کد خبر : 26845

تصادف پراید و تشک ! (عکس)

تصادف پراید و تشک ! (عکس)

سقوط یک تشک و برخورد با خودروی پراید منجر به انحراف از مسیر و ایراد خسارت سنگین به خودروی فوق شد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، در همین مسیر هم سواری پرایدی نیز هم زمان در مسیر این هیوندا قرار می گیرد و راننده از همه جا بی خبر پراید نمی داند که تا لحظاتی دیگر چه اتفاقی برای خود و خودرویش خواهد افتاد.

سرهنگ باقرپور رییس منطقه ۲۷ پلیس راهور تهران در مورد جزئیات این تصادف گفت:

در ساعت ۰۶:۲۰ امروز صبح در مسیر شرق به غرب بزرگرا شهید همت روی پل دهکده یک فقره تصادف شدید بین خودروی هیوندا و سواری پراید رخ می دهد که در نوع خود جالب ولی ناراحت کننده است.

تصادف پراید با تشک در تهران! (+عکس)

وی ادامه داد : سواری هیوندا بر روی سقف باربند خود یک عدد تشک خواب را می بندد که گویی خوب نبستن و عدم مهار درست این تشک باعث می شود که در طول مسیر طناب ها شُل شده و آماده باز شدن گردد .

باقر پور افزود: در همین مسیر هم سواری پرایدی نیز هم زمان در مسیر این هیوندا قرار می گیرد و راننده از همه جا بی خبر پراید نمی داند که تا لحظاتی دیگر چه اتفاقی برای خود و خودرویش خواهد افتاد.

وی افزود: با شتاب گرفتن و افزایش سرعت سواری هیوندا ، تشک از روی باربند و سقف این خودرو باز شده و این تشک به شدت با سواری پراید برخورد می کند. راننده پراید که ناگهان با این صحنه مواجه می گردد کنترل وسیله نقلیه خود را از دست می دهد و به شدت با گاردریل های کناری بزرگراه برخورد می نماید و پس از یک چرخش در کناره راه متوقف می شود.

سرهنگ باقر پور بیان داشت : برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل بار با خودروی سواری ممنوع می باشد و در صورت حمل می بایست به صورت صحیح و محکم می بایست بر روی روی باربند بسته شود.

وی افزود : کارشناسان پلیس راهور فاتب بلافاصله در موقعیت تصادف حاضر شدند و ابتدا نسبت به ایمن سازی اطراف و محل تصادف اقدام کرده و سپس به بررسی عوامل و علل تصادف پرداختند که در برسی های کارشناسان مشخص شد سواری هیوندا به علت حمل بار غیر متعارف در این حادثه مقصر می باشد.

سرهنگ باقر پور از رانندگان خواست بارهایی که می دانند حمل آن با سواری امکان پذیر نیست و باعث ایجاد مشکل برای دیگر خودروها می شوند را به هیچ عنوان حمل نکرده و این کار را به وانت بارها و خودروهای حمل بار بسپارند چرا که پلیس با دیدن این موارد حتما با راننده خاطی طبق قانون برخورد خواهد کرد .

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها