کد خبر : 38539

7 وسیله ولی ضروری برای مسافرت با خودرو که فکرش را هم نمی کنید!

7 وسیله ولی ضروری برای مسافرت با خودرو که فکرش را هم نمی کنید!

حتماً شما هم با نزدیک شدن عید نوروز و تعطیلات بهاری تصمیم به سفر می‌گیرید؛ داخلی یا خارجی فرقی نمی‌کند. به نقل از فوت و فن مهم این است که خستگی یک سال کار مدام را در مسافرتی یکی دو هفته‌ای از تن به در کنید.

به گزارش خودروتک به نقل از پارسینه ، شما و همسفرهایتان می‌توانید در عرض چند ثانیه مسافت‌های طولانی کسالت‌بار را به مسیر شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده مبدل کنید.

اگر سفر طولانی باشند، مخصوصاً سفر‌های جاده‌ای با خودروی شخصی، هم راننده حسابی کلافه می‌شود هم سرنشینان داخل خودرو. در صورتی که نباید چنین باشد! سفر یعنی این که هر جا می‌روید در تمامی لحظات به شما خوش بگذرد.

وقتی می‌توانید خیالتان راحت باشد که بهترین روز‌های زندگی‌تان را در سفر سپری می‌کنید تا به مسافران هم خوش بگذرد، چرا باید کلافه و خسته شوید؟! البته، این تجربه لذت‌بخش در گروی همراه داشتن وسایلی است که برداشتن آن‌ها و دم دست گذاشتن در خودرو را نباید فراموش کنیم.

نقشه جاده

کمی سنتی هم باشید بد نیست. یک نقشه یا کپی از مسیر‌هایی که باید به سمت مقصد مورد نظر بروید را همراه خود داشته باشید. اگر به جایی رسیدید که آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف بود یا چی. پی. اس شما کار نمی‌کرد، بهترین گزینه همین نقشه‌های کاغذی هستند.

میان‌وعده و تنقلات

سفر‌های طولانی بدون تنقلات و هله‌هوله معنی ندارند و اصلاً بدون خوردن آن‌ها سفر کامل نخواهد شد. چه عاشق شکلات باشید یا ساندویچ، حتماً هر تنقلاتی که به دستان می‌رسد تهیه کنید تا در طول مدت سفر معده خود را که عاشق هله‌هوله است خوشحال نگه دارید.

فهرست موسیقی متنوع متناسب با سلیقه افراد

یکی از چیز‌هایی که در طول سفر در آن واحد می‌تواند عده‌ای را خوشحال هیجان‌زده و عده دیگر را کلافه و عصبانی کند، موسیقی است. هر کسی سلیقه خاصی دارد و از سبک‌ها و آهنگ‌های متفاوتی خوشش می‌آید. برای این که همه در طی سفر طولانی از موسیقی لذت ببرند، بهتر است سلیقه همه را در نظر بگیرید و همه نوع آهنگی را همراه خود داشته باشید. سعی کنید آهنگ‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید با آن‌ها هم برقصید و هم آواز بخوانید.

آدامس

شاید به نظرتان اضافه کردن آدامس به فهرست لوازم ضروری ممکن است عجیب به نظر برسد، اما جویدن آدامس به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را در هنگام رانندگی حفظ کنید آدامس‌هایی انتخاب کنید که طعم خوبی دارند. پس، در طول مسیر مدام آدمس بجوید.

هدفون

وقتی مدت زمان زیادی را با یک عده از افراد در یک مکان محدود سپری می‌کنید، شاید برایتان کمی عذاب‌آور و غیر قابل تحمل باشد. هدفون به شما کمک می‌کند که سکوت و آرامش خود را حفظ کنید و از مکالمات افراد خانواده دور باشید یا به سرگرمی خاص خودتان بپر

دازید.

خلق چند بازی سرگرم‌کننده

بازی‌هایی هستند که در تمام طول مسیر شما را سرگرم می‌کنند و تجربه بهتری از سفر برای شما به ارمغان می‌آورند. این بازی‌ها به شما کمک می‌کنند تا با عزیزان خود ارتباط صمیمانه‌تری داشته باشید. یادتان باشد که بازی‌هایی را انتخاب کنید که به راننده هم امکان دهد با شما در بازی سهیم شود، اما در آن واحد هم چشم‌هایش را به جاده بدوزد تا از مسیر منحرف نشود!

دستمال مرطوب و ضدعفونی‌کننده دست

همراه داشتن دستمال مرطوب و ضدعفونی‌کننده برای پاک و تمیز نگه داشتن خود در طول سفر همیشه ایده خوبی است. شما هرگز نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که چه موقع اتفاقی رخ می‌دهد؛ به طور مثال هنگام غذا خوردن یا صرف تنقلات در خودرو دست و صورتتان کثیف می‌شود. این رخداد‌ها طبیعی و احتمالی هستند. پس، باید جوانب احتیاط را رعایت کنید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها