کد خبر : 39562

آئودی کلاسیک هم لگویی شد (تصاویر)

آئودی کلاسیک هم لگویی شد (تصاویر)

ماکتی از آوتو یونیون تایپ سی مربوط به دهه 30 میلادی که از موتور سوپرشارژ 16 سیلندر استفاده می کرد. این پیشرانه 520 اسب بخار خروجی داشت که برای زمان خود یک هیولای رام نشدنی محسوب می شد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - برای طرفداران لِگو البته از نوع خودرویی آن محصولات جالبی را معرفی کرده ایم که قطعا باید آنها را با توجه به جزئیاتی که ارائه می دهند.

یک اثر هنری دانست. حتی نمونه هایی مانند بوگاتی شیرون را نیز داشته ایم که در مقیاس واقعی تولید شده و قابلیت حرکت نیز دارند.

در مطلب امروز نیز یک خودروی لگویی را معرفی خواهیم کرد که هنرمندانه ساخته شده است. ماکتی از آوتو یونیون تایپ سی مربوط به دهه 30 میلادی که از موتور سوپرشارژ 16 سیلندر استفاده می کرد. این پیشرانه 520 اسب بخار خروجی داشت که برای زمان خود یک هیولای رام نشدنی محسوب می شد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول از لوگوی 4 حلقه ای استفاده می کند و در این زمینه جز اولین ها محسوب می شود.

 
 

این ماکت در مقیاس  1:8 آماده و در ساخت آن از 2300 عدد لگو با ابعاد، شکل ها و اندازه های مختلف استفاده شده است. قسمت هایی مانند درپوش موتور و جزئیات کابین قابلیت تغییر وضعیت دارند و تمامی بخش ها بویژه شاسی و موتور دقیقا مطابق با نمونه اصلی کار شده اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها