کد خبر : 49377

نظرسنجی درباره خودرو به عنوان خانه دوم

نظرسنجی درباره خودرو به عنوان خانه دوم

تقریباً سه چهارم پاسخ دهندگان به نظرسنجی اذعان کرده اند که در دوران کرونا به خودروهایشان پناه برده اند تا لختی از زمان را با خودشان باشند.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، در پژوهش تروکار TrueCar studyاکثر آمریکایی ها به طور کلی از خودروهایشان برای وفق یافتن با تغییرات ناشی از شیوع کرونا استفاده کرده اند و 56 درصد از پاسخ دهندگان قدر این را می دانند که می توانند از خودروهایشان به عنوان وسیله ای برای گذراندن اوقات فراغت استفاده کنند. در حقیقت مردم خودرو را فقط وسیله نقلیه و جابه جایی نمی بینند.

73 درصد از آمریکایی ها خودرو را مکانی امن برای پناه بردن می دانند. 37 درصد از پاسخ دهندگان هم به این دلیل به خودرو پناه می برند که در آن تماس های شخصی یا مربوط به پیشه خود را پاسخ دهند. در حقیقت 32 درصد هم گفته اند که خودروی آنها به نوعی دفتر کار شغل دومشان هم به حساب می آید.

از نظر اکثریت کسانی که به این نظرسنجی پاسخ گفته اند،‌ خودرو مشتی فلز نیست، 68 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خودرو را بخشی از خانواده می بینند،‌ 35 درصد حتی برای خودروهای خود اسم هم گذاشته اند. برای خیلی از مردم دنیا خودرو بخشی از خانه و برای برخی خانه دوم است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها