کد خبر : 3373

چرا نصف شدن آئودی R8 اهمیت دارد؟

چرا نصف شدن آئودی R8 اهمیت دارد؟

صبح شنبه گذشته یک تصادف شدید و البته عجیب در جاده ارتباطی دو شهر Kastelbell و Latsch واقع در شمال ایتالیا در نزدیکی های مرز با اتریش، رخ داد. در این تصادف یک دستگاه آئودی R8 با یک دستگاه ون فولکس واگن برخورد کرده و از وسط دو نیم شد.

به گزارش خودروتک، بر اساس گزارش نشریات محلی و تیم های امدادی، در این حادثه خوشبختانه راننده آئودی R8 متحمل صدمه ای جدی نشده و پس از تصادف بر روی پاهای خود صحنه را ترک کرده است؛ راننده ون نیز به غیر از چند جراحت سطحی، دچار آسیب های جدی نشده، اما با این حال برای حصول اطمینان از سلامتی هر دو راننده به بیمارستان منتقل شده اند.

0a652130-audi-r8-massive-crash-7

با توجه به شدت حادثه، باز کردن راه برای دیگر خودروهای عبوری، حدود دو ساعت طول کشیده است، البته دلیل اصلی این مساله به حجم زیاد روغن هایی که در محل سانحه به جا مانده و زمان لازم برای فرا رسیدن خودروهای مخصوص پاک کننده نسبت داده شده است. بارش باران سنگین نیز در ایجاد راه بندان بی تاثیر نبوده است.

b83c29b5-audi-r8-massive-crash-2

برخلاف آئودی R8 تصاویر واضحی از شدت خسارت وارده به خودروی ون در دست نیست، اما با کمی دقت می توان متوجه شد که سمت چپ آن با مدل اسپرت آلمانی برخورد کرده و چرخ آن از محور کنده شده است.

bab33c73-audi-r8-massive-crash-6

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، آئودی R8 نگون بخت حاضر در این سانحه از وسط نصف شده و قسمت موتور و کابین آن از هم جدا شده اند. نکته جالب توجه اینکه قسمت کابین و جلوی این خودرو تا حد زیادی سالم مانده اند. شاید استفاده از فیبر کربن و آلومینیوم بیشتر در سازه کابین یکی از دلایل این مساله باشد.

19f480a3-audi-r8-massive-crash-3

نوع صدمه دیدن خودروها این احتمال را تقویت می کند که آئودی R8 با از دست دادن کنترل خود به صورت عرضی با ون تصادف کرده است.

90850c64-audi-r8-massive-crash-5

در هر حال این حادثه بار دیگر ثابت می کند که یک اتومبیل پیشرفته و مدرن نمی تواند رانندگی بد را توجیه نموده و همواره اشتباهات راننده را نادیده بگیرد. کم نبوده مواردی که سرنشینان برخی از امن ترین خودروهای جهان به دلیل رفتارهای خطرناک و تصمیمات اشتباه جان خود را از دست داده اند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها