کد خبر : 39695

جایزه ویژه ایمنی برای هوندا CR-V

جایزه ویژه ایمنی برای هوندا CR-V

هوندا هم به دنبال به دست آوردن دل مشتریان و هم جایزه مؤسسات ناظر است و امسال هم این خودروساز ژاپنی به مهمات مؤسسه ایمنی هم مجهز شده است تا هنگام فروش به داشتن حمایت این مؤسسه ببالد. رقیب بسیار سرسختی هم داشت و هیبریدی راوفور تویوتا را در این مسابقه در آینه خود می دید.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، دریافت جایزه از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه به این معنی است که سی آر-وی هیبریدی هوندا موفق شده است که معیارهای به روزآوری شده و پرچالش تر این مؤسسه را رعایت کند و شایسته دریافت این جایزه باشد.

برای دریافت جایزه «Top Safety Pick» یک خودرو باید در 6 تست تصادف امتیاز بالایی داشته باشد، در محافظت در برابر تصادف از رو به رو بالاترین امتیاز را بگیرد (هم برخورد خودرو با خودرو و خودرو با پیاده) و در بخش چراغ های جلو امتیاز خوب یا قابل قبول داشته باشد.

مهمترین تغییری که امسال در روزآمدی معیارهای این مؤسسه به وجود آمده، سخت گیرانه تر شدن امتیاز قبولی در تست تصادف با پیاده از پهلو و تست همپوشانی overlap test است، تا پیش از این دریافت امتیاز قابل قبول کافی بود اما حالا دیگر امتیاز کمتر از خوب برای دریافت جایزه کافی نیست. برای دریافت Top Safety Pick Plus معیارها از این هم سخت گیرانه تر است.

هوندای سی آر-وی در تمامی معیارها بالاتر از خوب بوده و فقط در چراغ جلو امتیاز قابل قبول گرفته است. این خودرو در تمامی قطعات تزئینات استاندارد است و نوع Touring هوندا حتی می تواند امتیاز خوب حتی در بخش چراغ های جلو به دست بیاورد. مدل های ارزان تر سی آر-وی امتیاز پایینی در بخش چراغ جلو به دست می آورند.

البته این نکته را نباید دور از ذهن داشت که دریافت جایزه در یک مدل از خودرو ممکن است ایمنی کاذب در مالکان خودرو ایجاد کند.

قیمت هوندای سی آر-وی هیبریدی از 28,870 دلار شروع می شود. کمی کمتر از راوفور هیبریدی تویوتا. پیمایش متوسط هوندا 38 مایل به ازای هر بار شارژ و راوفور 40.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها