کد خبر : 3337

گرانترین شاسی بلند بازار ایران را بشناسید + عکس

گرانترین شاسی بلند بازار ایران را بشناسید + عکس

لکسوس LX۵۷۰ به عنوان یکی از گران ترین خودروهای شاسی بلند کشور در مدل ۲۰۱۳ با قیمتی بیش از ۳ میلیارد تومان در بازار ایران خرید و فروش می رسد و این در حالی است که تنها رقیب حاضر در این کلاس در کشور یعنی تویوتا لندکروزر از نظر قیمتی بسیار پایین تر از لکسوس قرار می گیرد.

به گزارش خودروتک، این روزها اگر گشتی در نمایشگاه ها و یا سایت های خریدو فروش خودرو زده  و در خواست خرید یکی از لوکس ترین خودروهای فول سایز شاسی بلند را داشته باشید برای خرید یک لکسوس LX۵۷۰ آن هم با مدل ۲۰۱۳ با قیمتی بین ۳ تا ۳.۵ میلیارد تومان مواجه می شوید.

لکسوس LX570

خودرو لکسوس lx۵۷۰ را می‌ توان همزاد لندکروز دانست. کیفیت ساخت بالای آن و همچنین داشتن برند لکسس LX۵۷۰ ، قیمت بالایی را در بازار ایران رقم می ‌زند.کابین LX فضایی لوکس را در اختیار سرنشینان می‌ گذارد.

LX۵۷۰ دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۵۰۰۳ میلیمتر، ۱۹۷۱ میلیمتر و ۱۹۲۰ میلیمتر است و فاصله محوری آن نیز ۲۸۵۰ میلیمتر خواهد بود. حجم محفظه بار آن ۴۳۹ لیتر بوده و با خوابانیدن صندلی‌های ردیف دوم و سوم تا ۲۳۵۳ لیتر نیز افزایش می‌یابد. این خودرو با ضریب درگ ۰.۳۵d دارای وزن خالص ۲۷۲۱.۵ کیلوگرمی و وزن ناخالص ۳۳۵۰ کیلوگرمی است. حداکثر توان کششی LX۵۷۰ نیز ۳۱۷۵ کیلوگرم است.

لکسوس LX570

 لکسوس LX۵۷۰ که بر پایه تویاتا لندکروزر ساخته شده است فهرست کاملی از شاخصه های ایمنی را در بر دارد و ۵ ستاره ایمنی را از موسسه EURO NCAP دریافت کرده است.

منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها