کد خبر : 37385

نگاهی به کلکسیون خودرو کوبی برایانت (تصاویر)

نگاهی به کلکسیون خودرو کوبی برایانت (تصاویر)

کوبی برایانت فقید نیز همانند بسیاری از افراد مشهور به خودرو علاقه داشت و صاحب کلکسیون جذابی از یک سری مدل‌های خاص بود.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش‌نیوز: یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ بود که کوبی برایانت بستکبالیست معروف آمریکایی در حادثه بسیار تلخ سقوط هلیکوپتر به همراه دخترش جیانا دار فانی را وداع گفت.

این اتفاق ناگوار همگان را متاثر کرد و به نوعی شوک‌آور بود. یکی از نکات جالب در مورد برایانت کلکسیون خودروهای او بود که با دیدن آن ممکن است متعجب شوید.

زمانیکه که کوبی تنها ۶ سال داشت، خانواده او برای ادامه زندگی و فعالیت‌های ورزشی پدرش به شهر ریتی در کشور ایتالیا مهاجرت کردند و کوبی نیز بسکتبال را به طور حرفه‌ای در ایتالیا ادامه داد.

همین قضیه باعث شد کوبی علاقه خاصی به خودروهای ساخت ایتالیا نیز پیدا کند. در ادامه این گزارش قصد داریم نگاه کوتاهی به خودروهای این اسطوره بسکتبال داشته باشیم.

فراریF۴۳۰

FerrariF430.jpg

با توجه به این که به ماجرای زندگی کوبی در ایتالیا اشاره کردیم پس خالی از لطف نیست که لیست خودروهای کوبی را نیز با فراری شروع کنیم. فراری F۴۳۰ یکی از خودروهای کلکسیون کوبی بود که در حقیقت به عنوان جایگزینی برای مدل ۳۶۰ معرفی شد. این خودرو تا سال ۲۰۰۹ تولید شد و کاملا مشخص بود که کوبی علاقه خاصی به این خودرو داشت چرا که با گذشت مدت زمان نسبتا زیادی از خرید آن اما اقدام به فروش آن نکرد.

لامبورگینی مورچیه‌لاگو

LamborghinIMURCIE.jpg

کلا ۴۰۹۹ دستگاه مورچیه‌لاگو توسط کمپانی لامبورگینی به تولید رسید که یکی از آن‌ها متعلق به کوبی بود. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر قرار دارد که می‌تواند حداکثر توان ۵۷۲ اسب‌بخار را در اختیار راننده قرار دهد. این خودرو قیمت حدودی ۴۰۰ هزار دلار دارد که قاعدتا پس از فوت شدن کوبی قیمت آن نجومی‌تر خواهد شد.

شورولت ایمپالا ۱۹۶۳

CHEVYIMPALA.jpg

همانند بسیاری از سلبریتی‌ها گوشه‌ای از گاراژ کوبی به یکی از خودروهای کلاسیک و خاص آمریکایی تعلق داشت. این خودروی کلاسیک شورولت ایمپالا مدل ۱۹۶۳ بود. هنوز با گذشت این مدت زمان زیاد اما با دیدن این خودرو شگفت‌زده خواهید شد چرا که ابهت خاصی دارد. قیمت این مدل از ایمپالا حدود ۱۰۰ هزار دلار اعلام شده است. لازم به ذکر است که این خودرو از پیشرانه ۵.۴ لیتری ۸ سیلندر بهره می‌برد.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی

BENTLEYGT.jpg

به نوعی می‌توان گفت کوبی همه نوع خودرویی از اسپرت و کلاسیک تا لوکس را در کلکسیون خود قرار داده بود. بنتلی کانتیننتال جی‌تی نیز یکی از این خودروهای لوکس است که تولید آن از سال ۲۰۰۳ شروع شد و توانست در گاراژ کوبی برایانت نیز جا خوش کند. قیمت تقریبی این خودرو نیز ۱۸۸ هزار دلار اعلام شد.

کدیلاک اسکلید

ESCALADE1.jpg

اگر به دنبال خرید یکی از غول‌پیکرترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار باشید یکی از گزینه‌ها کدیلاک اسکلید است. قاعدتا این خودرو نیز نظر کوبی را به خود جلب کرده بود هرچند که با قیمت ۷۰ هزار دلار اسکلید یکی از ارزان‌ترین خودروها در این لیست محسوب می‌شود.

بنتلی آزور مالینر

AZURE1.jpg

کوبی در مقطعی تصمیم می‌گیرد یکی از خاص‌ترین مدل‌های بنتلی یعنی آزور مالینر که قیمت ۲۷۰ هزار دلاری دارد را خریداری کند. این خودرو ترکیب بسیار خوبی از لوکس بودن و در عین حال سواری سریع و اسپرت را ارائه می‌دهد. زیر کاپوت آزور مالینر یک پیشرانه ۸ سیلندر قرار دارد و با جمع کردن سقف آن می‌توان یک رانندگی لذت‌بخش در تابستان را داشت.

لامبورگینی اونتادور ۲۰۱۴

AVENTADOR11.jpg

لامبورگینی اونتادور را می‌توان به نوعی جزو بهترین خودروهای سوپراسپرت دانست که یکی از نمونه‌های ۲۰۱۴ آن زیر پای کوبی برایانت بود. این خودرو به واسطه بهره‌گری از پیشرانه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر حداکثر توان ۶۹۱ اسب‌بخار را ارائه می‌دهد. کوبی این خودرو را با قیمت ۴۴۵ هزار دلار خریداری کرد.

جیپ رنگلر نسخه Call of Duty Black Ops مدل ۲۰۱۱

WRANGLER11.jpg

این خودرو نیز یکی از خاص‌ترین‌های کلکسیون کوبی محسوب می‌شود که بسیار پرابهت است. قیمت تقریبی آن نیز ۳۰ هزار دلار اعلام شده است و گزینه خوبی برای آفرود سواری کوبی بود.

فراری ۴۵۸ ایتالیا

همانطور که گفته شد کوبی علاقه خاصی به خودروهای ایتالیایی داشت و فراری ۴۵۸ نیز یکی دیگر از خودروهای کلکسیون او بود. این خودرو قیمت ۲۲۵ هزار دلاری داشت که البته به درخواست کوبی یک سری تغییرات نیز روی آن صورت گرفت و قیمت آن به ۳۲۹ هزار دلار رسید.

F458.jpg

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها