کد خبر : 36875

رانندگی با اسکلت برای دور زدن قانون! (عکس)

رانندگی با اسکلت برای دور زدن قانون! (عکس)

اداره امنیت عمومی ایالت آریزونا گفته است سالانه حدود ۷ هزار راننده در آریزونا اقدام به تخلف از قانون حرکت نکردن در خطوط مخصوص ماشین‌های بیشتر از یک سرنشین می‌کنند.

به گزارش خودروتک ، راننده‌ای در ایالت آریزونای آمریکا با کمک یک اسکلت سعی کرد با نقض قانون راهنمایی و رانندگی در مسیرخودرو‌هایی تردد کند که مخصوص اتومبیل‌های بیشتر از یک سرنشین است.

این راننده متخلف برای عملی کردن نقشه‌اش، به این اسکلت لباس پوشاند و آن را در صندلی کنار خود نشاند. اداره امنیت عمومی ایالت آریزونا گفته است که "این فرد ۶۲ ساله، زمانی دستگیر شد که یک مامور پلیس متوجه شد این اسکلت که کلاهی بر سر داشت با طنابی به صندلی بسته شده است. "

به گزارش رسانه‌ها ماموران راننده این خودرو را جریمه کرده‌اند. اداره امنیت عمومی ایالت آریزونا گفته است سالانه حدود ۷ هزار راننده در آریزونا اقدام به تخلف از قانون حرکت نکردن در خطوط مخصوص ماشین‌های بیشتر از یک سرنشین می‌کنند. این سازمان دولتی با انتشار توییتی به دیگر رانندگان در استفاده از چنین روش‌هایی هشدار داده.

در انتهای این توییت هم اداره امنیت عمومی ایالت آریزونا با انتشار عکسی از اسکلت لباس پوشانده شده هشتگ "تلاش خوبی بود" را استفاده کرده است. این مرد آریزونایی نخستین کسی نیست که برای دور زدن قانون از روش غیر معمول استفاده می‌کند.

در ماه آوریل سال گذشته میلادی نیز مردی در حال رانندگی در یکی از همین خطوط با یک مانکن که کلاه بیس بال و عینک آفتابی داشت دستگیر شد.

 


ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها