کد خبر : 32748

ارزان ترین خودروهای معروف دنیا در 2019

ارزان ترین خودروهای معروف دنیا در 2019

سال‌هاست قیمت خرید یک اتومبیل متوسط در حال افزایش است چرا که استانداردها مانع از عرضه خودروهایی بدون امکانات و ایمنی به بازار می‌شوند.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین ، در این گزارش به بررسی ۲۰ مدل از ارزان ترین خودروهای روز دنیا خواهیم پرداخت که قیمت پایه ۲۰ هزار دلار برای آن ها تعیین شده است.

از این خودروها چه انتظاری می شود داشت؟

درست است که قیمت این خودروها نسبت به سایر خودروهای در بازار پایین تر است ولی این خودروها مدل سال هستند و از حداقل امکانات خودروهایی که در سال ۲۰۱۹ ساخته می شوند برخوردارند که عبارتند از دوربین عقب، صفحه نمایش لمسی، پورت های یو اس بی و ... .

ارزانترین خودروهای موجود در بازار سدان های کوچک هستند. با این حال با کاهش فروش سدان و افزایش تقاضا برای SUV  تولید کنندگان به دنبال راه هایی برای ساخت SUV ارزان قیمت و وارد کردن آن به بازار هستند.

۲۰) هیوندای کونا  / قیمت ۱۹.۹۹۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۴۷ اسب بخار است، گیربکس اتوماتیک، دو پورت یو اس بی، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، هشدار برخورد تصادفی جلو و راهنمای نگهداری خط از جمله آپشن های این خودرو هستند.

۱۹) تویوتا کرولا / قیمت ۱۹.۶۰۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۳۹ اسب بخار است، گیربکس اتومات، استریو ۶ بلند گو، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی و قابلیت اتصال به وای فای از جمله اپشن های این خودرو است.

۱۸) هوندا سیویک / قیمت ۱۹.۵۵۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۵۸ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، استریو ۴ بلندگو، کروز کنترل تطبیقی، نگهدارنده خط و ترمز اضطراری خودکار از جمله آپشن های این خودرو است.

۱۷) نیسان فرانتیر/ قیمت ۱۹.۰۹۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۵۲ اسب بخار است، گیربکس دستی، صفحه نمایش لمسی پنج اینچی و سیستم کنترل سرعت خودکار از جمله آپشن های این خودرو است.

۱۶) هیوندای النترا / قیمت ۱۸.۹۵۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۴۷ اسب بخار است و مصرف سوخت این خودرو نسبت به سایر خودروهای این فهرست بسیار پایین تر است.

گیربکس اتومات، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، استریو ۶ بلندگو، راهنمای نگه داشتن خط و ترمز اضطراری اتوماتیک از جمله آپشن های این خودرو است.

۱۵) فولکس واگن جتا / قیمت ۱۸.۷۴۵ دلار

قدرت موتور این خودرد ۱۴۷ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی و گیربکس اتومات از آپشن های این خودرو است.

۱۴) نیسان کیکس / قیمت ۱۸.۶۴۰ دلار

قدرت موتور این خودرد ۱۲۲ اسب بخار است، گیربکس اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، ۳ پورت یو اس بی و ترمز اضطراری اتومات از آپشن های این خودرو است.

۱۳) هیوندای ولستر / قیمت ۱۸.۶۰۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۴۷ اسب بخار است و شما میتوانید این خودرو را کوپه ۲.۵ در صدا بزنید، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، دو پورت یو اس بی و ترمز اضطراری اتوماتیک از آپشن های این خودرو است.

۱۲) سوبارا امپرزا / قیمت ۱۸.۵۹۵ دلار

برای کسانی که با این شرکت خودروسازی آشنایی ندارند باید گفت سوبارو، شرکت خودروسازی ژاپنی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت صنایع سنگین فوجی، وظیفه تولید خودروهای سواری آن را بر عهده دارد. شرکت سوبارو در مدل‌های سفارشی نظیر سوبارو امیپرزا نیز، از موتورهای توربو شارژر استفاده می‌نماید.

این خودرو سدان است که دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی  و گیربکس دنده ای می باشد و برای خرید مدل اتومات آن شما باید ۱۰۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنید.

۱۱) شورولت کروز / قیمت ۱۷.۹۹۵ دلار

مانند خیلی از اتومبیل های این فهرست کروز به دو شکل سدان و هاچ بک موجود است که مدل سدان آن ارزان تر است این خودرو دارای دو پورت یو اس بی، گیربکس اتومات و موتوری با قدرت ۱۵۳ اسب بخار است.

۱۰) نیسان سنترا / قیمت ۱۷.۸۹۰ دلار

این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، گیربکس اتومات، سیستم ترمز اضطراری اتومات و موتوری با قدرت ۱۲۴ اسب بخار است.

۹) کیا فورت / قیمت ۱۷.۷۹۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۴۷ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، ترمز اضطراری خودکار، راهنمای نگهداری خط و گیربکس اتومات و دستی از آپشن های این خودرو محسوب می شود.

۸) کیا سول / قیمت ۱۷.۴۹۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۴۷ اسب بخار است، این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی و گیربکس اتومات و دنده ای می باشد.

۷) فیات ۵۰۰ / قیمت ۱۶.۴۹۵ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۳۵ اسب بخار است، دو پورت یو اس بی، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، ۶ بلندگو استریو و گیربکس اتومات از جمله آپشن های این خودرو است.

۶) هوندا فیت/ قیمت ۱۶.۱۹۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۲۸ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، گیربکس اتومات و دنده ای از آپشن های این خودرو است.

۵) تویوتا یاریس / قیمت ۱۵.۶۰۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۰۶ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، دو پورت یو اس بی، ۶ بلندگو استریو و گیربکس اتومات از آپشن های این خودرو است.

۴) شورولت سونیک / قیمت ۱۵.۴۲۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۳۸ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، دو پورت یو اس بی، گیربکس اتومات و دنده ای از آپشن های این خودرو است.

۳) کیا ریو / قیمت ۱۵.۳۹۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۳۰ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، گیربکس دنده ای و اتومات از آپشن های این خودرو است.

۲) هیوندای اکسنت / قیمت ۱۴.۹۹۵ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۳۰ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، گیر بکس دنده ای و اتومات از آپشن های این خودرو است.

۱) فورد فیستا / قیمت ۱۴.۲۶۰ دلار

قدرت موتور این خودرو ۱۲۰ اسب بخار است، صفحه نمایش لمسی ۴.۲ اینچی، گیربکس دنده ای و اتومات از آپشن های این خودرو است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها