کد خبر : 42337

جرمی کلارکسون: تهیه‌کننده گرندتور به ویروس کرونا مبتلا شده است

 جرمی کلارکسون: تهیه‌کننده گرندتور به ویروس کرونا مبتلا شده است

جرمی کلارکسون اعلام کرد که اندی ویلمن تهیه‌کننده‌ی اجرایی گرندتور به ویروس کرونا مبتلا شده است و با بهبودی او، به‌زودی قسمت دوم از فصل چهارم پخش خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، چهار ماه از پخش اولین قسمت فصل چهارم گرندتور می‌گذرد و هنوز از قسمت دوم این برنامه‌ی پربیننده و جذاب خبری نیست. البته برای آماده نشدن قسمت دوم گرندتور، مانع بزرگی وجود دارد که این روزها بیشتر کشورهای جهان با آن درگیر هستند؛ ویروس کرونا.

جرمی کلارکسون مدتی پیش اعلام کرد که تولید قسمت‌های جدید به‌دلیل شیوع کووید ۱۹ متوقف شده است و باتوجه به همه‌‌‌گیری این ویروس در بریتانیا و تعطیلی دفتر مرکزی گرندتور، درحال حاضر هیچ‌ فعالیتی نمی‌تواند انجام شود. اما فیلم‌برداری قسمت دوم ازفصل چهارم گرندتور ماه‌ها پیش انجام شده و طرفداران منتظر تماشای ماجراجویی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی در ماداگاسکار بودند. مشکل اصلی در پخش نشدن ویژه برنامه‌ی ماداگاسکار چیست؟

مجری ۶۰ ساله‌ی گرندتور بالاخره دلیل اصلی تأخیر در پخش قسمت دوم و سفر به ماداگاسکار را اعلام کرد. اندی ویلمن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و مهم‌ترین شخصیت پشت‌پرده‌ی گرندتور، مدتی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده و دوران سختی را پشت‌سر گذاشته است. کلارکسون گفت:

اندی ویلمن که همیشه ماه‌ها مشغول تدوین گرندتور می‌شود، چند هفته‌ی پیش به آنفلوانزای عجیبی مبتلا شد. او به‌سختی می‌توانست نفس بکشد و چندمرتبه سرفه‌های شدید کرد و شرایط به‌شدت وخیمی داشت.

گرندتور / The Grand Tour

اندی ویلمن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی گرندتور

همان‌طور که مشخص است، کلارکسون به ویروس کرونا اشاره می‌کند. خوشبختانه شرایط جسمی اندی ویلمن رو به بهبودی بوده و درمقایسه با چند هفته پیش بسیار بهتر شده است. باتوجه به اینکه اندی ویلمن علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی، نویسنده و ستون اصلی و هماهنگ‌کننده‌ی بین سه مجری است، تأخیر در پخش قسمت دوم گرندتور را می‌توان درک کرد. اندی ویلمن دوست صمیمی جرمی کلارکسون از دوران کودکی تا امروز است.

بسیاری از ایده‌هایی که در برنامه‌های تاپ‌گیر (Top Gear) و گرندتور دیده‌ایم، مثل شخصیت جالب استیگ، حاصل خلاقیت ویلمن بوده است. علاوه بر این، ویملن نقش اصلی را در کنار هم نگه‌داشتن کلارکسون، هموند و مِی پس از جدا شدن از شبکه BBC و شکل گرفتن گرندتور و قرار داد با آمازون داشت.

به‌نظر می‌رسد که اندی ویلمن از چنگال کرونا گریخته است، اما هنوز هم دفتر مرکزی گرندتور تعطیل است. کلارکسون در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:

تمام مکان‌هایی که برای تولید برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌شود، تعطیل شده است. باتوجه به اینکه فیلم‌برداری برنامه انجام شده است، در تلاش هستیم که از این مشکل عبور کنیم؛ ۹۴ درصد تدوین انجام شده است. صداگذاری شخصیت‌ها انجام نشده است، اما فکر می‌کنیم که بتوانیم این کار را انجام دهیم. به‌محض انجام شدن صداگذاری، برنامه را به آمازون تحویل می‌دهیم؛ امیدواریم باوجود مشکلات فعلی، قسمت دوم را سر همان وقتی که با آمازون مشخص کردیم، تحویل بدهیم. پس از آن، آمازون تصمیم می‌گیرد که برنامه در چه زمانی پخش شود.

براساس صحیت‌های کلارکسون، به‌نظر می‌رسد که به‌زودی قسمت جدید گرندتور آماده‌ی پخش شود. البته باتوجه به شرایط فعلی و همه‌گیری کرونا در جهان و اینکه قرنطینه در بریتانیا حداقل تا سه‌هفته‌ی دیگر هم ادامه دارد و مشخص نیست که شرایط درچه زمانی بهتر شود، احتمالا برای تماشای قسمت بعدی گرندتور، باید زمان بسیار بیشتری منتظر باشیم. معمولا فیلم‌برداری هر برنامه چندماه زمان می‌برد و سپس به مرحله‌ی تدوین و صداگذاری می‌رسد.

گرندتور / The Grand Tour

کلارکسون، هموند و مِی در ویژه برنامه‌ی سفر به مغولستان

جرمی کلارکسون در مورد قسمت‌های بعدی گرندتور گفت:

مشکل بزرگ دیگری هم داریم؛ براساس برنامه‌ریزی انجام شده، باید دو هفته‌ی پیش به روسیه می‌رفتیم تا فیلم‌برداری قسمت بعدی را آغاز کنیم، اما این امکان وجود ندارد. البته شاید این امکان وجود داشت که به روسیه برویم، اما قطعا نمی‌توانستیم به بریتانیا برگردیم.

پیش از این اعلام شده بود که فصل چهارم گرندتور از چهار قسمت تشکیل شده است و طی دو سال پخش می‌شود. اما براساس اخبار غیررسمی، فصل چهارم شامل دو قسمت سفر به ویتنام و ماداگاسکار است و دو ویژه برنامه‌ی دیگر درقالب فصل پنجم تولید خواهد شد. درحال حاضر اطلاعات رسمی از فصل پنج یا قسمت‌های بعدی فصل چهار دردسترس نیست؛ کلارکسون، هموند و مِی این روزها که شرایط فیلم‌برداری وجود ندارد، ویدیوهایی کوتاه در کانال یوتیوب درایوترایب (DriveTribe) منتشر می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها