کد خبر : 42140

یک روز در قرنطینه خانگی با مدیرعامل بوگاتی (عکس)

یک روز در قرنطینه خانگی با مدیرعامل بوگاتی (عکس)

پس از خوردن نهار در ساعت 12، استفان وینکلمن به تماشای اخبار تلویزیونی نشسته و ایمیل های جدید خود را چک می کند.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو ، پاندمی ویروس کرونا این روزها به مساله شماره یک جهان تبدیل شده و ابعاد گوناگون زندگی بشر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

با توجه به ایجاد قرنطینه و خانه نشینی اجباری کارمندان در شمار زیادی از کشورها، شرکت ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف اکنون با مشکلات فراوانی مواجه هستند. برای به حداقل رساندن اثرات منفی شرایط موجود، بسیاری از شرکت ها به دورکاری رو آورده و از این طریق فعالیت های خود را تا حد امکان ادامه می دهند.

بوگاتی یکی از این موارد است. استفان وینکلمن (اشتفان وینکلمان) مدیرعامل خودروساز فرانسوی تصمیم گرفته برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، یکی از اتاق های خانه خود را به دفتر کار تبدیل کند و از آنجا به مدیریت کمپانی بپردازد. اگر چه اکثر کارمندان شاغل در کارخانه مولشایم به مرخصی رفته و تولید مدل هایی مثل شیرون و دیوو متوقف شده است، اما چند تن از مهندسین و مدیران رده بالا کماکان مشغول کار هستند.

 

مدیرعامل بوگاتی در حال حاضر ساکن استراسبورگ فرانسه است. در شرایط قرنطینه، او حداقل دو بار در هفته به مقر کمپانی در مولشایم می رود تا در جریان آخرین وضعیت حاکم قرار گیرد. در این سفر وی با چند نفر از کارکنان که امکان دورکاری برای آنها وجود ندارد، مدیر مجموعه و همچنین تیم حراست ملاقات و گفتگو می کند.

 

دورکاری مدیرعامل بوگاتی

مثل سایر کارکنان، آقای وینکلمن نیز در سایر روزها با استفاده از فرایندها و کانال های ارتباطی دیجیتال، بر روند فعالیت ها و توسعه ابر اتومبیل های خارق العاده کمپانی نظارت می کند. حال شاید بپرسید دورکاری مدیرعامل کمپانی بزرگی مثل بوگاتی چگونه است و او در این مدت چه کارهایی را انجام می دهد. با ما همراه باشید تا با جزئیات یک روز دورکاری آقای وینکلمن در شرایط قرنطینه آشنا شوید.

ساعت 7 صبح

آقای وینکلمن در ساعت 7 صبح بیدار شده و پس از صرف صبحانه ای سبک، اخبار داخلی و بین المللی را مرور می کند. از بین دسته های مختلف، او بیشتر بر موضوعات سیاسی و تجاری تمرکز دارد.

 

دورکاری مدیرعامل بوگاتی

ساعت 8:30 دقیقه صبح

وقت چک کردن و خواندن ایمیل ها رسیده است. بعد از این کار آقای وینکلمن با مدیران ارشد جلسه ای اسکایپی برگزار می کند. او در این باره می گوید:

«هر روز صبح در این زمان ما با مدیران ارشد جلسه می گذاریم تا ضمن باخبر شدن همه اعضا از آخرین شرایط کمپانی، درباره چگونگی فعالیت خود و شرکای تجاری مان نیز اطلاعاتی را رد و بدل کنیم.»

به گفته استفان وینکلمن، موضوع اصلی جلسه اسکایپی عمدتا به تغییر و تحولات اخیر جهان و واکنش های احتمالی کمپانی بوگاتی در قبال آنها مربوط می شود.

ساعت 10 صبح

کنفرانس های مجازی با دپارتمان های دیگری مثل بخش توسعه، فروش، طراحی و بازاریابی نیز برگزار می شود. اولویت اصلی این کنفرانس ها درباره توسعه و طراحی است.

 

ساعت 12 ظهر

پس از خوردن نهار در ساعت 12، استفان وینکلمن به تماشای اخبار تلویزیونی نشسته و ایمیل های جدید خود را چک می کند.

ساعت 2 بعد از ظهر

در ساعت 2 بعد از ظهر مدیرعامل بوگاتی با کمیته محصولات تماس برقرار می کند تا درباره توسعه مدل های کنونی یا آتی صحبتی داشته باشد. وی در این رابطه می گوید:

«برای من اینها جزو هیجان انگیزترین جلسات هستند، زیرا آنها رگه هایی از تمام قدرت و خلاقیت موجود در شرکت ما را به شما نشان می دهند. برخی مواقع ممکن است بحث هایی هم به وجود بیاید، اما بر اساس تجربه من، دقیقا این نوع اختلاف نظرها و اصطکاک عقاید هستند که به بهترین نتایج منجر می شوند.»

 

ساعت 7 عصر

اکنون زمان چند فعالیت شخصی از جمله ورزش های استقامتی است. به گفته آقای وینکلمن از آنجایی که در برهه کنونی امکان رفتن به باشگاه یا استخر وجود ندارد، وی در ساعات اولیه عصر به دویدن رفته و در توقف های کوتاه دیگر حرکات ورزشی را انجام می دهد. مدیرعامل 55 ساله بوگاتی معتقد است ورزش استقامت و سلامت او را بهبود بخشیده و این فرصت را می دهد که برای مدتی از تلفن همراه یا کامپیوتر دور بماند. وی در اظهار نظری جالب افزوده این مدت آرامش بخش، باتری هایش را شارژ می کند!

قبل از عزیمت به بوگاتی، آقای وینکلمن مدیرعامل شرکت لامبورگینی بود

ساعت 9 شب

آقای وینکلمن ساعت 9 شب به بعد را برای تماس های شخصی اختصاص داده است؛ مخاطبین اصلی تماس های این مدیر آلمانی مادرش و دوستانی از سرتاسر جهان هستند. بد نیست بدانید مادر آقای وینکلمن در جنوب آلمان زندگی می کند.

 

ساعت 10 شب

قبل از خوابیدن، استفان وینکلمن به مطالعه می پردازد. او در این باره نیز گفته:

«برای من تنها مزیت قرنطینه این است که وقت بیشتری برای مطالعه در شب دارم. من معمولا دو کتاب را به صورت موازی می خوانم، یکی داستانی و دیگری غیر داستانی.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها