کد خبر : 37260

دستگیری سارقی که عاشق پاترول بود

دستگیری سارقی که عاشق پاترول بود

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودرو‌های پاترول و پراید بیست میلیاردی خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه "محسن معظمی گودرزی" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هفتم مرداد ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت خودروی پاترول در غرب پایتخت برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: در تحقیقات میدانی مشخص شد سارق پس از سرقت خودروی پاترول در یک خیابان بالاتر از محل سرقت با استفاده از دستگاه عابر بانک، تراکنش مالی داشته است که در استعلام انجام شده از بانک مورد نظر مشخصات و آدرس مالک کارت عابر بانک شناسایی و بدین ترتیب مشخص شد که مالک کارت ساکن در شهرستان فردیس کرج است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پیگیری‌های بعدی مشخص گردید صاحب کارت در حال حاضر در خارج از کشور بسر می‌برد و کارت وی در اختیار پسرش به نام مهرداد ۲۷ ساله بوده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: دستگیری مهرداد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با هماهنگی‌های قضائی، وی در مخفیگاهش دستگیر و در اطراف محل سکونت وی نیز یک دستگاه پاترول فاقد پلاک نیز کشف شد.

وی افزود: مهرداد پس از انتقال به پایگاه دوم در منکر انجام هرگونه سرقت شده و اعلام داشت که کارت عابر بانک پدرش به سرقت رفته است و هیچ اطلاعی از کارت ندارد. در ادامه تحقیقات پلیسی و ارائه عکس و فیلم‌های ضبط شده، در نهایت لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، خودرو پاترول را از شخصی به نام مسعود به مبلغ ده میلیون ریال خریده است و هیچ آدرس و تلفنی از فروشنده ندارد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با نشان دادن تصاویر متهمان و مجرمان حرفه‌ای سارق خودرو به مهرداد موفق به شناسایی مسعود شدند، ابراز داشت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد مسعود در حال حاضر به جرم سرقت خودرو در زندان بسر می‌برد.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: با هماهنگی‌های قضائی متهم از زندان تحویل و در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت ۵ دستگاه خودرو پاترول و ۱۰ دستگاه خودرو پراید از منطقه غرب تهران اعتراف و اظهار داشت، دو دستگاه خودرو پاترول سرقتی را به مهرداد فروخته است.

وی افزود: مهرداد مجددا به پلیس آگاهی دعوت و در نهایت به مالخری دو دستگاه پاترول از مسعود اقرار کرد.

سرهنگ معظمی در پایان گفت: ارزش ریالی خودرو‌های سرقتی بیست میلیارد ریال برآورده شده است و هر دو متهم با دستور مقام قضائی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارند و تلاش برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها