کد خبر : 40296

ساعت 6300 دلاری برای مالکان پورشه 911

ساعت 6300 دلاری برای مالکان پورشه 911

یکی از جدیدترین ساخته‌های پورشه دیزاین یک ساعت عقربه‌ای لوکس با نام ۱۹۱۹ Chronotimer Flyback Blue & Leather است. این ساعت برای آن دسته از مالکین پورشه ۹۱۱ که به دنبال ست کردن ساعت مچی با خودروی اسپرت خود هستند، توسعه یافت است.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجی کالا ، بسیاری از خودروسازانی که رده‌های بالایی بازار و مشتریان ثروتمند را نشانه گرفته‌اند، به تولید لوازم جانبی لوکس و گران‌قیمت نیز مشغول هستند تا از این طریق سود بیشتری را به جیب بزنند.

پورشه یکی از این خودروسازان است که با برند پورشه دیزاین (Porsche Design) در بازار لوازم جانبی حضور داشته و از عینک آفتابی گرفته تا انواع پوشاک و ساعت مچی به فروش می‌رساند.

مثل اکثر ساعت‌های پورشه دیزاین، در ۱۹۱۹ Chronotimer Flyback Blue & Leather هم دو فاکتور کاربرد راحت و سادگی با طراحی خیره‌کننده ترکیب شده تا فلسفه برند پورشه در این محصول نیز تبلور پیدا کند.

این ساعت را می‌توان مدلی اسپرت و در عین حال شیک، دقیق و بسیار با کیفیت که با استانداردهای پورشه در تطابق کامل است، توصیف کرد.

پورشه دیزاین ساعت مچی

در طراحی ساعت زیبای پورشه دیزاین برخی المان‌ها از اتومبیل اسپرت و نمادین ۹۱۱ به امانت گرفته شده‌اند؛ از جمله اینکه صفحه اصلی داشبورد خودرو را تداعی کرده و بند چرمی آن جنسی یکسان با چرم به کار رفته در داخل کابین دارد. بدنه این ساعت از تیتانیوم مقاوم ساخته شده و شیشه یاقوتی آن ضد خش است؛ ضمن اینکه به خاطر لایه ضد انعکاس خوانایی صفحه در زیر نور مستقیم آفتاب حفظ می شود.

پورشه دیزاین در ۱۹۱۹ Chronotimer Flyback Blue & Leather تاکید ویژه‌ای بر خوانایی داشته؛ به همین منظور کنتراست خوبی بین پس‌زمینه و اجزای دیگر ایجاد کرده است. علاوه‌بر این از مواد شب‌رنگ در عقربه‌ها‌ و دیگر نشان‌دهنده‌ها استفاده شده تا در شب خواندن زمان به راحتی هر چه تمام امکان‌پذیر باشد.

پورشه دیزاین

وظیفه جابجایی عقربه‌ها در ساعت خوش‌استیل ۱۹۱۹ Chronotimer Flyback Blue & Leather را موتور Werk 01.200 بر عهده دارد. همانطور که قابل پیش‌بینی است ساعت مچی جدید پورشه دیزاین با قیمت بالایی به فروش خواهد رسید. آنگونه که کمپانی آلمانی اعلام کرده، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اختصاصی پورشه دیزاین و پرداخت ۶,۳۵۰ دلار ناقابل مالک یکی از این ساعت‌ها شوند. اگرچه این رقم برای ما بسیار زیاد به نظر می‌رسد، اما برای فردی که بیش از ۱۰۰ هزار دلار را صرف خرید یک دستگاه پورشه ۹۱۱ کرده، مبلغ قابل توجهی نخواهد بود!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها