کد خبر : 32615

این روزها در خودرو خوراکی و لباس گرم داشته باشید


این روزها در خودرو خوراکی و لباس گرم داشته باشید

رانندگان باید قبل از آغاز سفر از سالم بودن بخاری خودروی خود اطمینان حاصل کرده و برای تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از یک طرفه شدن محور کرج – چالوس در تعطیلات آخر هفته خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه اول آذر تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه دوم آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

گودرز محمودی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات جاده چالوس و بارش باران در آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین هستیم.

وی ادامه داد: هیچ یک از این بارش‌ها باعث اختلال در تردد خودروها نبوده و ترافیکی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است.

این مسئول با تاکید بر رعایت اصول ایمنی قبل از آغاز سفر گفت: رانندگان باید قبل از آغاز سفر از سالم بودن بخاری خودروی خود اطمینان حاصل کرده و برای تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

محمودی تصریح کرد: علاوه بر این، به همراه داشتن مقداری خوراکی و لباس گرم برای سرنشینان خودرو ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز درادامه از یک طرفه شدن محور کرج – چالوس در تعطیلات آخر هفته خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه اول آذر الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه دوم آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

وی ادامه داد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ همان روز الی ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مسئول گفت: طی این مدت تردد انواع تریلر، کامی،ون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها