کد خبر : 40655

6 دستگاه بوگاتی با قیمتی بیش از 35.5 میلیون دلار (عکس)

6 دستگاه بوگاتی با قیمتی بیش از 35.5 میلیون دلار (عکس)

این Chiron منحصربفرد به طور خاص برای لذت رانندگی ساخته شده است تا سرعت همه جانبه که شامل آیرودینامیک متمرکز بر بهبود سرعت در پیچ ها است را به رخ بکشد. Chiron Pur Sport hypercar درواقع ابر خودرویی است که عملکرد بالاتر را برای لذت بیشتر نادیده می گیرد.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، اگرچه این مقدار پول تنها برای خرید شش اتومبیل کافی بنظر می‌رسد و همه آنها بر پایه Bugatti Chiron تکامل یافته‌اند ، اما هر یک از این شاهکارهای چند میلیون دلاری کار بسیار ویژه ای دارند.

توانایی Chiron برای انطباق با برنامه های خاص وسفارشی سازی ، آن را به یک ابرخودرو با پتانسیل کافی برای جاه‌طلبی مشتریان میلیاردر تبدیل می کند.

با شروع از چپ به راست ، اجازه بدهید ببینیم که هر یک از این Chiron ها چقدر خاص است.

 

 Bugatti Chiron Pur Sport تنها به 60 دستگاه و با قیمت 3 میلیون دلاری محدود می شود. این Chiron منحصربفرد به طور خاص برای لذت رانندگی ساخته شده است تا سرعت همه جانبه که شامل آیرودینامیک متمرکز بر بهبود سرعت در پیچ ها است را به رخ بکشد. Chiron Pur Sport hypercar درواقع ابر خودرویی است که عملکرد بالاتر را برای لذت بیشتر نادیده می گیرد.

و در اخر شاهد یک نسخه به ظاهر معمولی از bugatti chiron خواهیم بود که درکنار برادران لوکستر و قوی تر خود کمی خجالتی بنظر می‌رسد اما هرگز نباید یک بوگاتی را دستکم گرفت .

در قدم بعد ، Bugatti Centodieci را داریم. فقط 10 عدد از این ابرخودرو که  ادای احترام به Bugatti EB110 افسانه‌ای است ساخته می شود و هر کدام 6 میلیون دلار قیمت دارند. Centodieci از موتور قوی تر نسبت به  W-16 Chiron برخوردار است که 1500 اسب بخار قدرت تولید می‌کند همچنین این ابرخودرو با طراحی منحصر به فرد و بسیار خاص ارائه می‌شود.

Bugatti Super Sport 300+  در حال حاضر سریعترین خودروی تولیدی جهان با رکورد سرعت بالای 304 مایل در ساعت است. این اتومبیل تاریخی تنها به 30 دستگاه محدود است و قیمت هر کدام 3.5 میلیون دلار است.

Chorion La Voiture Noire گرانترین خودروی جدید جهان با قیمت 11 میلیون دلار است. این Chiron لوکس و منحصر‌‌بفرد ابرخورویی با تمرکز بر روی راحتی است که تنها برای به‌ رخ کشیدن طبقه و ثروت مالک خود تولید شده است.

Bugatti Divo نمونه دیگری از انعطاف پذیری Chiron است. Divo ابرخودرویی است که روی نیروی بی نظیر و شتاب جانبی متمرکز است. Divo یک هایپرکار آماده پیست است که عاشق پیچ ها بوده و به لطف موتور 1500 اسب بخاری ، هیچ کمبودی نیز در خط مستقیم از خود نشان نمی‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها