کد خبر : 2832

مرسدس بنز روزی چقدر درآمد دارد؟

مرسدس بنز روزی چقدر درآمد دارد؟

دایملر، شرکت مادر مرسدس‌بنز اعلام کرده است که در سال جاری درآمد خالص این شرکت تا 10 درصد کاهش خواهد یافت. این در حالی است که درآمد مرسدس در سال 2017 نزدیک به 300 میلیون دلار در شبانه‌روز می‌رسید.

به گزارش خودروتک، مرسدس سال گذشته، به طور متوسط روزانه 300 میلیون دلار درآمد داشت اما امسال درآمد خالص دایملر تا 10 درصد کاهش پیدا می‌کند. دایملر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که انتظار دارد تا میزان درآمد خالص سال جاری این شرکت (بدون احتساب سود و مالیات) به‌اندازه چشمگیری نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشد.

از ماه ژوئن تاکنون این دومین باری است که دایملر در رابطه با کاهش سودآوری خود با انتشار بیانیه‌ای هشدار داده است. این شرکت آلمانی دولت را به دلیل انجام اقداماتی در حوزه سختگیری برای تولید خودروهای دیزلی مقصر دانسته است.

دایملر هنوز در رابطه با دلیل انتشار این بیانیه جزئیاتی را مطرح نکرده است. آمارهای موجود مربوط به سال گذشته است که یک موسسه تحقیقاتی به‌تفصیل میزان درآمد و سود مرسدس بنز را منتشر کرده است.

درآمد 300 میلیون دلاری مرسدس‌بنز در روز

بر اساس داده‌های موسسه Staveley Head مرسدس‌بنز به‌طور متوسط در هر ثانیه 339 دلار سود می‌برد. بر اساس اطلاعات سالیانه شرکت، سود بنز به‌طور متوسط به 20,310 دلار در دقیقه، 1,218,656 دلار در هر ساعت و 29,247,743 دلار در هر شبانه‌روز می‌رسید.

این موسسه علاوه‌بر میزان سود به بررسی درآمد مرسدس هم پرداخته است. بر این اساس متوسط درآمد مرسدس در هر ساعت به 12,535,200 دلار و در هرروز به 300,844,800 دلار می‌رسید.

درآمد مرسدس در میان خودروسازان در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها