کد خبر : 40919

بهترین خودروهایی که سال گذشته رونمایی شدند (تصاویر)

بهترین خودروهایی که سال گذشته رونمایی شدند (تصاویر)

سالانه خودرو‌های زیادی از سوی شرکت‌های بزرگ و کوچک در بازار جهانی عرضه می‌شوند و تمامی این شرکت‌ها همواره سعی می‌کنند با ساخت خودرو‌های متفاوت و خاص از باقی خودروسازان موفق‌تر عمل کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، هر چند سال یک موج جدید در بین این کارخانه‌ها شکل می‌گیرد و باعث می‌شود اتومبیل‌ها مسیر متفاوتی را شکل دهند. طی سال‌های گذشته ساخت خودرو‌های پلاگین هیبریدی و تمام هیبریدی رونق بسیاری داشته و می‌توان دید تمامی شرکت‌ها سعی دارند تا چنین اتومبیل‌هایی را به جهان عرضه کنند.

در سال ۹۷ شرکت Jaguar اولین اتومبیل هیبریدی خود را به بازار عرضه کرد و در ادامه اتومبیل‌های الکتریکی بیشتری پا به نمایشگاه‌ها گذاشتند. این امر تا سال ۹۸ نیز ادامه داشت و همچنان مسیر خود را طی می‌کند. با این حال چنین اتفاقی به معنی پایان ساخت اتومبیل‌های بنزینی نبوده است.

در این گزارش ما نگاهی داریم به اتومبیل‌های زیبایی که در سال ۹۸ به بازار جهانی معرفی شدند و باعث خوشحالی علاقه‌مندان خودرو شدند.
 

بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

خودروی شگفت‌انگیز Valkyrie

اتومبیل Aston Martin Valkyrie دارای موتور تنفس طبیعی Cosworth V۱۲ با قدرت ۱۰۰۰ اسب‌بخار و دور موتور ۱۱۱۰۰ آر‌پی‌ام است. این اتومبیل توانست به یکی از برترین‌های سال ۹۸ تبدیل شود. شرکت استون مارتین همچنین مدل‌های هیبریدی از این خودرو ساخت و قدرت آن‌ها را به ۱۱۶۰ اسب بخار رساند. این شرکت تنها ۱۵۰ مدل از اتومبیل مذکور را به دنیا عرضه کرد و میزان خاص بودن آن را به تمامی اشخاص و طرفداران ثابت کرد.

 

بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

مدل جدید اتومبیل نیسان جوک

جوک از تمامی جهات خودرویی تمام عیار است و می‌تواند با ویژگی‌های خاص خود مشتریان زیادی را جذب کند. سیستم صوتی و تصویری Bose، طراحی داخلی زیبا، سیستم‌های ایمنی هوشمند، موتور سه سیلندر توربوشارژ با ظرفیت ۱.۰ لیتر و قدرت ۱۱۷ اسب‌بخار و جعبه دنده هفت سرعته خودکار بخشی از ویژگی‌های نیسان جوک است.

مهندسان نیسان در طراحی این خودرو به تمامی جزئیات دقت کرده و اتومبیل زیبا و جذاب را تولید کرده‌اند. نیسان جوک جدید نسبت به نسل‌های قبلی خود تغییرات تقریبا زیادی را چه در نمای بیرونی و چه در طراحی داخلی تجربه کرده است. کارشناسان خودرو معتقدند که Nissan Juke می‌تواند خودرویی موفق برای شرکت نیسان باشد. گفتنی است نیسان قیمت پایه این خودرو را ۲۱ هزار و ۸۸۵ دلار اعلام کرد و این مبلغ با اعمال تجهیزات تغییر می‌یابد.

 

بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

اتومبیل قدرتمند Nio EP۹

نام این خودرو به اصطلاح، تسلای چینی خوانده می‌شود. این اتومبیل جذاب توانسته در صدر فهرست برترین خودرو‌های تمام برقی و الکتریکی قدرتمند در جهان جای بگیرد. بر اساس گفته‌های منابع مختلف نیو ای‌پی۹ تنها در عرض مدت ۲.۷ ثانیه، می‌تواند به سرعت ۶۰ متر بر ثانیه برسد.

این خودرو که به یک موتور با ۱۳۴۱ اسب بخار مجهز شده است، مسافتی به اندازه ۲۶۵ مایل را می‌تواند پیمایش کند و به قابلیت‌های دیگری همچون فناوری خودران نیز تجهیز شده است.

 

بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

جدیدترین Tesla Model S

تسلا بدون شک یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو‌های برقی و الکتریکی قدرتمند و لوکس در جهان به شمار می‌رود که با ظهور در سال‌های اخیر، توانسته تغییر و تحولات بزرگی را در عرصه تولید خودرو‌های برقی، پاک و دوستدار محیط زیست ایجاد کند.

نمونه جدید تسلا مدل اس با قیمت بالغ بر ۹۹ هزار دلار، به طور قطع یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه‌های موجود برای خریداری یک خودروی تمام الکتریکی است که با هر یک بار شارژ کامل قادر است مسافت ۳۴۵ مایل را بپیماید و تنها در ۲.۴ ثانیه، سرعت خود را به ۱۶۳ متر بر ثانیه برساند.

 

بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

مدل تازه Pininfarina Battista

شرکت Pininfarina در سال ۹۸ تصمیم گرفت تا به صورت کاملا مستقل اتومبیل‌های خود را تولید کند. اولین خودروی این شرکت نیز برای احترام به بنیان‌گذار طراحی استودیو شرکت باتیستا نام گرفت.

این خودروی تمام برقی نیز که توسط شرکت Automobili Pininfarina توسعه داده شده است، تنها در دو ثانیه قادر است سرعت خود را از صفر به ۶۰ متر بر ساعت برساند. همچنین خودروی مذکور همچنین می‌تواند با هر یک بار شارژ کامل، مسافتی معادل ۳۰۰ مایل را بپیماید.

 

بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

خودروی پرطرفدار Porsche Taycan

یکی از برترین اتومبیل‌هایی که در سال ۹۸ معرفی شد پورشه Taycan بود. این خودرو از برترین‌ها و قدرتمندترین‌ّای سال به حساب می‌آید. موتور این اتومبیل با قدرت بیش از ۶۰۰ اسب بخار، قادر است تنها در عرض مدت ۳.۵ ثانیه، سرعت خود را از صفر به ۶۰ متر بر ثانیه برساند.

اتومبیل شرکت پورشه همچنین مسافت ۳۰۰ مایل را با هر یک بار شارژ کامل طی می‌کند. گفته می‌شود این خودرو در حدود ۹۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

 

بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

اولین محصول شرکت پل‌استار

شرکت پل‌استار تصمیم گرفت تا در سال ۹۸ مانند Pininfarina جداگانه فعالیت خود را ادامه دهد. این شرکت که از زیر مجموعه‌های ولوو است در این سال اتومبیل پل‌استار ۱ را به جهان معرفی کرد.

این خودرو با قدرتی مطابق با ۵۹۲ اسب بخار به جمع خودرو‌ها پیوست. همچنین شرکت مذکور تصمیم گرفت در اواخر سال اتومبیل مفهومی Precept را معرفی کند که واکنش‌ها مثبت زیادی را به همراه داشت.

 
بهترین خودرو‌هایی که در سال ۹۸ رونمایی شدند

نسل جدید Land Rover

نسل دوم Land Rover با نام Range Rover Evoque خیلی از نظر ظاهری به گذشتگان خود شباهت داشت. اما شرکت سازنده ثابت کرد که اتومبیل از لحاظ فنی بسیار تفاوت دارد. این خودرو از نسل جدید موتور‌ها برخوردار بود و توانست شگفتی را به زندگی طرفداران این نسل بیاورد.

خودروی مذکور در مدل‌هایی با قدرت ۱۹۷، ۲۴۷ و ۲۹۶ اسب بخار به بازار عرضه شد که شامل مدل‌های هیبریدی نیز می‌شدند. این خودرو سعی کرد با اتومبیل‌هایی مانند BMW X۲، Audi Q۲ و Volvo XC۴۰ به رقابت بپردازد و توانست تا حد لازم حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها