کد خبر : 47798

کادیلاک لیریک با نمایشگر 33 اینچی ! | تصاویر

کادیلاک لیریک با نمایشگر 33 اینچی ! | تصاویر

با بهره‌گیری از چنین نمایشگر بزرگی، شرکت کادیلاک در نظر دارد تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده و داده‌های مربوط به سیستم اینفوتینمنت را به شکلی واحد در اختیار راننده بگذارد.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو ، کادیلاک لیریک (Lyriq) یک محصول بسیار مهم برای کمپانی سازنده خواهد بود. این خودرو نه تنها اولین مدل تمام الکتریکی کادیلاک محسوب می‌شود، بلکه به لحاظ تکنولوژی نیز در بالاترین سطح ممکن قرار خواهد داشت.

گفته می‌شود این کراس‌اوور برقی جدید در کابین خود از یک نمایشگر بسیار بزرگ سود خواهد برد. ابعاد این نمایشگر 33 در 5 اینچ (83.8 در 12.7 سانتی متر) اعلام شده است.

این کمپانی پیش‌تر با نصب یک نمایشگر 38 اینچی (96.5 سانتی متری) در نسل جدید اسکلید تمایل خود را نسبت به استفاده از نمایشگرهای بزرگ نشان داده بود. البته در شاسی‌بلند اسکلید این نمایشگر در واقع از اتصال دو صفحه کوچک‌تر به وجود آمده، اما در لیریک نمایشگر به کار برده شده یک تکه و منحنی خواهد بود.

اگر چه هنوز تصویری از داخل کابین کادیلاک لیریک منتشر نشده، اما آقای بیل تامسون (Bill Thompson) مدیر ارشد طراحی رابط کاربری جنرال موتورز، در مصاحبه با سایت Electrek با انتشار عکس زیر نمایی کلی از نمایشگر لیریک را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

آقای تامسون افزوده نمایشگر 33 اینچی کادیلاک لیریک یک وجه تمایز بزرگ در بین تمامی محصولات جنرال موتورز خواهد بود. به گفته وی این نمایشگر یک پلتفرم جدید بوده و به تدریج به سایر محصولات کادیلاک نیز منتقل خواهد شد.

طبق اطلاعات رسمی موجود، نمایشگر کادیلاک لیریک دارای سه ناحیه متفاوت خواهد بود. ناحیه سمت چپ راننده را قادر می‌سازد تا امکانات مختلفی مثل نورپردازی و هداپ دیسپلی را مدیریت کند. ناحیه میانی نقش آمپرهای سابق را ایفا کرده و اطلاعاتی از قبیل سرعت حرکت، مسافت پیموده شده و شرایط باتری را در اختیار راننده می‌گذارد. ناحیه سوم هم برای مسیریابی و کنترل سیستم اینفوتینمنت کاربرد خواهد داشت. آنطور که اعلام شده دو ناحیه راست و چپ لمسی هستند، ناحیه میانی هم از طریق دکمه گردان مرکزی قابل تنظیم خواهد بود.

گفتنی است بر اساس برنامه‌ریزی‌ها کادیلاک لیریک در ششم آگوست (16 مردادماه) معرفی خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها