کد خبر : 34657

مزدا 3 خودروی سال زنان شد

مزدا 3 خودروی سال زنان شد

سازمان‌دهندگان جایزه Women’s World Car of the Year با انتشار گزارشی اعلام کردند که مدل 2019 مزدا 3 توانست این جایزه یعنی بهترین خودروی جهان به انتخاب زنان در سال جاری میلادی را از آن خود کند.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، این روزها، خریداران خودرو ملاک‌های متعددی را برای خرید یک محصول در نظر می‌گیرند که از جمله این موارد می‌توان به مصرف سوخت کم، طراحی زیبا، عملکرد خوب و البته قیمت مناسب اشاره کرد. اما شاید فاکتورهایی که توسط خانم‌ها برای انتخاب یک خودرو لحاظ می‌شوند با آنچه توسط آقایان در نظر گرفته می‌شوند، متفاوت باشد.

از این رو، برگزارکنندگان جایزه بهترین خودروی جهان به انتخاب زنان در سال جاری، نظرات گروهی از خانم‌ها از 30 کشور مختلف جهان را جویا شده و از آن‌ها خواستند تا با توجه به ملاک‌هایی که برای انتخاب خودرو در نظر می‌گیرند، بهترین خودرو در سال 2019 را انتخاب نمایند.

در این بررسی، خودروی مزدا 3 مدل 2019 توانست بیشترین نگاه‌ها را به خود جلب کند. خودرویی که به لطف استفاده از زبان طراحی کودو (Kodo) در آن، از همه دلبری می‌کند. در این زبان طراحی، ترکیبی از خطوط، منحنی‌ها و قوس‌هایی را به شکلی هنرمندانه و چشم‌نواز بر روی بدنه خودرو پیاده می‌شود و زیبایی محصول را دوچندان می‌کند.

اگر این محصول توجه شما را نیز به خود جلب کرده، در خصوص مشخصات آن باید گفت که از پیشرانه چهار سیلندر مجهز به توروبوشارژر با توان خروجی 350 اسب بخار و گشتاور 490 نیوتن‌متری بهره می‌برد و قادر است با حداکثر سرعت 240 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. مزدا 3 جدید به گیربکس شش سرعته و سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده؛ در این سیستم،نیرو به چهار چرخ منتقل می‌شود.


ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها