کد خبر : 38147

پیمایش تسلا مدل S به 630 کیلومتر افزایش پیدا کرد

پیمایش تسلا مدل S به 630 کیلومتر افزایش پیدا کرد

ایلان ماسک قبلا درباره اینکه تسلا مدل اس به زودی می‌تواند با یک مرتبه شارژ بیش از 400 مایل را طی کند، صحبت کرده بود. حالا این وعده ماسک به حقیقت تبدیل شده و در آپدیت جدید، خودروهای مدل اس تسلا می‌توانند با هر مرتبه شارژ مسافتی معادل 630 کیلومتر را طی کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، این یعنی صاحب خودرو می‌تواند از نیویورک به شهر پیتزبورگ سفر کند و حتی برای چرخ زدن در شهر هم کمی شارژ باقی بگذارد. همچنین مدل ایکس هم در آپدیت جدید قادر است با یک مرتبه شارژ مسافت 565 کیلومتر را طی کند.

البته نتایج واقعی و خارج از آزمایشگاه به شرایط مختلفی وابسته است. برای مثال نحوه استفاده از سیستم کنترل دما یا عادت‌های رانندگی شما در عدد نهایی پیمایش تاثیر می‌گذارد. ماسک همچنین ادعا کرده که خودروهای مدل اس این شرکت که اخیرا تولید شده‌اند حتی قادرند مسافت‌های طولانی‌تری را نیز در مقایسه با عدد اعلام شده طی کنند و این قابلیت در آپدیت بعدی برای دارندگان این مدل خودرو قابل دسترس خواهد بود.

آپدیت‌های جدید تسلا مطمئنا سفرهای بین شهری را برای دارندگان این خودرو آسان تر می‌کند و اینکه با این افزایش پیمایش جدید، مطمئنا مدل‌های Y و 3 در آینده توان پیشمایش خیلی بیشتری نیز پیدا می‌کنند.

توان پیمایش یکی از ویژگی‌های مهم خودروهای الکتریکی است که تنها دارندگان این نوع خودروها قادر به درک مزیت‌های واقعی آن هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها