کد خبر : 37729

آپشن عجیب خودرویی برای رفاه حیوانات

آپشن عجیب خودرویی برای رفاه حیوانات

شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا صندلی مخصوص حیوان خانگی دست آموز در خودرو را فعلا در کشور ژاپن عرضه کرده و در خدمات اشتراک سواری هم به کار گرفته اما هنوز وارد بازار دنیا حتی آمریکا هم نشده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، از ویژگی های خودروسازان ژاپنی داشتن ملاحظه و رعایت جوانب زندگی امروزی انسان ها است. ظاهر امر نشان می دهد که صاحبان کمپانی هوندا، حیوانات دست آموز و خانگی را دوست دارند و به رفاه مردم مهربان با حیوانات فکر می کنند.

البته این فقط شامل صندلی نیست و کلی امکانات دیگر در قالب یک کیت ارائه شده است. نام این کیت را صندلی حیوان دست آموز پلاس Pet Seat Plus Wan گذاشته اند. البته همان طور که عکس ها نشان می دهند این امکانات بیشتر برای حیوانات ریز اندام و کوچک است و به راحتی می توان این صندلی ها را برای سفر نصب کرد و یا برداشت تا جا برای سرنشین باز شود. البته این صندلی مثل صندلی نوزاد طراحی نشده و مثل صندلی نوزاد، چفت و بست و کمربند ندارد. توری روی این محافظ، می تواند برداشته شود مخصوصا اگر حیوان دست آموز خوب تربیت شده باشد و کنترل آن آسان باشد.

در حال حاضر این امکانات فقط در ژاپن در اختیار مشتریان قرار گرفته و حتی در بازار آمریکا هم عرضه نشده است. شاید بتوان دست دوم آن را در سایت هایی مثل ایی بی eBay خریداری کرد اما نو و دست اول هنوز فراگیر نشده است.

جالب این است که چون کاربرد این آپشن در خودرو در کشور ژاپن خیلی زیاد است، حتی خدمات اشتراک سواری خودرو به نام EveryGo برای مشتریانی که حیوان دست آموز دارند، حق انتخاب قائل شده و در صورت نیاز مشتری، این امکان را برای آنها فراهم می کند. این خدمات از سال 2017 در برخی از شهرهای ژاپن رو به گسترش است. کافی است هنگام درخواست تاکسی، بگویید که حیوان دست آموز همراه دارید تا این خدمات در اختیار شما قرار گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها