کد خبر : 36180

خاص ترین بوگاتی دنیا برای یک ایرانی (تصاویر)

خاص ترین بوگاتی دنیا برای یک ایرانی (تصاویر)

مانی خوشبین نام یکی از کلکسیونرهای ایرانی معروف و مقیم آمریکاست که علاقه‌مندان حوزه خودرو او را به خوبی می‌شناسند. خوشبین اخیرا صاحب یکی از خاص‌ترین ساخته‌های بوگاتی شده که در ادامه به بررسی جزئیات آن می‌پردازیم.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش‌نیوز: اگر این بوگاتی شیرون سفید که در تصاویر مشاهده می‌کنید برای شما آشناست به این دلیل است که در اواخر سال ۲۰۱۹ تصاویری از آن منتشر شد. به نسخه هرمس بوگاتی شیرون سلام کنید؛ خودرویی که متعلق به مانی خوشبین کلکسیونر ایرانی و معروف آمریکایی است که در کالیفرنیا ساکن است.

این خودرو در حقیقت یکی از خاص‌ترین مدل‌های شیرون محسوب می‌شود. با خود می‌پرسید چرا؟ یکی از مهم‌ترین دلایل ظاهر منحصر به فرد آن است که از رنگ سفید چه در طراحی داخلی و خارجی آن استفاده شده و می‌توان گفت تمام بخش‌های آن به صورت سفارشی است.

سقف شیشه‌ای این خودرو فقط ۶۵هزار دلار قیمت دارد. در کنار تمامی این موارد پیشرانه قدرتمند ۱۶ سیلندر آن نیز حداکثر توان ۱۵۰۰ اسب‌بخار را تولید می‌کند.

خوشبین هیچ‌وقت راجع به قیمت این خودرو صحبت نکرده اما قیمت سقف آن به تنهایی در حدی است که می‌توان با آن مبلغ یک شورولت کوروت c۸ جدید خریداری کرد. اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی داشته باشیم با نرخ دلار ۱۳۰۰۰ تومان، سقف این خودرو به تنهای ۸۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

در کنار این خودرو ۲ کیف مخصوص نیز ارائه شده است.  ضمن این که یک ماکت از همین خودرو که به صورت دقیق و با مقیاسی کوچک‌تر طراحی شده به صاحب خودرو تحویل داده شد. یکی دیگر از نکات جالب که در تصاویر مشاهده می‌کنید کتی است که بر تن مانی خوشبین است. بله این کت هم تولید شده توسط برند بوگاتی است و خوشبین زمانی که سوار این خودرو می‌شود آن را بر تن می‌کند.

در بخشی از صحبت‌ها اشاره به کیف‌های مخصوص بوگاتی شد. یک کیف دستی و کیف بزرگ دیگر با برند بوگاتی هنگام تحویل خودرو داده شده که دقیقا در بخش بار این خودرو جا می‌شود. نکته جالب دیگر اینجاست که این کیف‌ها دقیقا از همان چرمی ساخته شده‌اند که در کابین خودرو برای صندلی‌ها استفاده شده است.

طبق صحبت‌هایی که مانی خوشبین در مورد این خودرو داشته ساخت آن طی یک پروژه ۴ ساله صورت گرفته است. طرح اسب سفید هرمس در رودری‌ها و همچنین زیر بال عقب حک شده که نشان از توجه ویژه به جزئیات دارد. این خودرو که تنها یک دستگاه ساخته شده را می‌توان جزو لوکس‌ترین محصولات بوگاتی دانست که حال زیر پای یک ایرانی قرار دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها