کد خبر : 4665

بهترین 6 سیلندرهای سال ۲۰۱۸

بهترین 6 سیلندرهای سال ۲۰۱۸

موتورهای چهار سیلندر و به خصوص نسخه‌های توربو شارژ آن‌ها از آنجاییکه ترکیب وسوسه انگیزی از قیمت پایین،‌ راندمان و قدرت بالا را ارائه می‌دهند،بیش از پیش در حال پیدا کردن راه خود به درون اتومبیل‌‌های بیشتر هستند.

به گزارش خودروتک، اما با این حال خریدارانی که موتور‌های شش سیلندر را ترجیح می‌دهند همچنان گزینه‌های زیادی را پیش رو دارند. با این وجود که ما این لیست را به تنها خودرو‌های عادی (بجز کراس اور‌ها، شاسی بلند‌ها و خودرو‌های بارکش) محدود کردیم اما این لیست همچنان شامل محدوده‌ی وسیعی می‌شود که از خودرو‌های سدان پایه تا خودرو‌های اسپورت و مدل‌های لوکس را در بر می‌گیرد.

بنابراین قیمت‌ها و میزان قدرت هر خودرو متفاوت خواهد بود که نشان دهنده‌ی محدوده‌ی گسترده‌ی خودرو‌هایی است که همچنان از موتور شش سیلندر در زیر کاپوت خود بهره می‌برند. سپس ما برای مرتب ساختن این لیست از خودرو‌های نه چندان خوب تا بهترین خودرو، از رتبه بندی‌های‌ خودرو‌ جدید وبسایت یو اس نیوز بر اساس امتیاز کلی هر خودرو استفاده کردیم. اگر قصد خرید یک خودرو شش سیلندر جدید در سال جاری را دارید بهتر است مدل‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید را در لیست اولویت خود قرار دهید. برای شناخت بهترین خودرو‌های شش سیلندر موجود در بازار امروز با ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید:

 

کادیلاک XTS V-Sport Platinum 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۷۲٫۴۹۵ دلار

خروجی قدرت : ۴۱۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۰

در صورتیکه قصد خرید یک کادیلاک XTS را دارید بهتر است مستقیماً به سراغ ورژن برتر این خودرو بروید. مدل V-Sport پلاتینیوم این سدان سایز بزرگ به طور پیش فرض به همراه یک موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر توربو دو قلو با خروجی قدرت ۴۱۰ اسب بخار و همچنین یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت و یک سیستم سواری دو دیفرانسیل مطمئن عرضه خواهد شد. ورژن V-Sport پلاتینیوم بسیار بیشتر از مدل پایه‌ی این خودرو قیمت گذاری شده است اما علاوه بر افزایش قدرت، از ویژگی‌هایی مانند قابلیت ماساژ در صندلی‌های جلویی، شارژ تلفن همراه وایرلس، سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی، بلوتوث، و امکان پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز برخوردار خواهید شد. از جمله امکانات ایمنی موجود در این مدل نیز می‌توان به وجود سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، دوربین دید اطراف،‌ صندلی هشدار دهنده‌ِ‌ی ایمنی، و سیستم Teen Driver همراه با محدودیت‌های ایمنی قابل تنظیم اشاره کرد.

جگوار XF S 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۳٫۶۸۵ دلار

خروجی قدرت : ۳۸۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۰

بیشتر مدل‌های موجود در خط تولید خودرو‌های سایز متوسط لوکس جگوار XF به صورت پیش فرض به همراه موتور‌های چهار سیلندر عرضه می‌گردند و بنابراین برای برخورداری از موتور شش سیلندر انتخاب مدل برتر این خودرو الزامی خواهد بود. با این حال از آنجاییکه این موتور از نوع موتور‌های سوپر شارژ شده می‌باشد و خروجی قدرت آن برابر با ۳۸۰ اسب بخار اندازه گیری شده، انتخابی ارزشمند خواهد بود. علاوه بر این، با خرید ورژن برتر این خودرو از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سواری دیفرانسیل عقب نیز برخوردار خواهید شد و در صورت تمایل آپشن سواری دو دیفرانسیل نیز قابل دسترس خواهد بود. مکانیزم تولید و انتقال قدرت این خودرو عملکردی جذاب را فراهم کرده و همچنین حالت‌های رانندگی قابل انتخاب پیش فرض آن نیز تنوع بسیاری را ارائه می‌دهند. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به اتاق جادار به همراه صندلی‌های اسپورت، صفحه نمایش لمسی هشت اینچی، سوسپانسیون پویای منطبق شونده، چراغ‌های جلویی انطباقی،‌ و جزئیات طراحی منحصر به فرد فضای داخلی و خارجی اشاره کرد.

اینفینیتی Q50 Red Sport 400 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۵۱٫۰۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۴۰۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۰

مدل اینفینیتی Q50 که یک خودرو سایز کوچک لوکس محسوب می‌شود به اندازه‌ی بیشتر رقبای خود قدرتمند و یا کاربردی نیست اما با این حال ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌کند. به علاوه، یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو در قلب خط تولید مدل Q50 قرار دارد. با این حال، برای دستیابی به نسخه‌ی ۴۰۰ اسب بخاری می‌بایست تمام مسیر تا ورژن Red Sport 400 را طی کنید. این خودرو همچنین به همراه یک سیستم انتقال قدرت هفت سرعت خودکار و امکان انتخاب بین سیستم سواری دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل عرضه می‌گردد. این چیدمان، ترکیب جذابی را فراهم می‌کند اما لازم به ذکر است که این خودرو در مقایسه با بسیاری از رقبای خود هزینه‌ی بیشتری را در زمینه سوخت به همراه خواهد داشت. تجهیزاتی مانند دو صفحه نمایش لمسی، دوربین دید اطراف، روکش چرمی، و المان‌های طراحی منحصر به فرد از امکانات از پیش تعیین شده‌ی این اتومبیل به شمار می‌روند.

نیسان آلتیما ۳٫۵ SL 2018

 

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۳٫۶۳۰ دلار

خروجی قدرت : ۲۷۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۰

نیسان آلتیما علیرغم به همراه داشتن ویژگی‌های جذابی مانند اتاق جادار و فضای نشیمن بسیار راحت، در جایگاهی نزدیک به انتهای رده‌ی خودرو‌های سایز متوسط جای گرفته است. موتور پایه‌ی کم جان این خودرو که نقص عمده‌ی آن محسوب می‌شود را می‌توان به سادگی و با کمی ولخرج جبران کرد. با نگاه به مدل ۳٫۵ SL با یک موتور سه و نیم لیتری شش سیلندر سر زنده و ارتقاء یافته که دارای مصرف سوخت مناسبی بوده و قادر به تولید ۲۷۰ اسب بخار قدرت نیز می‌باشد مواجه می‌شویم. امکاناتی مانند سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT به همراه تعویض کننده‌ی دنده بر روی فرمان و همچنین سواری دیفرانسیل جلو به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهند بود و به علاوه سیستم سوسپانسیون این خودرو سواری باثبات و در عین حال راحتی را نیز ارائه خواهد داد. از دیگر تجهیزاتی که به طور از پیش تعیین شده در این خودرو موجود است می‌توان به سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و سیستم جهت یابی اشاره کرد.

لینکولن کانتینِنتال Reserve 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۰٫۰۴۵ دلار

خروجی قدرت : ۴۰۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۱

مدل کانتینِنتال کمپانی آمریکایی لینکولن که یک خودرو سایز بزرگ لوکس محسوب می‌شود، سه آپشن موتور شش سیلندر مختلف را ارائه می‌دهد. آپشن مورد نظر شما یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با خروجی قدرت ۴۰۰ اسب بخار است که این میزان قدرت از طریق یک سیستم انتقال قدرت شش سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌گردد. برای مجهز ساختن مدل کانتیننتال به این موتور مستلزم انتخاب مدل میان رده‌ی Reserve و همچنین اضافه ساختن سیستم سواری دو دیفرانسیل خواهید بود. قدرت فراوان،‌ سواری نرم، و اتاقی بسیار راحت که امکاناتی از جمله صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، دوربین دید عقب، روکش چرمی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه هوا، سنسو‌ر‌های پارک در جلو و عقب خودرو، و سیستم باز شدن درب صندوق عقب بدون دخالت دست را در خود دارد نتیجه‌ی این انتخاب شما خواهد بود.

لکسوس ES 350 2019

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۹٫۵۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۰۲ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۱

مدل ۲۰۱۹ لکسوس ES برای بار دیگر به طور کامل طراحی شده و نکته‌ی اصلی‌ که باید به یاد داشت این است که عملکرد این خودرو در مقایسه با مدل پیشین خود به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود یافته است. این خودرو سایز متوسط لوکس در چند ورژن مختلف عرضه می‌گردد که تمامی این مدل‌ها به یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر با خروجی قدرت ۳۰۲ اسب بخار و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت جدید مجهز می‌باشند. مدل ES تنها به همراه سواری دیفرانسیل جلو قابل دسترس است که منجر به سواری آسان و راحتی خواهد شد. در صورتیکه به دنبال قدرت بیشتری هستید، می‌توانید مدل F Sport که دارای سیستم سوسپانسیون تهاجمی‌تری می‌باشد را مورد بررسی قرار دهید. از امکانات موجود در مدل ES می‌توان به صفحه نمایش هشت اینچی، مونروف، وای فای هات اسپات، دوربین دید پشت، سیستم تشخیص خودرو در حال نزدیک شدن، و سیستم تشخیص عابرین پیاده اشاره کرد.

لکسوس RC 350 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۴۳٫۵۷۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۱۱ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۱

مدل RC کمپانی لکسوس که یک کوپه سایز کوچک لوکس زیبا و برازنده به شمار می‌رود به همراه چهار آپشن موتور مختلف عرضه می‌گردد، اما از آنجاییکه به دنبال بهترین گزینه‌ی ممکن هستید آپشن موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۱۱ اسب بخار قدرت احتمالاً بیشترین همخوانی را با خواسته‌های شما داشته باشد. ورژن RC 350 همچنین امکان انتخاب از بین سواری دیفرانسیل عقب و سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت یا سواری دو دیفرانسیل و سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت را در اختیار خریداران قرار خواهد داد. این خودرو در مقایسه با اکثر مدل‌های دیگر کمپانی لکسوس از قدرت بیشتری برخوردار بوده و حالت‌های رانندگی قابل انتخاب پیش فرض این خودرو نیز به افزایش عملکرد آن کمک خواهند کرد. صفحه نمایش هفت اینچی، دوربین دید پشت، وای فای هات اسپات، صندلی‌های جلویی برقی، استارت دکمه‌ای، رادیو ماهواره‌ای،‌ رادیو HD،‌ و بلوتوث دیگر امکانات این خودرو را تشکیل می‌دهند.

مرسدس AMG SLC 43 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۱٫۳۵۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۶۲ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۱

مدل SLC یک خودرو رودستِر دو سرنشین است که به عنوان مدل سال ۲۰۱۷ به صف خودرو‌های کمپانی مرسدس بنز ملحق شد و اگرچه عملکرد موتور چهار سیلندر موجود در مدل پایه‌ی این خودرو توانایی رقابت با بسیاری از رقبا را ندارد اما این مشکل برای برطرف شدن به اندازه‌ی کافی آسان است. مدل مطلوب‌تر از بین دو ورژن این خودرو،‌ نشان AMG را به یدک کشیده و به همراه یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با خروجی قدرت ۳۶۲ اسب بخار عرضه ‌می‌شود که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نه سرعت به چرخ‌های عقب منتقل می‌گردد. این خودرو شتاب فوق العاده‌ای را ارائه داده و هندلینگ آن نیز به طور خوش آیندی تهاجمی است. مدل SLC 43 علاوه بر به همراه داشتن یک سقف هارد تاپ جمع شدنی و یک سقف شیشه‌ای یکپارچه به امکاناتی مانند صفحه نمایش ۷ اینچی، دوربین دید پشت، رادیو ماهواره‌ای، روکش چرمی، صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی، سیستم کمکی ترمز فعال، و سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده نیز مجهز است.

فولکس واگن Passat GT 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۲۹٫۱۴۵ دلار

خروجی قدرت : ۲۸۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۱

کمپانی فولکس واگن برای سال ۲۰۱۸ ورژن جدیدی از مدل سدان سایز متوسط Passat را معرفی نمود که این مدل جدید باعث ارزان‌تر شدن آپشن موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر نسبت به سال گذشته می‌شود. موتور شش سیلندر این خودرو قادر به تولید قدرتی معادل ۲۸۰ اسب بخار بوده و به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاج شش سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل جلو عرضه می‌گردد. این ترکیب باعث نشده تا مدل Passat به طور بخصوصی به خودرو‌یی جذاب یا هیجان انگیز تبدیل شود اما در عین حال ترکیب خوش آیندی محسوب می‌شود. مدل GT در جایگاهی پایین‌تر از بهترین ورژن این خودرو قرار می‌گیرد اما با این وجود این مدل از لیست بلندی از امکانات پیش فرض برخوردار است. با خرید این مدل از تجهیزاتی مانند دوربین دید پشت، ورودی بدون سوییچ، استارت دکمه‌ای،‌ سانروف، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب، صفحه نمایش لمسی ۶٫۳ اینچی به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و بلوتوث بهره مند خواهید شد.

لکسوس IS 350 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۴۱٫۸۳۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۱۱ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۲

اگرچه لکسوس IS در اواسط رتبه بندی خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما قرار می‌گیرد اما این مدل به نسبت هزینه‌ی پرداختی خودروی ارزشمندی محسوب می‌شود و خریدارانی که به دنبال یک خودرو لوکس سایز کوچک مجهز به یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر قدرمند هستند بهتر است این خودرو را مورد بررسی قرار دهند. مدل میان رده‌ی IS 350 دارای خروجی قدرت ۳۱۱ اسب بخار بوده (۵ اسب بخار بیشتر به نسبت سال گذشته) و علاوه بر فراهم ساختن امکان انتخاب بین سواری دو دیفرانسیل و دیفرانسیل عقب، همراه با یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش یا هشت سرعت عرضه می‌گردد. از امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو می‌توان به صفحه نمایش ۷ اینچی، بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، و مون روف اشاره کرد. دوربین دید پشت، سیستم ترمز اضطراری خودکار به همراه سیستم تشخیص عابرین پیاده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم کمکی حفظ خودرو در مسیر در میان تجهیزات ایمنی پیش فرض این خودرو قرار می‌گیرند.

جگوار F-Type 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۸٫۰۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۴۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۲

در اختیار داشتن گزینه‌های بیشتر همواره موضوعی خوش آیند قلمداد می‌شود و مدل F-Type کمپانی جگوار که یک خودرو اسپورت لوکس محسوب می‌شود نیز گزینه‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. مدل پایه‌ی این خودرو این قابلیت را دارد تا به همراه سیستم دیفرانسیل عقب خود به یک موتور شش سیلندر سوپر شارژ شده‌ با توان تولید ۳۴۰ اسب بخار قدرت ارتقاء یابد و یا به یک سیستم سواری دو دیفرانسیل و ورژن ۳۸۰ اسب بخاری این موتور مجهز شود. همچنین در صورتیکه بودجه‌ی بیشتری برای خرید خودرو در اختیار دارد کمپانی جگوار در کمال خوشحالی آن را با یک موتور شش سیلندر با خروجی قدرت ۴۰۰ اسب بخار معاوضه خواهد کرد. همانطور که انتظار می‌رود رانندگی با هر یک از آپشن‌های ذکر شده به علاوه‌ی سوسپانسیون پایدار و هندلینگ ماهرانه، تجربه‌ی لذت بخشی خواهد بود. امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی هشت اینچی، بلوتوث، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سنسو‌ر‌های پارک در عقب خودرو به طور استاندارد ارائه می‌شوند.

داج چلنجر SXT 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۲۷٫۲۹۵ دلار

خروجی قدرت : ۳۰۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۲

مدل داج چلنجر می‌تواند به سرعت به خودرویی گران قیمت تبدیل شود اما در صورتیکه به دنبال خرید ورژن شش سیلندر این خودرو هستید جای نگرانی نخواهد بود. مدل پایه‌ی ارزان قیمت این اتومبیل به یک موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۰۵ اسب بخار قدرت مجهز است. علاوه بر این، با خرید این خودرو از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب که احتمالاً برای راضی کردن بیشتر خریداران کافی است، برخوردار خواهید شد. مدل چلنجر به طرز شگفت آوری دارای صندلی‌های جاداری به خصوص در ردیف دوم خود می‌باشد و مدل ۲۰۱۸ این خودرو به امکانات پیش فرض جدیدی از جمله صفحه نمایش لمسی هفت اینچی و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز است. دوربین دید پشت، بلوتوث، و دو درگاه یو اس بی نیز از جمله تجهیزاتی هستند که در این خودرو به چشم می‌خورند.

مرسدس AMG C 43 2019

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۵۵٫۲۵۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۸۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۳

مرسدس کلاس C شاید مدل پایه‌ی این خودرو ساز محسوب شود اما مرسدس AMG C 43 را نمی‌توان به هیچ عنوان یک خودرو پایه محسوب کرد. این خودرو سایز کوچک لوکس که برای سال ۲۰۱۹ به روز رسانی شده به یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با توان تولید ۳۸۵ اسب بخار قدرت مجهز است. کمپانی مرسدس بنز به منظور ارائه‌ی یک سواری سرگرم کننده این موتور را در کنار نسخه‌ی ارتقاء یافته از سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نُه سرعت خود و همچنین یک سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌کند. با خرید مدل ۲۰۱۹ AMG C 43 از ویژگی‌های اضافه‌ای مانند یک صفحه نمایش ۱۰٫۲۵ اینچی ارتقاء یافته، صندلی‌های اسپورت جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، و یک سیستم سوسپانسیون اسپورت بهره مند خواهید شد.

آکورا NSX 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۱۵۶٫۰۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۵۷۳ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۳

آکورا NSX که در بخش خودرو‌های اسپورت لوکس طبقه بندی می‌شود به موتور شش سیلندری که به دنبال آن هستید مجهز است اما این مدل کمی متفاوت‌تر از خودرو‌های دیگر موجود در این لیست می‌باشد. به عنوان مثال موتور این خودرو یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر است که در ساختار هیبریدِ این خودرو به سه موتور الکتریکی دیگر متصل بوده و دارای خروجی قدرت ۵۷۳ اسب بخار می‌باشد. به علاوه این خودرو از یک طراحی موتور وسط نیز برخوردار است. همچنین یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نُه سرعت دو کلاج و یک سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز مکانیزم تولید و انتقال قدرت این خودرو را تکمیل می‌کنند. این تنظیمات شتاب لحظه‌ای،‌ قدرت فراوان، و هندلینگ خارق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. آکورا NSX تنها در یک ورژن عرضه می‌شود که دارای ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های اسپورت با روکش چرم و آلکانترا، استارت دکمه‌ای، دوربین دید پشت چند زاویه‌ای،‌ و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌باشد.

نیسان GT-R 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۹۹٫۹۹۰ دلار

خروجی قدرت : ۵۶۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۳

کمپانی نیسان برای مدل سال ۲۰۱۸ یک ورژن پایه‌ی جدید را به خط تولید مدل GT-T خود اضافه کرد که با قیمتی پایین‌تر از ۱۰۰٫۰۰۰ دلار عرضه شده و باعث کمی ارزان‌تر شدن این خودرو اسپورت لوکس شده است. مدل GT-R از یک موتور ۳٫۸ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با توان تولید ۵۶۵ اسب بخار قدرت برخوردار است که خروجی این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌گردد. اگرچه موتور این خودرو قدرت زیادی تولید می‌کند اما به لطف یک سیستم سواری دو دیفرانسیل پیش فرض در موقعیت خود ثابت باقی می‌ماند. به علاوه، دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم ترمز آماده‌ی مسابقه‌ی Brembo نیز از تحت کنترل ماندن قدرت اطمینان حاصل می‌کنند. با این وجود مدل GT-R به لحاظ امکانات داخلی عملکرد ضعیفی دارد. اتاق این خودرو که با هدف خاصی ساخته شده از امکانات محدودی مانند دوربین دید پشت، استارت دکمه‌ای، و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی که از جمله امکانات جدید نسخه‌ی ۲۰۱۸ این خودرو به شمار می‌رود، برخوردار است.

کادیلاک CT6 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۵۶٫۰۹۵ دلار

خروجی قدرت : ۳۳۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۴

در زمینه‌ی موتورهای شش سیلندر قابل اطمینان می‌توان عموماً بر روی خودرو‌های کمپانی کادیلاک حساب کرد و مدل CT6 نیز به عنوان یک سدان سایز بزرگ لوکس انتخابی فوق العاده محسوب می‌شود. آپشن موتور میان رده‌ی ۳٫۶ لیتری شش سیلندر این خودرو که دارای تولید ۳۳۵ اسب بخار قدرت می‌باشد، ۲۰۰۰ دلار بیشتر از مدل پایه‌ی CT6 قیمت گذاری شده است، هرچند این قیمت همچنین شامل یک ارتقاء ضروری به سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز می‌شود. به علاوه، یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت نیز به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهد بود. این خودرو قدرتی مناسب، شتابی نرم، و هندلینگ پایدار و راحتی را برای مالکین خود به ارمغان می‌آورد. اما در صورتیکه به دنبال شتابی حتی بهتر از این هستید، مدل CT6 یک آپشن موتور شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با خروجی قدرت ۴۰۴ اسب بخار را نیز ارائه می‌دهد. امکانات پیش فرض در مدل پایه‌ی CT6 کمپانی کادیلاک شامل یک دوربین دید پشت، شارژ دستگاه وایرلس، و یک صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۲ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌شود.

شورولت ایمپالا ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۲۸٫۹۹۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۰۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۵

مدل ایمپالا خودرو سدان سایز بزرگ کمپانی شورولت در نظر گرفته می‌شود. این خودرو به نسبت قیمت خود خودرو ارزشمندی محسوب می‌شود و به علاوه یک آپشن موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر را نیز ارائه می‌دهد. بهترین راه برای برخورداری از این موتور ۳۰۵ اسب بخاری ارتقاء مدل پایه است،‌ اگرچه با این کار سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت و همچنین سیستم سواری دیفرانسیل جلوی این خودرو دست نخورده باقی خواهند ماند. نتیجه‌ی این ارتقاء مدل، قدرتی فراوان برای شتاب و سبقت گرفتن و همچنین کیفیت سواری که برای گشت زنی و رفت و آمد‌های راحت فوق العاده است، خواهد بود. از امکاناتی که به صورت پیش فرض در مدل پایه‌ی ایمپالا به کار رفته می‌توان به دوربین دید پشت، وای فای هات اسپات، و یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی به همراه قابلیت ادغام تلفن‌های همراه هوشمند از طریق اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

نیسان ماکسیما ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۳٫۲۷۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۰۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۵

مدل ماکسیما کمپانی نیسان یک خودرو سدان کاربردی با نمایشی درخشان در رتبه بندی‌ خودرو‌های سایز بزرگ ما به شمار می‌رود. تمامی مدل‌های ماکسیما در کنار یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT و سیستم سواری دیفرانسیل جلو به یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر با خروجی قدرت ۳۰۰ اسب بخار مجهز هستند. این ترکیب، راندمان سوختی بالاتر از حد متوسط برای این کلاس و شتابی یکپارچه را به ارمغان می‌آورد. این خودرو هندلینگی واکنشی را ارائه می‌دهد اما در زمینه‌ی اسپورت بودن عملکرد ضعیفی دارد. کمپانی نیسان برای سال ۲۰۱۸ ویژگی‌هایی شامل سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، و قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو را در کنار امکانات دیگری مانند یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، دوربین دید پشت، سیستم جهت یابی، و پشتیبانی از اپل کار پلی، به لیست امکانات پیش فرض این خودرو اضافه کرده است.

کادیلاک CTS V-Sport 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۱٫۱۹۵ دلار

خروجی قدرت : ۴۲۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۵

خط تولید مدل سایز متوسط لوکس CTS به همراه موتور‌های شش سیلندر متفاوتی ارائه می‌گردد، اما شما نیز بهتر است در این میان، ورژن توربو شارژ دو قلو ۳٫۶ لیتری با توان تولید ۴۲۰ اسب بخار قدرت را انتخاب کنید. خروجی این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت به چرخ‌های عقب این خودرو منتقل می‌گردد. به لطف وجود یک دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم سوسپانسیون منطبق شونده، و ترمز‌های ارتقاء یافته، عملکرد این خودرو نیز حتی بیش از این افزایش یافته است. این ترکیب توانایی رویارویی با مدل برتر این خودرو یعنی کادیلاک CTS-V را نخواهد داشت اما در عین حال حد وسطی ایده آل است که برای شما در حدود ۲۵٫۰۰۰ دلار کمتر تمام خواهد شد. با خرید این خودرو از امکاناتی مانند یک دوربین ۳۶۰ درجه، صفحه نمایش هشدار دهنده، سیستم گرمایشی در صندلی‌های ردیف جلو و عقب، صندلی‌های جلویی تهویه دار، و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو برخوردار خواهید شد.

لکسوس GS 350 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۵۰٫۶۹۵ دلار

خروجی قدرت : ۳۱۱ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۵

در صورتیکه به دنبال یک خودرو سایز متوسط لوکس شش سیلندر با نواقص بسیار پایین هستید، مدل GS 350 کمپانی لکسوس ارزش در نظر گرفته شدن را دارد. این خودرو به همراه یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت متصل است عرضه خواهد شد و علاوه بر این انتخاب سیستم سواری دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل نیز به عهده‌ی شما گذاشته شده است. با انتخاب هر یک از این دو سیستم، از یک تجربه‌ی رانندگی پایدار و تحت کنترل لذت خواهید برد و به علاوه، این خودرو قدرت کافی را برای علاقه مند نگه داشتن شما فراهم خواهد کرد. امکاناتی مانند دوربین دید پشت، سیستم کمکی پیش از برخورد به همراه سیستم تشخیص عابرین پیاده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم نظارت بر نقطه کور، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی به همراه مجموعه‌ی Lexus Enform App Suite و سیستم جهت یابی به صورت از پیش تعیین شده در این خودرو عرضه خواهند شد.

فورد فیوژن اسپورت ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۳٫۹۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۲۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۵

موتور پایه‌ی حوصله سر بر عامل اصلی بازدارنده‌‌ی فورد فیوژن در رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط ما محسوب می‌شود، اما خریداران بالقوه‌ای که به دنبال موتور شش سیلندر هستند گزینه‌‌های دیگری را نیز در رابطه با این خودرو در اختیار دارند. مدل برتر این خودرو یعنی فیوژن اسپورت از یک موتور ۲٫۷ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با خروجی قدرت ۳۲۵ اسب بخار بهره می‌برد که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌گردد. این مدل فیوژن سواری پایدار و نرمی را همراه با قدرتی فراوان ارائه داده و از لیست بلندی از امکانات پیش فرض نیز برخودار می‌باشد. با خرید این خودرو از ویژگی‌هایی از جمله استارت از راه دور، دوربین دید پشت، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم به صورت برقی، سیستم گرمایشی و تهویه در صندلی‌های ردیف جلو، فرمان مجهز به سیستم گرمایشی، سیستم تنظیمات ایمنی Ford MyKey، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی به همراه وای فای هات اسپات بهره مند خواهید شد.

کرایسلر ۳۰۰ ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۲۸٫۹۹۵ دلار

خروجی قدرت : ۲۹۲ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

کمپانی کرایسلر برای سال ۲۰۱۸ قیمت مدل ۳۰۰ خود را کاهش داده که باعث شده تا این مدل سدان به یکی از خودرو‌های ارزان‌ قیمت‌تر در رتبه بندی‌ خودروهای سایز بزرگ ما تبدیل شود. خبر حتی بهتر این است که مدل پایه این خودرو به همراه یک موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر قدرتمند با توان تولید ۲۹۲ اسب بخار قدرت عرضه می‌شود و بنابراین برای دستیابی به اهداف این لیست نیازمند پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای نخواهید بود. کمپانی کرایسلر همچنین مکانیزم تولید و انتقال قدرت شش سیلندر این خودرو را به وسیله‌ی یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب تکمیل می‌کند. به علاوه، سیستم دو دیفرانسیل نیز به عنوان یک آپشن ارائه می‌گردد. اما با این وجود باید توجه داشته باشید که این خودرو از هندلینگی نرم برخوردار است. این موضوع اغلب به معنی سواری راحت تفسیر می‌شود اما این مسئله در رابطه با این خودرو صادق نیست. از امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو می‌توان به دوربین دید پشت و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۸٫۴ اینچی با قابلیت ادغام تلفن‌های همراه هوشمند از طریق اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

بویوک LaCrosse Preferred 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۶٫۱۷۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۱۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

مدل LaCrosse کمپانی بویوک که یک سدان سایز بزرگ کاربردی به شمار می‌رود، می‌تواند به عنوان گزینه‌ی دیگری برای کسانی که به دنبال موتور شش سیلندر هستند در نظر گرفته شود. کمپانی بویوک موتوری ۳٫۶ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۱۰ اسب بخار قدرت که به یک سیستم انتقال قدرت نُه سرعت اتوماتیک جدید متصل است را به همراه این خودرو ارائه می‌دهد. این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به صورت مجهز به سیستم سواری دیفرانسیل جلو عرضه شده و سواری دو دیفرانسیل نیز به عنوان یک آپشن قابل دسترس خواهد بود. برای دریافت ترکیب ذکر شده، می‌توانید خودرو خود را به ورژن Preferred ارتقاء دهید که یک قدم بالاتر از مدل پایه محسوب می‌شود. از امکانات از پیش موجود در این خودرو می‌توان به دوربین دید پشت، وای فای هات اسپات، صندلی‌های جلویی برقی، سنسور‌های پارک در قسمت عقب خودرو، و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

آلفا رومئو جولیا Quadrifoglio 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۷۳٫۷۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۵۰۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

مدل جولیا کمپانی آلفا رومئو که یک خودرو سایز کوچک لوکس قدرتمند و زیبا به شمار می‌رود در حقیقت با به همراه داشتن یک موتور چهار سیلندر قدرتمند، به خودی خود خودرو رضایت بخشی محسوب می‌شود. با این وجود اگر از عهده خرید ورژن برتر این خودرو یعنی مدل Quadrifoglio بر می‌آیید از خروجی قدرت ۵۰۵ اسب بخاری که به لطف وجود یک موتور ۲٫۹ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلوی متصل به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب حاصل شده، لذت خواهید برد. در مدل Quadrifoglio همچنین امکانات فراوانی شامل یک صفحه نمایش ۸٫۸ اینچی، دوربین دید پشت، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، فرمان مجهز به سیستم گرمایشی، تزئینات فضای داخلی از جنس فیبر کربن، سنسور‌‌های پارک در قسمت جلوی خودرو، سیستم هشدار دهنده برخورد از جلو، و سیستم نظارت بر نقطه کور به لیست امکانات پیش فرض این خودرو اضافه شده است.

مرسدس بنز SL 450 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۸۸٫۲۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۶۲ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

مدل رودستر مرسدس بنز SL که جایگاهی در اواسط کلاس خودرو‌های اسپورت لوکس را به خود اختصاص داده است، این پتانسیل را دارد که به سرعت به خودرویی گران قیمت بدل شود. خوشبختانه مدل پایه‌ی این خودرو به همراه یک موتور شش سیلندر فوق العاده و همچنین امکانات پیش فرض فراوان عرضه می‌گردد. زمانیکه مدل پایه‌ی این خودرو یعنی مدل SL 450 را انتخاب می‌کنید از یک خروجی قدرت ۳۶۲ اسب بخاری که از یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو حاصل می‌شود برخوردار خواهید شد که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نه سرعت به چرخ‌های عقب این خودرو منتقل می‌گردد. از ویژگی‌هایی که در مدل SL به چشم می‌خورد می‌توان به سقف هارد تاپ جمع شدنی به همراه پنل سقفی مرکزی از جنس شیشه، بلوتوث، دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و سیستم جهت یابی اشاره کرد. به علاوه، این امکان برای شما وجود دارد تا از سیستم Pre-Safe که میزان محفاظت از سرنشینان در زمانیکه برخورد قریب الوقوع است را افزایش می‌دهد، نیز برخوردار شوید.

آئودی A8 L 3.0 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۸۲٫۵۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۳۳ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

در صورتیکه لوکس بودن و اندازه خودرو برای شما ملاک است آئودی A8 گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. این خودرو که در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس جای می‌گیرد تنها به عنوان مدلی با فاصله‌ی بلند میان دو محور چرخ عرضه می‌گردد. مدل پایه‌ی A8 به یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر سوپر شارژ با توان تولید ۳۳۳ اسب بخار قدرت مجهز است که به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت، سیستم سواری دو دیفرانسیل Quattro آئودی، و سیستم سوسپانسیون هوایی که این خودرو را قادر می‌سازد تا در مسیر‌های جاده‌ای سواری نرمی را ارائه دهد، عرضه می‌گردد. مدل A8 همچنین از لیست بلندی از امکانات پیش فرض مانند روکش چرمی در فضای داخلی، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم در ۱۸ حالت مختلف، دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی نسبتاً قدیمی مجهز به یک کنترل‌گر تاچ پد که این سیستم در هنگام عرضه‌ی مدل باز طراحی شده‌ی A8 2019 اصلاح خواهد شد، بهره می‌برد.

لکسوس LS 500h 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۷۹٫۵۱۰ اسب بخار

خروجی قدرت : ۳۵۴ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

لکسوس LS 500h که برای سال ۲۰۱۸ مجدداً طراحی شده و در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس قرار می‌گیرد، یک خودرو هیبرید گران قیمت دیگر در لیست بهترین‌ خودرو‌های شش سیلندر ما به شمار می‌رود. اگرچه مدل LS در رقابت با دیگر خودرو‌ها به لحاظ امکانات تکنولوژی کمی عقب‌تر است اما از این گذشته،‌ مدل LS خودرویی به خوبی توسعه یافته با عملکردی مطلوب محسوب می‌شود. مدل ۵۰۰h از یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر متصل به دو موتور الکتریکی و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ده سرعت بهره می‌برد که نتیجه‌ی این ساختار، خروجی قدرتی معادل ۳۵۴ اسب بخار می‌باشد. به علاوه، سیستم سواری دیفرانسیل عقب به صورت پیش فرض و سیستم سواری دو دیفرانسیل به عنوان آپشن عرضه می‌گردد. امکاناتی مانند استارت دکمه‌ای، دوربین دید پشت، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم تشخیص عابرین پیاده، سنسور‌های پارک در قسمت جلو و عقب خودرو، سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی به همراه قابلیت تشخیص دست خط، رادیو HD، و رادیو ماهواره‌ای به صورت از پیش تعیین شده در این خودرو موجود خواهد بود.

کیا کادِنزا ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۲٫۲۹۰ دلار

خروجی قدرت : ۲۹۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

مدل کادنزا که در کلاس خودرو‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرد خودرویی کامل و به نسبت هزینه‌ی پرداختی ارزشمند است که همراه با یک موتور شش سیلندر و امکانات پیش فرض فراوان روانه‌ی بازار می‌گردد. تمامی مدل‌های کادنزا به یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۲۹۰ اسب بخار قدرت، سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت، سواری دیفرانسیل جلو، و سیستم حالت رانندگی قابل انتخاب مجهز خواهند بود. این ترکیب منحصراً ترکیبی اسپورت محسوب نمی‌شود اما با این حال گزینه‌ی مناسبی برای گشت زدن‌های راحت به شمار می‌رود. ورژن پایه‌ی کادنزا که مدل Premium نام دارد به طور پیش فرض از امکاناتی مانند یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت اتصال اپل کار پلی و اندروید اتو، بلوتوث،‌ و رادیو ماهوا‌ره‌ای برخوردار می‌باشد. قابلیت دوربین دید پشت تنها ویژگی ایمنی از پیش تعیین شده در این خودرو محسوب شده و امکانات ایمنی کنشی اضافی این قابلیت را دارند تا قیمت این خودرو را به سرعت افزایش دهند.

آئودی A6 3.0 Premium Plus 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۵۶٫۵۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۴۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

خودرو سایز متوسط لوکس کمپانی آئودی یعنی مدل A6 یک خودرو سدان زیبا، راحت و کامل در نظر گرفته می‌شود. آئودی A6 به همراه چندین آپشن‌ موتور مختلف شامل یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر سوپر شارژ با خروجی قدرت ۳۴۰ اسب بخار که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت متصل است عرضه می‌گردد. مدل A6 Premium Plus که در جایگاهی بالاتر از مدل پایه‌ی این خودرو قرار دارد، پایین‌ترین مدل این خودرو است که توانایی مجهز شدن به یک موتور شش سیلندر را دارد. علاوه بر این قیمتی که در اینجا به آن اشاره شده شامل هزینه‌ی ارتقاء به سیستم سواری دو دیفرانسیل Quattro که در مدل Premium Plus یک آپشن محسوب می‌شود اما با این حال یکی از شناخته شده‌ترین ویژگی‌های کمپانی آئودی به شمار می‌رود، نیز می‌شود. با خرید این خودرو علاوه بر یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی از امکاناتی مانند دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، سیستم نظارت بر نقطه کور، و صفحه نمایش لمسی ۸٫۳ اینچی به همراه سیستم جهت یابی برخوردار خواهید شد.

مرسدس بنز AMG E 43 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۷۱٫۶۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۹۶ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

مرسدس بنز کلاس E یک خودرو سایز متوسط لوکس است که در کنار مدل سدان ورژن‌های دیگری مانند کوپه، کانورتیبل، و واگن را نیز ارائه می‌دهد. با این حال در صورتیکه به انتخاب مدل پرفورمنس بالای AMG E 43 بپردازید، گزینه‌های کوپه و کانورتیبل را از دست خواهید داد. موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو ۳۹۶ اسب بخاری که قدرت مدل AMG E 43 را تامین می‌کند ممکن است بتواند به لطف شتاب فوق العاده، سیستم هدایت چابک، و سواری نرم خود شما را متقاعد سازد که این فداکاری ارزشش را داشته است. این خودرو همچنین از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نُه سرعت و سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز برخوردار می‌باشد. یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهد بود که این سیستم شامل قابلیت‌هایی مانند فرمان‌های صوتی، سیستم جهت یابی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز می‌شود. از دیگر امکانات موجود در این خودرو می‌توان به یک دوربین ۳۶۰ درجه، روکش چرم Nappa در فضای داخلی، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، و سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو اشاره کرد.

شورولت کامارو ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۲۷٫۴۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۳۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

اگر به دنبال یک خودرو اسپورت ارزان قیمت که به موتور شش سیلندر مجهز باشد هستید، مدل کامارو کمپانی شورولت از آنجاییکه در رتبه بندی‌های ما موفق به کسب جایگاه سوم شده یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد. شما می‌توانید یک موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۳۵ اسب بخار قدرت را به مدل پایه‌ی شورولت کامارو اضافه کنید و علاوه بر این سیستم‌های انتقال قدرت موجود برای این خودرو نیز شامل یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت و یا یک سیستم اتوماتیک هشت سرعت می‌شوند. علاوه بر سیستم سواری دیفرانسیل عقب امکاناتی از قبیل دوربین دید در پشت، وای فای هات اسپات،‌ سیستم ایمنی قابل تنظیم Teen Driver،‌ و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز به صورت از پیش تعیین شده همراه با این خودرو عرضه خواهند شد.

پورشه پانامرا ۴ ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۸۹٫۶۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۳۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

پورشه پانامرا که در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس قرار گرفته و جایگاهی برتر را در کلاس خودرو‌های سوپر لوکس به خود اختصاص داده است، تقریباً تمامی ویژگی‌های مورد نظر یک خریدار شامل یک موتور شش سیلندر قدرتمند در میان آپشن‌های موتور خود را ارائه می‌کند. این موتور ۳٫۰ لیتری توربو شارژ قادر به تولید ۳۳۰ اسب بخار قدرت بوده و همراه با یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت عرضه می‌گردد. اگرچه مدل پایه‌ی پانامرا که در جایگاهی پایین‌تر از مدل پانامرا ۴ قرار می‌گیرد نیز به همین موتور مجهز است اما سیستم سواری دو دیفرانسیل آپشن ارزشمندی است که خریداران احتمالی بهتر است آن را در نظر داشته باشند. دوربین دید پشت، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی، وای فای هات اسپات، سیستم جهت یابی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، از جمله امکانات موجود در این اتومبیل خواهند بود.

جنسیس G80 اسپورت ۲۰۱۸

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۴۱٫۷۵۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۱۱ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۸

مدل G80 کمپانی جنسیس بر خلاف آنچه که از یک خودرو لوکس انتظار می‌رود خودرو ارزان قیمتی محسوب می‌شود و قرار گرفتن آن در جایگاه دوم کلاس خودرو‌های سایز متوسط لوکس، کیفیت این خودرو را به اثبات می‌رساند. این خودرو به همراه یک موتور ۳٫۸ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۱۱ اسب بخار قدرت که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت نیز متصل است، عرضه می‌گردد. این ترکیب برای رانندگی روزانه در شهر و بزرگراه بسیار مناسب خواهد بود. به علاوه،‌ در این خودرو سیستم سواری دیفرانسیل عقب به صورت پیش فرض و سیستم سواری دو دیفرانسیل به عنوان یک آپشن ارائه خواهد شد. امکاناتی مانند سیستم اطلاعاتی – سرگرمی به همراه استارت دکمه‌ای، دوربین دید پشت، یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو از جمله تجهیزاتی هستند که در تمامی مدل‌های جنسیس به چشم می‌خورند.

کادیلاک ATS-V 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۱٫۵۹۵ دلار

خروجی قدرت : ۴۶۴ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۸

مدل سایز کوچک لوکس کمپانی کادیلاک که ATS نام دارد، به عنوان یک خودرو قدرتمند و مناسب رفت و آمد‌های روزانه گزینه‌ا‌ی زیبا و مدرن محسوب شده و قرار گرفتن در جایگاه پنجم در رتبه بندی ما را مدیون امتیازات ایمنی بسیار خوب و پرفورمنسی جذاب می‌باشد. ورژن برتر این خودرو که ATS-V نام دارد از آنجاییکه از یک موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۴۶۴ اسب بخار قدرت که در کنار یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت به یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب نیز متصل است، برخوردار می‌باشد ارزش ولخرجی کردن را خواهد داشت. اما در صورتیکه آپشن ورژن کوپه را به مدل سدان آن ترجیح می‌دهید مجبور به پرداخت چند هزار دلار بیشتر خواهید شد. مدل ATS-V به منظور برخورداری از هندلینگ و ترمزی حتی بهتر به امکاناتی مانند سیستم سوسپانسیون قابل تنظیم و ترمز‌های پرفورمنسی Brembo مجهز شده است. در داخل اتاق این خودرو همچنین شاهد به کارگیری از تجهیزاتی مانند دوربین دید پشت و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و همچنین سیستم تنظیمات ایمنی Teen Driver هستیم.

تویوتا آوالون ۲۰۱۹

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۵٫۵۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۰۱ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۹

تویوتا آوالون در حال حاضر مدل برتر در رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ ما به شمار می‌رود. این خودرو که برای مدل سال ۲۰۱۹ به طور کامل باز طراحی شده خودرویی ایمن، کارآمد، و همچنین کاربردی برای رفت و آمد‌های روزانه است که به صورت پیش فرض همراه با یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۰۱ اسب بخار قدرت و همچنین یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت،‌ سواری دیفرانسیل جلو، و حالت‌های رانندگی قابل انتخاب که امکان تنظیم دینامیک رانندگی را برای شما فراهم می‌کنند عرضه می‌گردد. طراحی مجدد تویوتا آوالون باعث شده تا این خودرو در مقایسه با مدل پیشین خود ظاهر اسپورت‌تر و لوکس‌تری به خود گرفته و لیست امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. با خرید این خودرو از امکاناتی مانند دوربین دید عقب، پکیج Safety Sense Plus تویوتا که شامل تجهیزات ایمنی فعال می‌شود، و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی همراه با یک صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، پنج درگاه یو اس بی، اپل کار پلی، و Siri Eyes Free بهره مند خواهید شد.

آئودی S4 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۵۱٫۴۰۰ دلار

خروجی قدرت :‌ ۳۵۴ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۹

کمپانی آئودی برای سال ۲۰۱۸ مدل پرفورمنس بالای S4 را به خط تولید A4 خود مجدداً معرفی نمود. این خودرو سایز کوچک لوکس که امتیازات بالایی را نیز به خود اختصاص داده گزینه‌ای تکمیل و نسبتاً‌ کاربردی به شمار می‌رود. آئودی S4 به یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ مجهز است که این موتور قادر به تولید قدرتی معادل ۳۵۴ اسب بخار می‌باشد. این موتور در ترکیب با یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دو دیفرانسیل استاندارد، علاوه بر ارائه‌ی یک سواری سر زنده مدل S4 را به خودرویی راحت و مناسب برای رانندگی در تمامی شرایط آب و هوایی تبدیل می‌کند. از امکانات موجود در این خودرو می‌توان به دوربین دید عقب، استارت دکمه‌ای،‌ سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی، صندلی راننده‌ی مجهز به تنظیمات حافظه‌ای،‌ و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

جنسیس G90 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۸٫۳۵۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۶۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۰

زمانیکه جنسیس G90 در سال ۲۰۱۷ معرفی شد این خودرو به سرعت در جایگاهی نزدیک به صدر رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ لوکس جای گرفت، جایگاهی که همچنان به لطف امتیازات ایمنی بسیار خوب، فضای داخلی لوکس، و قیمت پایین این خودرو حفظ شده است. مدل پایه‌ی G90 از یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سواری دیفرانسیل عقب بهره می‌برد. سواری دو دیفرانسیل نیز به عنوان یک آپشن قابل دسترس ارائه خواهد می‌گردد. با این وجود که مدل G90 از هندلینگی مناسب و شتابی نرم برخوردار است اما نمی‌توان انتظار ویژگی‌های اسپورت را از آن خودرو داشت. کمپانی جنسیس برای سال ۲۰۱۸ چراغ‌های جلویی LED منطبق شونده را در کنار امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی ۱۲٫۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژ دستگاه وایرلس، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو‌، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و ترمز اضطراری خودکار به لیست تجهیزات پیش فرض این خودرو اضافه ساخته است.

آئودی A7 3.0 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۶۹٫۷۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۴۰ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۰

مدل A7 کمپانی آئودی اتومبیل لوکس مجهز، زیبا و راحتی است که در رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ لوکس ما در جایگاه دوم لیست قرار می‌گیرد. به علاوه، مدل پایه‌ی این خودرو به صورت پیش فرض به همراه یک موتور ۳٫۰ لیتری سوپر شارژ با توان تولید ۳۴۰ اسب بخار قدرت عرضه می‌گردد که برای طرفداران موتور‌ شش سیلندر بسیار مناسب خواهد بود. این خودرو همچنین از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت با واکنش‌های سریع و تعویض‌ دنده‌ی نرم برخوردار بوده و به لطف سیستم سواری دو دیفرانسیل پیش فرض و سیستم Drive Select آئودی به همراه چهار حالت رانندگی مختلف، هندلینگ فوق العاده‌ای را نیز ارائه می‌کند. تمامی مدل‌های A7 همراه با امکاناتی نظیر دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر نقطه کور، چرا‌غ‌های جلویی خودکار، سیستم کمکی پیش از برخورد که به حفاظت از سرنشینان در هنگام وقوع تصادف کمک می‌کند، و یک صفحه نمایش ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کار پلی روانه‌ی بازار خودرو خواهند شد.

آئودی S5 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۵۴٫۴۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۵۴ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۱

در این نقطه از لیست بهترین خودرو‌های شش سیلندر ما دیگر جای تعجب نیست که مدل‌های آئودی به پیش قدم شدن در هر بخشی که به آن وارد شوند تمایل دارند. مدل S5 که ورژن پرفورمنس بالای مدل برتر سایز کوچک لوکس A5 محسوب می‌شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. آئودی S5 به یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت ۳۵۴ اسب بخار مجهز است که این میزان قدرت از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت به چهار چرخ این خودرو منتقل می‌گردد. تمامی مدل‌های S5 از تجهیزاتی مانند سوسپانسیون اسپورت، دوربین دید عقب، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی،‌ قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و سیستم Pre Sense آئودی که به محافظت از سرنشینان در هنگام وقوع تصادف کمک می‌کند بهره می‌برند.

مرسدس بنز S 450 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۸۹٫۹۰۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۶۲ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۰

کمپانی مرسدس بنز برای سال ۲۰۱۸ یک مدل پایه‌ی جدید به نام S 450 را به خط تولید کلاس S که از رتبه‌ی بالایی در بخش خودرو‌های سوپر لوکس نیز برخوردار هستند معرفی کرد. در صورتیکه قصد خرید یک خودرو شش سیلندر در این کلاس خودرو را دارید دانستن این موضوع مفید خواهد بود،‌ چرا که مدل S 450 از یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با خروجی قدرت ۳۶۲ اسب بخار برخوردار است. مکانیزم تولید و انتقال قدرت این خودرو به وسیله‌ی یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نه سرعت و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب تکمیل می‌گردد. سواری دو دیفرانسیل نیز به صورت یک آپشن ارائه شده و علاوه بر این، یک سیستم سوسپانسیون منطبق شونده پیش فرض نیز قابلیت‌های هندلینگ این خودرو را افزایش می‌دهد. شارژ دستگاه وایرلس، دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده، و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو از جمله امکاناتی هستند که به صورت پیش فرض در مدل پایه‌ی کلاس S موجود می‌باشند.

کیا اِستینگِر GT 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۸٫۳۵۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۶۵ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۱

اگر به دنبال یک خودرو سایز کوچک لوکس ارزان قیمت که از قدرت فراوانی نیز برخودار است هستید، کیا استینگر GT گزینه‌ی مورد نظر شما خواهد بود. مدل استینگر که در جایگاه برتر کلاس خود قرار گرفته است زیبایی چشمگیر، آپشن‌های موتور قدرتمند، و امکاناتی کافی برای هشدار دادن به مدل‌های پیشرو در این کلاس خودرو را ارائه می‌کند. مدل برتر این خودرو یعنی کیا استینگر GT از یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با توان تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و آپشن سیستم سواری دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل برخوردار است. از امکانات موجود در کیا استینگر GT می‌توان به دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو، و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

لکسوس LC 500h 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۹۶٫۵۱۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۵۴ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۱

لکسوس LC 500h در جایگاهی نزدیک به صدر کلاس خودرو‌های اسپورت لوکس و همچنین در نزدیکی رتبه‌ی نخست لیست بهترین خودرو‌های شش سیلندر ما قرار می‌گیرد. با این حال ساختار هیبرید شش سیلندر این خودرو با هزینه‌ی پایینی همراه نخواهد بود. اما اگر حاضر به پرداخت مبلغی حدوداً ۱۰۰۰۰۰ دلاری هستید از همان مکانیزم تولید و انتقال قدرت ۳٫۵ لیتری شش سیلندر با خروجی قدرت ۳۵۴ اسب بخاری که پیش از این نیز در مدل لکسوس LS 500h شاهد آن بودیم، اما این بار در مجموعه‌ای زیبا‌تر برخوردار خواهید شد. از جمله امکاناتی که در این کوپه اسپورت زیبا به چشم می‌خورد می‌توان به کلید مجاورتی، استارت دکمه‌ای، روکش چرمی در فضای داخلی، صندلی‌های جلویی برقی، دوربین دید پشت، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابرین پیاده، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم اطلاعاتی – سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۱۰٫۳ اینچی با قابلیت جهت یابی اشاره کرد.

تویوتا کمری V6 XSE 2018

قیمت به همراه موتور شش سیلندر : ۳۴٫۹۵۰ دلار

خروجی قدرت : ۳۰۱ اسب بخار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۳

اگر انتظار قرار گرفتن تویوتا کمری در صدر لیست بلند بهترین خودرو‌های شش سیلندر را نداشتید شاید بهتر باشد نگاهی مجدد به این سدان سایز متوسط داشته باشید. طراحی مجدد برای سال ۲۰۱۸، سبک جدید اسپورت و ارزشی بی‌نظیر در این کلاس خودرو را به این مدل بخشیده است. اگر بخواهیم منصف باشیم برای خرید ورژن برتر این خودرو یعنی مدل XSE که به یک موتور شش سیلندر آپشنی نیز مجهز باشد مستلزم پرداخت هزینه‌ای اضافی خواهید بود اما احتمالاً متوجه ارزش این هزینه‌ی اضافه خواهید شد. برای توجیه این هزینه‌ی اضافه تنها کافیست یک تویوتا کمری مجهز به یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۰۱ اسب بخار قدرت که شتابی فراوان برای گشت زدن و عبور از موانع برای شما فراهم خواهد کرد را تصور کنید. یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت همتای مناسبی برای این موتور محسوب شده و در حالیکه کمپانی تویوتا طراحی سواری دیفرانسیل جلو این خودرو را دست نخورده باقی گذاشته اما هندلینگ این اتومبیل در مقایسه با سال‌های پیش چابکی بیشتری به خود گرفته است. این خودرو همچنین از امکاناتی نظیر یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، دوربین دید عقب، روکش چرم فضای داخلی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، استارت دکمه‌ای، سوییچ مجاورتی، شارژ دستگاه وایرلس، سیستم پیش از برخورد، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و نور بالا‌ی اتوماتیک بهره مند خواهد بود.

 

منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها