کد خبر : 42695

چینی ها ترمینال تاکسی پرنده ساختند (عکس)

چینی ها ترمینال تاکسی پرنده ساختند (عکس)

شرکت چینی «ای هانگ» از برنامه ریزی برای ساخت یک ترمینال جهانگردی به منظور پرواز تاکسی‌های هوایی خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از مهر، شرکت «ای هانگ» قبلاً از پرواز قریب الوقوع تاکسی‌های هوایی خود در شهر سویل اسپانیا خبر داده بود و حالا به دنبال تأسیس یک ترمینال تاکسی هوایی در شهر هنژو در استان کوانگچی چین است.

ای هانگ وعده داده که ساخت و تکمیل ترمینال خود را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ به سرانجام می‌رساند. در صورت عملی شدن این وعده این شرکت از تمامی رقبای خود در داخل و خارج از چین جلو خواهد افتاد.

ترمینال تاکسی‌های پرنده‌ای هانگ که قرار است «ای پورت» نام بگیرد در سه طبقه احداث می‌شود و حدود ۲۵۰۰ متر مربع مساحت خواهد داشت. طبقه اول و دوم مربوط به بخش‌های پذیرش و انتظار مسافران و طبقه سوم مربوط به ورود و خروج تاکسی‌های پرنده است. همچنین چهار محوطه نشست و برخاست برای تاکسی‌های پرنده در نظر گرفته شده که همگی بر روی سقف این ترمینال قرار دارند.

ای هانگ در حال تولید بیست تاکسی پرنده خودران با ظرفیت حمل دو نفر است. تاکسی‌های ای هانگ ۲۱۶ نام دارند و دارای هشت بازو هستند که بر روی هر یک دو ملخ نصب شده است. سرعت این تاکسی‌ها به حداکثر ۱۳۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این تاکسی‌ها با هر بار شارژ می‌توانند حدود ۲۰ دقیقه پرواز کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها