر و صدایی خواهد داشت.

تویوتا ۴Runner 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۵

قیمت: ۳۴٫۸۱۰ دلار

اگر در بازار خودرو به دنبال خرید یک شاسی بلند آفرود هستید مدل ۴Runner می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این خودرو از استاندارد‌های تویوتا در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان برخوردار بوده و از توانایی‌های درخشانی در زمینه‌ی آفرود نیز بهره می‌برد. به علاوه، این خودرو دارای فضای حمل بار فراوانی (۸۸٫۸ فوت مکعب در مجموع) بوده و در نتیجه انجام فعالیت‌های گوناگون با راحتی همراه خواهد بود. اما در صورتیکه سواری آفرود در اولویت‌های شما قرار ندارد مدل‌های شاسی بلند سایز متوسط دیگر ممکن است انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند. چرا که این خودرو برخلاف رقبای خود به همراه امکانات پیش فرض فراوان عرضه نخواهد شد و در کنار سواری کمی سخت، دارای مصرف سوخت بالایی نیز می‌باشد.

تویوتا کرولا iM 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۸

قیمت: ۱۸٫۸۵۰ دلار

مدل کرولا iM در جایگاهی نزدیک به قعر رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما جای می‌گیرد. علت رتبه‌ی پایین این خودرو، نبود امکانات اطلاعاتی – سرگرمی پیشرفته، موتور ۱۳۷ اسب بخاری ضعیف و پر سر و صدا، و صندلی‌های غیر راحت آن به شمار می‌روند. اما درست همانند بسیاری از مدل‌های تویوتا در این لیست امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی این خودرو در میان بهترین‌های کلاس خود قرار می‌گیرد (۴٫۵ از ۵). به علاوه این خودرو دارای ۲۱ فوت مکعب فضای حمل بار بوده و از صندلی‌هایی با قابلیت خم شدن به صورت صاف برخوردار می‌باشد. علاوه بر این اگرچه این خودرو فاقد امکانات اطلاعاتی سرگرمی چندانی برای ارتقاء است اما به صورت پیش فرض از تجهیزاتی مانند یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه سیستم صوتی، سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای، بلوتوث، سیستم صدای استریو Pioneer به همراه شش اسپیکر، و یک درگاه یو اس بی و دیگر امکانات در مدل پایه‌ی خود برخودار می‌باشد.

تویوتا RAV4 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۸

قیمت: ۲۴٫۶۶۰ دلار

مدل RAV4 در جایگاهی نزدیک به اواسط رتبه بندی خودرو‌های شاسی بلند کامپکت ما قرار می‌گیرد. اگرچه این خودرو بهترین در کلاس خود محسوب نمی‌شود اما با داشتن فضای حمل بار فراوان (۷۳٫۴ فوت مکعب) شاسی بلند خانوادگی قابل اطمینانی به شمار می‌رود.  به علاوه،‌ از آنجاییکه این خودرو به همراه امکانات ایمنی فراوانی مانند دوربین دید عقب، سیستم پیش از برخورد به همراه سیستم تشخیص عابرین پیاده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم کمکی حفظ خودرو در مسیر عرضه می‌گردد، می‌توانید با اطمینان از این که خانواده شما در امنیت کامل هستند آسودگی خیال داشته باشید. تویوتا RAV4 در زمینه‌ی طراحی فضای داخلی فاقد عملکرد مناسبی است. در ساخت فضای داخلی این خودرو از پلاستیک سخت استفاده شده و به علاوه از طراحی خسته کننده‌ای نیز برخوردار می‌باشد. این شاسی بلند کامپکت در زمینه‌ی عملکرد فنی نیز ناامید کننده ظاهر شده است. هندلینگ این خودرو غیر واکنشی بوده و از شتاب متوسطی نیز برخوردار می‌باشد.

تویوتا ۸۶ ۲۰۱۹

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۸

قیمت: ۲۶٫۴۵۵ دلار

مدل اسپورت کمپانی تویوتا یعنی ۸۶ مطمئناً در هنگام حرکت در پیچ‌های تنگ عملکرد لذت بخشی را به نمایش خواهد گذاشت. چرا که از هندلینگی واکنشی و پربازده برخوردار است. اما متاسفانه شتاب و خروجی قدرت این خودرو قادر به برآورده ساختن انتظارات نخواهد بود ( این خودرو تنها تا سقف ۲۰۵ اسب بخار قدرت ارائه می‌کند). رانندگانی که بر جاده متمرکز هستند قدردان سیستم اطلاعاتی – سرگرمی بصری ۸۶ خواهند بود. اما نمی‌توان انتظار حمل افراد زیادی را در این خودرو داشت چرا که صندلی‌های پشتی تویوتا ۸۶ حتی برای کودکان نیز تنگ می‌باشند.

تویوتا Sequoia 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

قیمت: ۴۸٫۶۰۰ دلار

تویوتا Sequoia در میان بهترین شاسی بلند‌های سایز بزرگ جای می‌گیرد و این رتبه دهی دلیل خوبی هم دارد. از نقاط قوت مدل Sequoia می‌توان به فضای داخلی جادار، موتور قدرتمند با توان تولید ۳۸۱ اسب بخار قدرت، و امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی بالاتر از حد متوسط اشاره کرد. اما کسب رتبه برتر به عنوان یک شاسی بلند سایز بزرگ تنها دستاورد مدل Sequoia محسوب نمی‌شود، چراکه این خودرو همچنین به عنوان فینالیست بهترین شاسی بلند سایز بزرگ برای خانواده‌ها از سوی وبسایت یو اس نیوز نیز برگزیده شد. تویوتا Sequoia فضایی کافی برای کودکان،‌ حیوانات و غیره ارائه می‌کند، اما انتظار فضای داخلی لوکسی را نداشته باشید. در حقیقت این خودرو یکی از سطح پایین‌ترین فضا‌های داخلی در این کلاس را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، از آنجاییکه که راندمان سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۱۳ و ۱۷ مایل بر گالن است، باید آماده‌ی کنار آمدن با صرف هزینه‌ی بیشتر در زمینه‌ی سوخت نیز باشید.

تویوتا کرولا ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

قیمت: ۱۸٫۶۰۰ دلار

تویوتا کرولا از مدل‌های پرطرفدار بخش خودروهای کامپکت به شمار می‌رود. اگرچه این خودرو جایگاهی را در اواسط لیست به خود اختصاص داده اما امکانات دلپذیر بسیاری را برای رانندگان روزمره ارائه می‌دهد. از نقاط قوت این خودرو نیز می‌توان به قابلیت اطمینان، ایمنی، راحتی، و مصرف بهینه‌ی سوخت اشاره کرد. به علاوه، این خودرو از یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی بصری که به یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی نیز مجهز است بهره می‌برد. پرفورمنس و ظاهر ارزان قیمت فضای داخلی این خودرو از دلایل افت امتیاز کلی آن به شمار می‌روند. موتور به کار رفته در این خودرو تا ۱۴۰ اسب بخار قدرت ارائه داده و عملکرد نسبتاً خسته کننده‌‌ای را نیز به نمایش می‌گذارد. این نمایش خسته کننده در رابطه با هندلینگ این خودرو نیز صدق می‌کند که از حالت ایده آل کمی فاصله دارد.

تویوتا پریوس پرایم ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

قیمت: ۲۷٫۳۰۰ دلار

مدل پریوس پرایم عضو هیبرید پلاگین خانواده‌ی پریوس تلقی می‌شود. این خودرو در نیمه‌ی پایینی لیست پر رقابت خودرو‌های کامپکت ما قرار می‌گیرد. اگر که در فکر خرید یک هاچ بک هیبرید هستید مدل پریوس پرایم می‌تواند گزینه‌ی مورد نظر شما باشد. مدل اصلی پریوس در ابتدا کمی ارزان‌تر قیمت گذاری شده است اما مدل هیبرید پلاگینِ پریوس پرایم در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمینه‌ی هزینه‌ی سوخت خواهد شد. این خودرو همچنین از امکانات تکنولوژی و ایمنی پیش فرض بی‌شماری نیز برخوردار می‌باشد اما رانندگان ممکن است در رابطه با سیستم اطلاعاتی – سرگرمی پیچیده‌ی این خودرو احساس ناامیدی کنند. علاوه بر این، پریوس پرایم از شتابی ضعیف برخوردار بوده و در مقایسه با دیگر رقبا فضای حمل بار نسبتاً کمتری را ارائه می‌کند.

تویوتا Sienna 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

قیمت: ۳۰٫۸۵۰ دلار

تویوتا Sienna در میان خودرو‌های مینی وَن لیست ما در رتبه‌ی چهارم قرار گرفته است. این خودرو به همراه رقبای خود ویژگی‌هایی مانند سیستم اطلاعاتی – سرگرمی کاربرد پسند، فضای داخلی فراوان، سواری بی‌صدا، و امکانات خانواده پسند بی‌‌شماری را ارائه می‌کند. در صورتیکه سواری دو دیفرانسیل برای خانواده‌ی شما در اولویت قرار دارد این خودرو تنها گزینه و همچنین گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. در کنار نقاط مثبت فراوانی که پیش از این ذکر شد، این خودرو با ارائه‌ی خروجی قدرت ۲۹۶ اسب بخار از یکی از قدرتمند‌ترین موتور‌ها در کلاس خود برخوردار بوده و به امکانات ایمنی پیش فرض فراوانی نیز مجهز می‌باشد. با این حال این خودرو به دلیل کسب امتیاز پایین‌تر از حد متوسط در زمینه‌ی قابلیت اطمینان (۲٫۵ از ۵) و به همراه داشتن قیمت بالاتر، توانایی رقابت با صدر نشینان این کلاس خودرو را ندارد.

تویوتا لند کروزِر ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۸۴٫۵۶۵ دلار

در جاییکه تویوتا Sequoia عملکرد ضعیفی را از خود نشان می‌دهد تویوتا لند کروزِر وارد عمل می‌شود، اما با قیمت بسیار بالاتر. تویوتا لند کروزر در جایگاهی نزدیک به صدر خودرو‌های شاسی بلند سایز بزرگ لوکس جای می‌گیرد،‌ چرا که این شاسی بلند یک خودرو آفرود استثنایی بوده که از امکانات پیش فرض فراوان و اتاقی راحت برخوردار می‌باشد. و درست همانند دیگر محصولات کمپانی تویوتا، در زمینه‌ی قابلیت اطمینان نیز شما را ناامید نخواهد کرد. تویوتا لند کروزر فضای فراوانی را برای خانوادگی‌های بزرگ ارائه می‌کند اما اندازه‌ی بزرگ این خودرو در راندمان سوخت آن تاثیری منفی گذاشته است. به طوریکه راندمان سوخت این شاسی بلند در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۱۳ و ۱۸ مایل بر گالن برآورد شده است.

تویوتا پریوس ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۲۳٫۴۷۵ دلار

تویوتا پریوس تنها یک گزینه‌ی هیبرید مناسب نیست، بلکه یک خودرو کامپکت بسیار خوب نیز محسوب می‌شود. این خودرو در مقایسه با دیگر خودرو‌های کامپکت فضای حمل بار بالاتر از حد متوسط و راندمان سوخت فوق العاده‌ای را ارائه می‌کند. تویوتا پریوس همچنین سواری بی‌صدا و قدرت فراوانی را نیز فراهم می‌کند. به علاوه با خرید این خودرو از امکانات ایمنی پیش فرض فراوانی مانند کروز کنترل منطبق شونده، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم پیش از برخورد به همراه سیستم تشخیص عابرین پیاده، و دوربین دید عقب بهره مند خواهید شد. با این وجود سیستم اطلاعاتی – سرگرمی موجود در این خودرو کمی پیچیده است. این سیستم همچنین فاقد قابلیت پیشتیبانی از ویژگی‌های مطلوبی مانند اپل کار پلی و اندروید اتو نیز می‌باشد. اما بدون وجود این نواقص، تویوتا پریوس رتبه‌ای بالاتر از این دریافت خواهد نمود.

تویوتا هایلَندِر ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

قیمت: ۳۱٫۲۳۰ دلار

تویوتا هایلندر از بسیاری از جهات خودرویی بی‌رقیب است. این خودرو در صدر رتبه بندی شاسی بلند‌های سایز متوسط ما قرار گرفته و برای دریافت عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند سه ردیفه‌ی سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان فینالیست برگزیده شد. تویوتا هایلندر یک خودرو همه چی تمام است. از نقاط برجسته‌ی این خودرو می‌توان به فضای داخلی راحت و بهینه سازی شده، برخورداری از یک موتور شش سیلندر قدرتمند، امکانات ایمنی و تکنولوژی فراوان، و امتیاز بالاتر از حد متوسط در زمینه‌ی قابلیت اطمینان اشاره کرد. متاسفانه موتور شش سیلندر به صورت از پیش تعیین شده در این خودرو وجود نداشته و از آنجاییکه ورژن پایه‌ی این خودرو از یک موتور ضعیف برخوردار است منتقدین ارتقاء به موتور شش سیلندر را پیشنهاد می‌کنند.

تویوتا یاریس iA 2018

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

قیمت: ۱۵٫۹۵۰ دلار

تویوتا یاریس iA امتیازات فراوانی را در ازای هزینه‌ی پرداختی در اختیار شما قرار خواهد داد. این خودرو به عنوان فینالیست دریافت جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو ساب کامپکت در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده و علت این انتخاب نیز بسیار واضح است. این خودرو راندمان سوخت بسیار خوبی برخوردار بوده و علاوه بر ارائه‌ی سواری راحت و فضای داخلی بهینه، به همراه امکانات فراوانی از جمله دوربین دید پشت، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو عرضه می‌گردد. تویوتا یاریس iA به یک موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر با توان تولید ۱۰۶ اسب بخار قدرت مجهز است که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت یا آپشن شش سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌گردد. هر دو سیستم تغییر دنده‌ی نرمی را ارائه می‌دهند اما با این حال عملکرد این موتور با کندی همراه می‌باشد.

تویوتا تاکوما ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۹

قیمت: ۲۵٫۴۰۰ دلار

تویوتا تاکوما به عنوان بهترین خودرو تراک کامپکت در رتبه بندی‌های ما انتخاب شده است. علت رتبه‌ی بالای این خودرو ارائه‌ی قابلیت‌های آفرود بی‌نظیر در این کلاس خودرو، فضای داخلی راحت، و کسب امتیازات فوق العاده‌ در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان می‌باشد. این خودرو همچنین قادر به حمل بار بیشتری به نسبت بسیاری از رقبا خواهد بود. این خودرو اگرچه در کلاس خود در جایگاه یکم قرار گرفته اما این دلیل بر بی‌نقص بودن آن نیست. چرا که این خودرو در مقایسه با دیگر مدل‌های پیکاپ کامپکت از توانایی بکسل کردن پایین‌تری برخوردار بوده و علاوه بر این از اتاق سطح پایین‌تری نیز برخوردار می‌باشد.

تویوتا آوالون ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۹

قیمت: ۳۵٫۵۰۰ دلار

مدل آوالون که به تازگی مجدداً طراحی شده به واسطه‌ی عملکرد مناسبی که در تمامی بخش‌ها به نمایش گذاشته در صدر کلاس خودرو‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های مثبت این خودرو می‌توان به راندمان سوخت بالا، برخورداری از موتور قدرتمند، و ارائه‌ی سواری نرم اشاره کرد. این خودرو همچنین در زمینه‌ی امکانات و تزئینات نیز عملکرد بسیار درخشانی را از خود به جا می‌گذارد. علاوه بر این، تویوتا آوالون از فضای داخلی لوکسی برخوردار بوده و به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی مانند بلوتوث، پنج درگاه یو اس بی، وای فای هات اسپات، سیستم صوتی مجهز به هشت اسپیکر، و رادیو ماهواره‌ای عرضه می‌گردد. از امکانات ایمنی موجود در این خودرو نیز می‌توان به دوربین دید پشت، سیستم نظارت بر نقطه کور، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب اشاره کرد.

تویوتا کمری ۲۰۱۸

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۳

قیمت: ۲۳٫۶۴۵ دلار

مدل سدان تویوتا کمری که برای سال ۲۰۱۸ مجدداً طراحی شده، خودرویی پر فروش و همچنین برنده‌ی جایزه محسوب می‌شود. این مدل در میان خودرو‌های سایز متوسط رتبه‌ی یکم لیست را از آن خود ساخته است. تویوتا کمری همچنین به عنوان برنده‌ی عناوینی همچون مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز متوسط در سال ۲۰۱۸ و بهترین خودرو سایز متوسط برای خانواده‌ها در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده و جایگاهی را نیز در جوایز بهترین خودرو سایز متوسط برای نوجوانان به خود اختصاص داده است. از نقاط قوت این خودرو می‌توان به برخورداری از یک موتور قدرتمند، دینامیک سواری لذت بخش، لیست بلندی از امکانات ایمنی و تکنولوژی، و به همراه داشتن یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی بصری اشاره کرد. تویوتا کمری همچنین امتیازی کامل به لحاظ ایمنی و امتیاز تقریباً کاملی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان ارائه می‌کند.

منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها