کد خبر : 4722

قصری که راه می‌رود

قصری که راه می‌رود

خبر خوبی برای اهالی دنیای Recreational Vehicle (وسایل نقلیه تفریحی به‌صورت مخفف RV) در دست داریم. شرکت Land Ark به‌تازگی با معرفی یکی از همین خودروها سبک متفاوتی از این محصولات را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خودروتک، قیمت هر دستگاه درپر حدود 145 هزار دلار است که تولید هرکدام از آن‌ها نیز 3 تا ماه طول می‌کشد.

لند آرک که پیش‌تر با معرفی مدل Drale توانسته بود اسم و رسمی برای خود به هم بزند،‌ این‌بار با پرچم‌دار جدیدی به اسم Draper موجی از استقبال را برای خود به ارمغان آورده است.

نکته جالب درباره درپر این است که برخلاف نمونه‌های مشابه، این یک خانه ماشینی نیست. بلکه یک خانه واقعی است. در واقع آنچه در آر.وی‌های سنتی می‌بینیم، نمونه‌ای به هم فشرده از اسباب و اثاثیه فانتزی است. اما در این نمونه همان‌طور که گفته شد، یک خانه با معیارهای استاندارد را پیش روی خود می‌بینیم.

باورکردنی نیست که حتی آشپزخانه آن هم با سایز واقعی طراحی شده است. یخچال بزرگ، اجاق گاز و فضایی کامل برای استراحت و صرف شام یک تیم فوتبال. بهره‌گیری از تریم چوب واقعی و رنگ‌های گرم، حس و حالی دوست‌داشتنی به فضا بخشیده است.

حتی با وجود این فضای گسترده برای آشپزخانه، هنوز هم می‌توان روی ابعاد اتاق خواب و تخت تاشوی آن حساب باز کرد. این در حالی است که سرویس حمام و با رفاه هرچه تمام‌تر طراحی شده است.

بد نیست بدانید قیمت هر دستگاه درپر حدود 145 هزار دلار است که تولید هرکدام از آن‌ها نیز 3 تا ماه طول می‌کشد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها