کد خبر : 4766

تصادف مرگبار پراید با تیر برق + عکس

تصادف مرگبار پراید با تیر برق + عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی پراید با تیر چراغ برق در اتوبان تهران ــ قم خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار پراید در اتوبان تهران ــ قم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 15:04 امروز حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ــ قم، مقابل تیر شماره 120 (تقریباً 6 کیلومتر مانده به عوارضی تهران) به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 50 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با دو سرنشین حین حرکت به‌دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و به تیر چراغ برق برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان سرنشین خودرو (زنی حدوداً بیست و پنج ساله) که دچار مصدومیت شده بود از خودرو خارج شده، اما راننده (مردی سی‌ساله) در وضعیت خطرناکی داخل خودرو محبوس بود.

ملکی متذکر شد: آتش‌نشانان به‌سرعت عملیات رهاسازی را آغاز کرده و فرد محبوس را از داخل پراید خارج کردند که پس از معاینات اولیه مشخص شد متأسفانه وی به‌علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است، در نهایت محل حادثه ایمن‌سازی شد و عملیات در ساعت 15:23 پایان یافت.

تصادف پراید

تصادف پراید

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها